Miksi naiset arvostelevat ulkonäkönsä niin paljon yläkanttiin?
En nyt halua mitenkään kehuskella tai siirtää keskustelua itseeni, mutta olen objektiivisesti todella haluttu mies. Olen 190 senttinen, lihaksikas (uimarin kroppa, en mikään bull mentula), älykäs, komea, sosiaalinen ja itsevarma. Olen jokaisen naisen mielestä vähintäänkin 8/10, useimmiten 9 tai 10/10.
Siksi ihmettelenkin kovasti, miksi minua selkeästi ulkonäöllisesti alempitasoiset naiset lähestyvät minua niin usein? Luuleeko 70 kiloinen siiderivalas-Jessica, että hänellä on mahkuja minun kanssa? Tai hiirulaisen oloinen Niina isoine silmälaseineen ja takkutukkineen? En ymmärrä. Ei kai tälle muuta selitystä voi olla kuin se, että naiset pitävät itseään korkeampitasoisina kuin oikeasti ovat. Esim. netissähän kuka tahansa nainen saa tuhat tykkäystä, vaikka näyttäisi miltä, kun postaa vain vähän paljasta pintaa sosiaaliseen mediaan. Kenties tämä keinotekoinen miesten "ihailu" pönkittää heidän itsetuntoaan vähän liikaa?
M28
Kommentit (31)
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 16:43"]
Naiset saavat satunnaisseksiä itseää paljon tasokkaammilta miehiltä, tämä vääristää monien naisten kuvitelmat omasta tasosta. Voimme kutsua tätä monet miehet panee kaikkea mikä liikkuu ilmiöksi.
[/quote]
Tämä on niin totta. Nämä miehet vielä pöksyihin päästäkseen kehuvat naista kun naista ja siinä konseptissa se ei-niin-kauniskin muuttuu joka miehen unelmanaiseksi kauniine silmineen ja upeine hiuksineen. Toiset naiset sitten uskoo tämän liibalaaban.
Mut siis millä tavalla lähestyy sua? Ehkä sulla on vaan kusi noussu hattuun sun lihaksikkaan adoniksen vartalon myötä ja tulkitset jokaisen katseen tai tervehdyksen iskuyritykseksi. Think about that. Itse naisena pidän aivan eri tyyppisistä miehistä kuin sinun kuvailemasi on joten luultavasti arvioisin sinut 5/10 vaikka sinulle iloisesti juttelisinkin.
Miehetkin tekevät sitä. Huonotapaiset, vanhat ja humalaiset Kaljamaha-Penat yrittävät lähestyä nuoria, kauniita naisia. Ehkä alempitasoiset naiset ja alempitasoiset miehet voisivat seurustella keskenään? Te rotunaiset- ja miehet voitte olla toistenne kanssa. Ja tavalliset pulliaiset myös keskenään.
Sekoitat nyt pahasti, "upea" mies. Yleensä naiset aliarvioivat ulkonäkönsä ja miehet yliarvioivat.
Todennäköisesti olet minisarjaa edustava Bulli (rimmaa sanan "kehonrakentaja" kanssa), joka palstailee ja toivoo löytävänsä edes täältä tyttöystävän.
Ja kantturalauma vauhkoontui vähemmän yllättävästi :D
Mammat, miksi otatte loukkauksena sen jos joku saattelee tietoisuuteenne sen faktan että on olemassa teitä tasokkaampia miehiä? Eihän se nyt voi mikään ennenkuulumaton yllätys vai? Jos aloituksen asetelma olisi ollut toisin päin niin kukaan ei olisi siiderivalaan eväänsä väräyttänyt.
No en mä sitä mitenkään kiellä että olisit kuuma tms mutta ehkäpä arvioit oman tasosi väärin jos saat iskuyrityksiä vaan rumilta? Onko sinulla luomia? Hörökorvat? Haiseeko hengitys? Ymmärsit varmaan pointin. Luonne myös voi helposti karkottaa hyvät naiset pois.
No en mä tiedä... meillä on töissä kanssa aika saman tasoinen adonis. Todella jumalaisen näköinen, mutta myös tosi hauska tyyppi ja seuramies. Musta on hauska heittää läppää sen kanssa, vaikka en mikään missi olekaan. Ehkä tämä nuori mies kokee että flirttailen hänelle, mutta minulla ei ole mitään seksuaalista yritystä häntä kohtaan. Olen reilusti vanhempi ja minulla on hyvä itsetunto, joten en ole huolestunut siitä mitä hän minusta ajattelee ja mitä luulee minulla olevan taka-ajatuksena.
Eli ap, ehkä luulet vain että ihan kaikki yrittelee sinua. Naiset voivat täysin suvereenisti harrastaa vain harmitonta flirttiä ja nuoren miehen härnäämistä :)
Joo...mä sain nettitreffeillä kuvia omasta mielestään katseenkestävistä ja komeaksi kehutuista miehistä. Hyi hemmetti :D :D yök, en olis koskenu pitkällä tikullakaan!
Nyt olen liitossa itseäni hieman "alempitasoisen" miehen kanssa. Tämä sopii, koska en haluais itseään täynnä olevaa miestä :D ja mukavaahan se on kun toinen jaksaa vielä 10 vuoden jälkeen sanoa kauniiksi.
Kylläpäs mammat ottivat nokkiinsa. Tainnut joku vähän komeampi mies joskus palauttaa muutaman av-mamman takaisin maanpinnalle torjumalla heidän humalaiset iskuyritykset? :)
Jos olisit vielä mykkä, niin ottaisin sut heti.