Te, jotka ette juoneet ja röökanneet teini-iässä
Onko teillä vieläkään muita kavereita kuin äiti ja isi? :')
Kommentit (16)
Miksi oletat ettei voi olla kavereita jos ei juo ja polta? Minulla oli päihteetön kaveripiiri, joka aikuisenakin juo kohtuudella eikä kukaan ole alkanut tupakoida. Kaikki pärjänneet hyvin elämässään muutenkin.
Tosi paljon kavereita sitten aikuisena ja edelleen. Ja juhlimisvaihe tuli kolmekymppisenä :) . Teininä tein koulujuttuja ja sit valtiotieteelliseen. Varmaan ne bileet voittaa alaikäisenä juhlimisen. Eli ehtii myöhemminkin.
Voi kuule, myöhemminkin ehtii opetella. Tosin tupakka ei ole koskaan innostanut.
Joo, on. Nimittäin ryyppykaverit.
terv. alkoholisti
Mä aloittelin molemmat vasta täysi-ikäisenä, lukion loppuun asti oli pari kaveria, sellaisia vähän "syrjittyjä" oltiin kai kaikki. Yiopistossa kun sain aloittaa puhtaalta pöydältä, sain nopeaan tahtiin useita kavereita, joiden kanssa ollaan nyt reilut 10 vuotta myöhemmin yhä tiiviisti yhteydessä. Ei mua haittaisi, vaikka mun lapset ei teininä ryyppäisi tai polttaisikaan, enkä usko että noi "harrastukset" oleellisesti vaikuttaa sosiaalisuuteen.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 18:26"]
Mikä on teini-ikä? 13-16? 13-19? 15-18?
[/quote]
13-19. Tulee päätteestä -teen numeroissa.
Mahtaa olla ap:lla hyviä kavereita, jos ne on saatu juomalla :D
Tietenkin on! Silloin kun olin teini, ei ollut niin yleistä juoda tai polttaa tupakkaa. Sitä pientä vähemmistöä, joka niin teki, säälittiin ja ihmeteltiin, pidettiin vähän ongelmaisina ja tyhminä. Ei suinkaan palvottu ja kadehdittu!
Teininä oli enemmän...ei meillä maalla isommin tytöt juopotelleet.
Miten juominen liittyy kavereihin? Urheilin tosissani SM-tasolla teini-ikäisenä. En ehtinyt juomaan. Kaikki kaverit on urheilijoita, eikä kukaan ihmetellyt, jos joku ei käyttänyt alkoholia tai polttanut. Samoja kavereita on edelleen elämässä mukana nyt melkein kymmenen vuotta myöhemmin
No äiti ja isi ei ole kyllä koskaan mun kavereita olleetkaan. Aina on ollut oma tervehenkinen kaveripiiri.
Mikä on teini-ikä? 13-16? 13-19? 15-18?