Skandaalit työpaikallasi/koulussasi?
Huomasin Demissä tällaisen ja laitoin tälläisen Skandaalit työpaikkalla/koulussa. Otsikko kertoo, itse voin aloittaa:
Köksän tunnilla eräs poika raasti porkkanaa ja vahingossa taisi raastaa oman nahkapalasen.. Kaikki oli paniikissa, poika itki, opettaja yritti järjestellä että poika saataisiin terveyskeskukseen. Koko koulu tiesi siitä. Noh, poika säästi nahkapalasensa ja ylpeili sillä. Ällöttävää
Entäs teillä?
Kommentit (51)
Teiniraskaus yläkoulussa ja eräs lissupissis otti suihin mustalaisen munaa. Oli ainakin eka koulussa joka tais ottaa suihin kasiluokalla. Myöhemmin katui sitä..
Työnantaja tuli darrassa töihin ja töihin tuli myös pervo, joka ajatteli kaiken kaksmielisesti ja hiplaili naisten perseitä. Yläkoulussakin bilsan Ope tuli darras töihin.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 16:26"]Mee sinne demiin
[/quote]
En mene. Miksi menisin?
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 16:27"]Teiniraskaus yläkoulussa ja eräs lissupissis otti suihin mustalaisen munaa. Oli ainakin eka koulussa joka tais ottaa suihin kasiluokalla. Myöhemmin katui sitä..
[/quote]
Öö siis tuli raskaaksi suuseksistä!
Ope pyörtyi kesken tunnin alakoulussa. Töissä avustaja nainen jakoi tissikuviaan alakoulussa, kun olin opettajana. Sai potkut
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 16:32"][quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 16:27"]Teiniraskaus yläkoulussa ja eräs lissupissis otti suihin mustalaisen munaa. Oli ainakin eka koulussa joka tais ottaa suihin kasiluokalla. Myöhemmin katui sitä..
[/quote]
Öö siis tuli raskaaksi suuseksistä!
[/quote]
Ei! Ne oli kaks eri henkilöä!
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 16:32"]Ope pyörtyi kesken tunnin alakoulussa. Töissä avustaja nainen jakoi tissikuviaan alakoulussa, kun olin opettajana. Sai potkut
[/quote]
Ekassa lauseessa tarkoitin kun olin oppilaana
9-luokkalaisiset tyttökaverit: erään kerran toinen tyttö otti useammalta pojalta suihin ja tämä toinen kirjoitti siitä päiväkirjaansa. Tämän päiväkirjaa kirjoittaneen tytön muutamaa vuotta nuorempi veli kopioi päiväkirjan sivun, ja se levisi koulussa ja myös suihinottajatytön vanhemmat saivat tietää. Tytöt eivät enää olleetkaan kavereita.
Kerran näin pomon Siwassa. Se osti kaljaa ja tupakkaa vaikka esittää olevansa fitness-ihminen. Kun pomo näki että huomasin mitä hän osti, hän ei edes moikannut ja sen jälkeen oli aina tosi ilkeä mulle työpaikalla ja puhui selän takana pas.kaa
3luokalla eräs poika veti käteen koulussa. Hirvee HALOO siitä tuli, ja opettaja kirjoitti vanhemmille reissuvihkoon viestin ja poika sai puhuttelun asiasta. Koulussa aina silloin kuului: mitä se käteenveto tarkoittaa?
Työpaikalle, kun olin lauantaina yövuorossa pari työporukan jäsentä tuli riehumaan juovuksissa. Ohjasin heidät ulos. Anelivat etten kertoisi, kun he olivat,selvinpäin. Rn kertonukkaa...
Ruotsin/enkun ope oli tunnettu tuurijuoppo. Ihan mukava tyyppi kylläkin.
Loppui ura vain siihen kun pölli luokkaretkikassan ja meni paikalliseen räkälään juomaan kassan sileäksi.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 16:40"]3luokalla eräs poika veti käteen koulussa. Hirvee HALOO siitä tuli, ja opettaja kirjoitti vanhemmille reissuvihkoon viestin ja poika sai puhuttelun asiasta. Koulussa aina silloin kuului: mitä se käteenveto tarkoittaa?
Työpaikalle, kun olin lauantaina yövuorossa pari työporukan jäsentä tuli riehumaan juovuksissa. Ohjasin heidät ulos. Anelivat etten kertoisi, kun he olivat,selvinpäin. Rn kertonukkaa...
[/quote]
Oho kirjoitusvirheet. En ja työpaikalle
Kerran kesken tunnin yks poika viittasi ja kun ope antoi luvan niin hän sanoi : Juhapekka on kerran leikkinyt munilla ja Miia ja Anni nauroi. Sit ope sanoi et Juhapekka sellaset leikit täytyy yksin leikkiä vessassa.
Pari opettajaa väittivät, että he ovat ihan kavereita, vaikka he kävelevät joskus käsikädessä ja eräs poika näki kun he suutelivat koulun parkkipaikalla. Silleen vähän kiusattiin niitä niiden suhteesta ja lopulta erosivat. Toinen muutti toiselle paikkakunnalle
Hulivili lapsi koulussa näytteli munaansa ja opettajat ei tehny mitään. Samalapsi heitteli tuoleja ja kiljui ja kiroili. Lopuksi erotettiin. Väitettiin että hänellä on ADHD?
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 16:48"]Pomo löytyi seksipalstalta.
[/quote]
Olit siis itsekin seksiopalstalla. :-)
Mee sinne demiin