Kokoomus laittaa asiat ”kuntoon”
Eli leikkaa peruspalveluista, ajaa tasaveroa, ajaa suurituloisten ja yritysten veron kevennyksiä, halpuuttaa työvoimaa muualta kolmansista maista. Haluaa kasvattaa tuloeroja ja yksityistää palveluja.
Ei ole Esperi Caret unohtuneet, eikä leikkaukset tai kikyt. Kokoomusta ei saa missään nimessä päästää huseeraamaan hallitukseen.
Kommentit (107)
Sitä minä aina ihmettelen, että miksi joku Sari sairaanhoitaja tai Laura lastentarhanopettaja äänestää kokoomusta? Eihän kokoomus aja näiden etuja mitenkään!
Vierailija kirjoitti:
Sitä minä aina ihmettelen, että miksi joku Sari sairaanhoitaja tai Laura lastentarhanopettaja äänestää kokoomusta? Eihän kokoomus aja näiden etuja mitenkään!
Mutta kun on kiva identifioitua rikkaaseen! Kun äänestää kokoomusta, sitä voi kivasti kokea olevansa itsekin rikas!
Vierailija kirjoitti:
Hah hah, demarit lupaa vappusatasen! Kannattaa äänestää, niin saa maksaa taas lisää veroja!
Vierailija kirjoitti:
Hyvä vaan. Kyllä ihmisten pitäisi itse tienata elantonsa eikä nain että suuri osa pummia elannon valtiolta kun ei halua tehdä töitä
Haluaa tehdä, mutta kun se halpuutetaan suomalaisten saavuttamattomiin.
Kokoomus ja persut olisi painajaishallitus
Persut arvatenkin lähtee mukaan, ja osan mielestä on niin mahtavaa menoa taas, että pitää jäädä oikein taiteilijanimellä sininen tulevaisuus pitämään hallitusta pystyssä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah hah, demarit lupaa vappusatasen! Kannattaa äänestää, niin saa maksaa taas lisää veroja!
Kansaneläkkeisiin tuli 2020 alusta historiallinen tasokorotus. Ja sen jälkeen verot on laskeneet. Nämä on faktoja ja löytyvät esimerkiksi Valtioneuviston kanslian tiedotteista. Kokoomusmediahan ei näitä halua uutisoida.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä vaan. Kyllä ihmisten pitäisi itse tienata elantonsa eikä nain että suuri osa pummia elannon valtiolta kun ei halua tehdä töitä
Haluaa tehdä, mutta kun se halpuutetaan suomalaisten saavuttamattomiin.
Voiton maksimointia. Sitä halutaan lisää paikallisella sanelulla. Kokoomus vain kutsuu sitä paikalliseksi sopimiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kansaneläkkeisiin tuli 2020 alusta historiallinen tasokorotus. Ja sen jälkeen verot on laskeneet. Nämä on faktoja ja löytyvät esimerkiksi Valtioneuviston kanslian tiedotteista. Kokoomusmediahan ei näitä halua uutisoida.
Ja nämä Kokoomusfanit unohtavat sen että Kokoomus haluaa kuitenkin nostaa polttoaine ja ajoneuvoveroa sekä kiinteistöveroa ja alvia jotka iskevät pahiten pienituloisuuteen. Työnteosta ei pienipalkkaisella jää käteen jos puolet palkasts menee kalliiseen bensaan.
jonkun on huolehdittava, että täällä on yrityksiä luomassa hyvinvointia. Yritykset tarvitsevat investointeja. Demarit ja muu vasemmisto eivät osaa kuin verottaa nettomaksajat kuoliaaksi, siinä samassa vedetään hyvinvointivaltio pöntöstä alas.
Viiden vuoden välein on hyvä käydä pidemmällä ullkomaankomennuksella. Ahdistavaa tasapäistävää ja laiskistavaa vasemmistolaisuutta ei jaksa kukaan
Laura "Johtajatar" Huhtasaari on parempi! Johtajatar panee asiat kuntoon!
PikkuPetteri odottaa innolla, että pääsee kunnolla nuolemaan suuryrittäjien kasseja.
”halpuuttaa työvoimaa muualta kolmansista maista”
Juurihan tänään Sanna oli Orpon kanssa samaa mieltä, että Suomi tarvitsee kymmeniätuhansia kehitysmaalaisia tänne karjuvaa työvoimapulaa (10 €/h osa-aikatyö) paikkaamaan.
Kokoomuksen suuri unelma on saada luokkayhteiskunta takaisin. Mikä edistääkään paremmin hyvien velien asemaa, kuin se, että 50 % kansasta olisi orjia.
Kokoomus haluaa rikkaimpien raha-asiat kuntoon. Nehän on raukat rikastuneet viimeiset 2,5 vuotta vähemmän kuin porvarihallitusten aikana.
Vastaavasti köyhimpien tulot on nousseet, maltillisesti mutta absoluuttisesti.
Miksi kukaan äänestäisi terveysasioista päättämään tyyppejä, jotka väittävät sydämen olevan sininen (iskeeminen) ja oikealla (morfologinen häiriö, potentiaalisesti letaali ominaisuus)?
Vierailija kirjoitti:
jonkun on huolehdittava, että täällä on yrityksiä luomassa hyvinvointia. Yritykset tarvitsevat investointeja. Demarit ja muu vasemmisto eivät osaa kuin verottaa nettomaksajat kuoliaaksi, siinä samassa vedetään hyvinvointivaltio pöntöstä alas.
Viiden vuoden välein on hyvä käydä pidemmällä ullkomaankomennuksella. Ahdistavaa tasapäistävää ja laiskistavaa vasemmistolaisuutta ei jaksa kukaan
Miksi Kokoomus haluaa viedä duunarin ostovoiman polttoaineverojen ja kiinteistöverojen korotuksilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
koko julkinen sektori perustuu tällä hetkellä koronapiikkiin ja ennätysmäiseen velanottoon. Seuraavalla hallituksella on tiukka paikka siivota julkistalouden alijäämät pois. Olisi hauskaa, jos demarit joutuvat itse osallistumaan siihen
Kokoomuksella ei ole yhtäkään oikeaa työllisyyskeinoa. Sen sijaa laskevat työllisyyttä kulutusverojen nostolla.
Koko(o)mus(ta) hallitus tulossa