Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helsingin Rymy-Eetu k20, itse 19v (syksyllä 20) onko mahdollisuuksia sisään?

Vierailija
20.05.2015 |

Eli kaverit on kaikki yli 20v. ja itse 19v. Valmistun nyt ylioppilaaksi. Valmistujaispäivänä haluttaisiin Rymy-Eetuun, mutta pääsenkö sisään? Varsinkin lakki paljastaa iän vaikka papereita ei kysyttäisi. Pikkujouluissa olin selvinpäin, mentiin rymyyn ja ei kysytty ovella edes papereita, mutta olin varmuudeksi soittanut etukäteen että pääseekö sisään ja vastaus : Kunto ratkaisee, eli 20v. ei ole ehdoton sisäänpääsy kriteeri. Nyt en aio sisään pyrittäessä olla kyllä kaato kännissä, mutta humalassa kyllä. Harmittaisi jos jäisin ulkopuolelle kun kaverit tuskin haluavat itse mihinkään muuhun baariin. Mitäs sanotte?

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mieti. Sisäänpääsy on k20, sinä olet 19.

Vierailija
2/9 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Mä pääsin 18v k20 ja 21 paikkoihin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi olla että soitan ja kysäisen uudestaan :)..

Vierailija
4/9 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyseinen päivä on vuodessa se jolloin ikärajoista pidetään kaikkein tiukimmin kiinni.

Vierailija
5/9 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäskö sun nyt kuitenkin panostaa siihen kondikseen? Periaatteessa jos talon johto on sanonu että k20, niin se on k20, ja siitä ei jousteta. Jos oot hyvännäkönen ja kunnossa sisääntultaessa, niin hyvät saumat. Jos oot ruma ja kaatokännissä, niin et pääse sisään. Simple.

Vierailija
6/9 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 14:56"]Pitäskö sun nyt kuitenkin panostaa siihen kondikseen? Periaatteessa jos talon johto on sanonu että k20, niin se on k20, ja siitä ei jousteta. Jos oot hyvännäkönen ja kunnossa sisääntultaessa, niin hyvät saumat. Jos oot ruma ja kaatokännissä, niin et pääse sisään. Simple.
[/quote]

Juu mutta silloin marraskuussa soittaessani sanottiin että kunto ratkaisee... Eli pitää siis juoda kunnolla vasta sisällä. Vähän kyllä mietityttää kun lakin haluaisin ottaa mukaan mutta taitaapi se paljastaa kaikille ikäni.

Vierailija
7/9 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todennäköisesti pääset sisään vaikka näkisi papereistasi että olet 19, jos vain olet ok kunnossa. Rymy-Eetusta minulla ei ole kokemusta, mutta monista muista keskustan baareista kyllä.

Vierailija
8/9 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni terminologinen korjaus: ylioppilaaksi ei valmistuta vaan päästään. Näin siksi, että ylioppilas ei ole ammatti, eikä ylioppilastutkinto - toisin kuin esimerkiksi akateemiset tutkinnot - tuota pätevyyttä mihinkään virkaan, tehtävään tai ammattiin.

Vierailija
9/9 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan ei päästy k20 paikkaan sisään, portsari vetosi paljastavaan lakkiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi