Olen runebergintorttujen ystävä, mutta ostin Rostenin tortun ja en pystynyt syömään loppuun
Tätä Rostenia olen vielä kuullut monen kehuvan parhaaksi.
Viime vuonna kävi samalla tavalla, olikohan sekin Rostenin, en muista. Jatkossa kyllä teen itse tortut.
Kommentit (39)
Miinusta Rostenin tortuille täältäkin. Rakenne oli kyllä hyvä, kosteuskin kohdillaan, mutta mistä te nuo arrakit ja salmiakit olette keksineet? Mun suuhun maku oli valju, ja maistui lähinnä maidolta. Tuoksua ei ollut minkäänlaista. Piti vielä paketista tarkistaa ja paketin mukaan olisi pitänyt olla karvasmanteliakin, mutta ei maistunut tai tuoksunut.
Mä tykkään kaikista runebergintortuista.
Vierailija kirjoitti:
Juuri eilen söin Lidlin Runebergin torttuja, hyviä olivat. Kosteita niiden pitääkin olla. Ei kuivia kukaan syö.
Ilman muuta pitää olla kostea, mutta tuossa Rostenissa, jonka tänään söin oli kyllä aivan liian märkä pohja, nimenomaan märkä ei kostea.
Vierailija kirjoitti:
Miinusta Rostenin tortuille täältäkin. Rakenne oli kyllä hyvä, kosteuskin kohdillaan, mutta mistä te nuo arrakit ja salmiakit olette keksineet? Mun suuhun maku oli valju, ja maistui lähinnä maidolta. Tuoksua ei ollut minkäänlaista. Piti vielä paketista tarkistaa ja paketin mukaan olisi pitänyt olla karvasmanteliakin, mutta ei maistunut tai tuoksunut.
No söin sen vegaanisen, että maito ei kyllä maistunut.
Rostenissa miinusta sukaateista. Maku myös hieman valju. Pidin enemmän Fazerista
Ostitko tavallisen vai vegaanisen? Ne vegaaniset maistuu ihme suolaisilta.
Vierailija kirjoitti:
Ostitko tavallisen vai vegaanisen? Ne vegaaniset maistuu ihme suolaisilta.
Vegaanisen, mutta viime vuonna tavallisen, enkä silloinkaan pitänyt. Minäkin maistoin tuon suolaisuuden.
Ihan oikein tuommoiselle, joka käyttää kökköä tapaa ilmaista tapahtumaa sanomalla "ja en" kun suomeksi voi ja pitää sanoa "enkä".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pari vuotta sitten ostin Lidlistä runebergin torttuja (en muista merkkiä) ja oli ihan tauttoman hyvää. Tänä vuonna ostin sitten Lidlistä taas noita, ja olivat ihan karmeita, sekä maultaan, että pohja oli kosteaa mössöä.
Kyllä, Lidlin tortut olivat pari vuotta sitten tajuttoman hyviä. Kiitos kovasti tuosta, että kerroit, että ne ovat tänä vuonna pahoja. Eipä tarvitse niiden takia kävellä Lidliin!
Ei ne pahoja olleet mutta pohja todella pehmeää mössöä.Hyvä että torttu ei sortunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuri eilen söin Lidlin Runebergin torttuja, hyviä olivat. Kosteita niiden pitääkin olla. Ei kuivia kukaan syö.
Ilman muuta pitää olla kostea, mutta tuossa Rostenissa, jonka tänään söin oli kyllä aivan liian märkä pohja, nimenomaan märkä ei kostea.
Niinpä oli, vetelän märkä.
Onko missään torttuja joissa ei ole pussia, arrakkia tms. en tykkää noiden mausta.
Voi kun saisi vielä jostain Katri Antellin Runebergin torttuja, olivat hyviä
Hyvä runebergin torttu on taivaallinen, mutta koskaan en muista mikä oli se hyvä. Rostenin taisin maistaa ja oli ok, mutta mielestäni liian vähän karvasmantelin makua. Eli pitää olla kostea, runsaasti arrakkipunssin aromia ja voimakas karvasmantelin maku.
Keke Rosbergin tortut on niitä parhaita. Olette kaikki väärässä. 🍮🥧
Rosten huippuleipomo. Parhaat tuotteet.
Vierailija kirjoitti:
Olet vjakki, Rostenin on nimenomaan paras eikä todellakan mikään Fazerin liettualainen erikoisuus.
Miten muistelisin että Fazerin on parhaat. Korkea torttu ja sopivan kostea, tasalaatuinen.
Vierailija kirjoitti:
Onko missään torttuja joissa ei ole pussia, arrakkia tms. en tykkää noiden mausta.
No ei se ole runebergintorttu, jos siinä ei ole punssia tms.
Se on...no, torttu.
Kannattaa tehdä itse, jos semmoisia haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Satumaista-merkkiset on parhaita, parempia kuin Rostenin.
Satumaista- merkillä myös parhaat laskiaispullat.
Se kermavaahto ja sen määrä !