Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mä olen ihminen jota ihmiset vain käyttävät

Vierailija
20.01.2022 |

Ja jättävät kun parempi ilmestyy näköpiiriin. 😢

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä anna käyttää.

Vierailija
2/12 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väitän, että useimmat ihmiset tavoittelevat kestäviä ihmissuhteita. Jos kaikki suhteet aina vain kaatuvat, syy voi olla muuallakin kuin hyödyllisyydessä. Luonne ei olekaan sellainen kuin luuli, tai jotain.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet liian kiltti. Sun täytyy oppia pitämään puolesi. 

Vierailija
4/12 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkkaile pidempään ennen kuin sydämen ja talon ovet aukenee heille.

Vierailija
5/12 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin olen tehnytkin. Pitää uskaltaa myös elää.

Ei tämä oikeasti ole näin mustavalkoista, mutta tänään on tällainen tunne. Kaikki ympärillä löytävät jonkun. Minä olen neljän vuoden sinkkuolon aikana vain tapaillut miehiä, mutta mitään parisuhdetta ei ole syntynyt. Miehet kyllä löytävät sitten kumppanin. Siksi tämä tunne.

Vierailija
6/12 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saattaa olla peiliin katsomisen paikka.

Vierailija
7/12 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai millä tavalla käyttävät? Omien tarpeiden tyydyttämiseen vai?

Vierailija
8/12 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saattaa olla peiliin katsomisen paikka.

Olen liian kiltti. Minulle on näin sanottukin. Siltä osin pitää alkaa tehdä työtä - ja katsoa sinne peiliin. Toisaalta, jos en ole kiltti, tuleeko elämääni edes nuo ohikulkijat?

Vierailija
9/12 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai millä tavalla käyttävät? Omien tarpeiden tyydyttämiseen vai?

Olen ollut monelle ilmainen tunnesäiliö ja kyllä muutaman miehen kanssa on tullut jälkeen päin tunne, että halusivat minulta vain seksiä.

Vierailija
10/12 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ja varsinkin reidet

Vierailija
11/12 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole ainoa. Minä olin kanssa nuorena aina jonkun hyväksikäytön kohteena, ihan lapsuudenperheen jäsenien taholtakin, onneks ne välit on katkaistu jo ajat sitten, 

ja minulla oli kyllä jo kouluajoilta hyviä pitkäaikaisia ystäviä, jotka myös rehellisiä, hyväntahtoisia ja kilttejä, ja joilla ei oikein hyvin mennyt miesten kanssa, itsellä oli tässä suhteessa enemmän itsesuojeluvaistoa ja lähdin suhteista nopeasti kun tajusin, että tuo mies ei aio ikinä antaa minulle mitään, ottaa ja ottaa ja valehtelee vaan, 

katselin vierestä kun monet likkakavereista yrittivät ja yrittivät liian kauan, tuhoisin seurauksin. 

Mutta älä vaivu synkkyyteen, vuosien ja iän myötä alat uskoa enemmän itseäsi kuin muita ja ne suhteetkin paranevat kun et enää haksahda jokaisen ala-arvoisen kosiskelijan pauloihin. 

Sinun ei tarvitse muuttua, ainoastaan ympäristösi muuttuu, kun et enää mene siihen mukaan, vain niihin piireihin joissa on samankaltaisia hyviä ihmisiä. 

Vierailija
12/12 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ole ainoa. Minä olin kanssa nuorena aina jonkun hyväksikäytön kohteena, ihan lapsuudenperheen jäsenien taholtakin, onneks ne välit on katkaistu jo ajat sitten, 

ja minulla oli kyllä jo kouluajoilta hyviä pitkäaikaisia ystäviä, jotka myös rehellisiä, hyväntahtoisia ja kilttejä, ja joilla ei oikein hyvin mennyt miesten kanssa, itsellä oli tässä suhteessa enemmän itsesuojeluvaistoa ja lähdin suhteista nopeasti kun tajusin, että tuo mies ei aio ikinä antaa minulle mitään, ottaa ja ottaa ja valehtelee vaan, 

katselin vierestä kun monet likkakavereista yrittivät ja yrittivät liian kauan, tuhoisin seurauksin. 

Mutta älä vaivu synkkyyteen, vuosien ja iän myötä alat uskoa enemmän itseäsi kuin muita ja ne suhteetkin paranevat kun et enää haksahda jokaisen ala-arvoisen kosiskelijan pauloihin. 

Sinun ei tarvitse muuttua, ainoastaan ympäristösi muuttuu, kun et enää mene siihen mukaan, vain niihin piireihin joissa on samankaltaisia hyviä ihmisiä. 

Kiitos paljon ihanista sanoistasi! Juuri noin olen asian miettinytkin. Välillä vain loppuu usko.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi yhdeksän