Suomi on seksikammoinen maa
En halua jauhaa Kankaanniemen touhuista yhtään enempää, sen sijaan haluan ottaa kantaa Suomen seksikammoisuuteen.
Olen tullut siihen lopputulokseen, että media ja naiset ovat seksikammoisia ja he suhtautuvat miesten normaaleihinkin lähestymisiin lähes hysteerisesti aina tuomitsevalla sävyllä. Näitä asenteita sitten toitotetaan keskustelufoorumeilla ja mediassa, sitten ihmetellään kun on niin vaikea löytää miestä ja naista.
Olette varmasti karkottaneet jo omalla toiminnalla ja hysterialla omastakin elämästä paljon potentiaalisia kumppaneita ja estäneet hienojen suhteiden syntymistä.
Jokainen teitä lähestyvä mies ei ole pervo tai potentiaalinen raiskaaja ja mihin ihmeeseen te oikein pyritte näillä asenteilla. Haluatteko Suomesta maan jossa yksikään mies ei lähesty teitä koskaan, sekö on teidän tavoitteenne?
Ja unohdetaan tästä keskustelusta Pena Pervot ja muut friikit, känniläiset jne..Keskustellaan ihan normaalista miesten ja naisten välisestä kanssakäymisestä josta yritätte tehdä jotain kauheaa ja perverssiä.
Kommentit (24)
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 18:57"]Minä olen naimisissa, ei ad hominem edes onnistunut tällä kertaa, mutta juu se on moro. Paska foorumi, ette osaa keskustella, ettekä lue edes aloituksia joten hyvästi.
ap
[/quote]
Kyllä hän niin kovasti mielensä pahoitti. Suututtaa kun täysin epälooginen, kömpelö ja absurdi väittämä ilman minkäänlaista oikeaa pohjaa nauretaan ulos. Ärrimurri, te ette ymmärrä mun lahjakkuutta :'(:'(
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 19:15"]
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 18:57"]Minä olen naimisissa, ei ad hominem edes onnistunut tällä kertaa, mutta juu se on moro. Paska foorumi, ette osaa keskustella, ettekä lue edes aloituksia joten hyvästi. ap [/quote] Kyllä hän niin kovasti mielensä pahoitti. Suututtaa kun täysin epälooginen, kömpelö ja absurdi väittämä ilman minkäänlaista oikeaa pohjaa nauretaan ulos. Ärrimurri, te ette ymmärrä mun lahjakkuutta :'(:'(
[/quote]Jos aloituksessa erikseen pyydetään, että ei keskusteltaisi jostain vaan keskityttäisiin johonkin muuhun, niin kaikki kommentit ovat juuri sitä mistä toivottiin että ei keskustella.
Joku laittaa aloituksen voitaisiinko tässä ketjussa keskustella leipomisesta, niin te rupeatte keskustelemaan vaipan vaihdosta. Mitä järkeä jatkaa keskustelua, täysin hyödytöntä. Yritin kuitenkin, hyvää illanjatkoa. En menetä yöunia keskustelun takia ja aivan sama, tiedänpä tästä eteenpäin, että tänne on turha laittaa mitään aloitusta.
ap
Joo, älä turhaan enää tule tälle palstalle. Täällä ei osata keskustella asioista, jotka ovat vain sinun päässäsi ja joita olet kyvytön pukemaan sanoiksi.
Semmonen juttu vaan vielä, että kyllä minä suhtaudun suurimpaan osaan tuntemattomista miehistä varauksella. Pelkään pervoja, raiskaajia ja hulluja, ja koska olen fyysisesti heikompi, haluan ensin vakuuttua siitä, että tyyppi on ihan normaali. Siksi jos seksi tulee ylipäätään puheeksi tutustumisen alussa, pakenen paikalta. Sori vaan miehet. Olen päästänyt miehiä pöksyihini joskus aika helpostikin, joten ei se naisten normaali lähestyminen kaikille ole ongelma.