Millainen todennäköisyys mulla on päästä teoriakoe läpi?
Ajokorttia suorittamassa ja harjoitellut olen teoriakokeeseen. Tasokokeet läpäistä ripaa hipoen.
Teoriakokeen harjoittelussa on ensimmäiset 2 kertaa mennyt pieleen kun kuvallisissa ollut yksi ylimääräinen virhe. Eli 42/50.
Loput kerrat menneet läpi. Viimeiset 15 kertaa mennyt läpi 93-100% todennäköisyydellä.
Harjoittelukertoja yhteensä 20.
Kommentit (30)
Muistan kuin itsekin ekaa kertaa menin teoriakokeeseen niin kyllä se jännitti ja paljon. Kuitenkin kun rauhoittuu, niin homma lähtee toimimaan.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä miten sen voi failata.
Oma lapseni ei saanut aikoinaan mopokorttia kun ei päässyt teoriakoetta läpi. Silloin oli vielä 10sek aikaa vastata ja vasta usean vuoden päästä ilmeni että hänellä saattaa olla lievä ADD. Jännitti myös niin paljon, eikä harjoitellut teoriakokeeseen ollenkaan, joka kerta meni ilman lukemista kokeeseen. Lapsen isä tästä suuttui kun lapsi ei päässyt läpi ja haukkui hänet tyhmäksi. Ei ole vieläkään sitten uskaltanut mennä autokouluun vaikka olen yrittänyt kannustaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma lapseni ei saanut aikoinaan mopokorttia kun ei päässyt teoriakoetta läpi. Silloin oli vielä 10sek aikaa vastata ja vasta usean vuoden päästä ilmeni että hänellä saattaa olla lievä ADD. Jännitti myös niin paljon, eikä harjoitellut teoriakokeeseen ollenkaan, joka kerta meni ilman lukemista kokeeseen. Lapsen isä tästä suuttui kun lapsi ei päässyt läpi ja haukkui hänet tyhmäksi. Ei ole vieläkään sitten uskaltanut mennä autokouluun vaikka olen yrittänyt kannustaa.
Onks sun lapsi vähä tyhym?
Ihan ok. Sanoisin että 85% varmuudella pääset läpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onks sun lapsi vähä tyhym?
Pikkasen nyt kyllä ilkeä kommentti. Et taida tietää miten esim. Add vaikuttaa saati jännittäminen. Myöskin lukemattomuus kokeeseen ei auta asiaa ollenkaan.
Muista sitten se, että oikeassa teoriakokeessa on aivan eri kuvat kun sinun harjoittelemissa.
Nuohan on oikein hyvät prosentit! Kyllä sä sen pääset ekalla kunhan otat rauhakseen.
Vierailija kirjoitti:
Muista sitten se, että oikeassa teoriakokeessa on aivan eri kuvat kun sinun harjoittelemissa.
Muistan ja tiedän tämän. Olen harjoitellut muuallakin kuin vain yhdellä sivulla. Olen myös perillä väistämisvelvollisuuksista.
Kyllä se hyvin menee! Jos ei mene niin sitten uudelleen. Ei maailma siihen kaadu. :)
Itse pääsin ensimmäisellä kerralla läpi, vaikka oli tunne, etten osaa mitään. Osasin kuitenkin ja vain yksi kohta meni väärin.
Olet saapas...päättele siitä tai kysy itseäsi viisaammalta...niitä kyllä riittää.
Uskoisin että pääset kun keskityt rauhassa vaikka kello käy. Minäkin pääsin ekalla läpi vaikka jännitti aivan älyttömästi. Olin onneksi harjoitellut ja tehnyt testikokeita.
Sä joko pääset läpi tai et pääse eli 50% todennäköisyys
On hyvä! Kunhan et jännitä turhaan etkä hätiköi.
Tsemppiä! ❤️