Millainen todennäköisyys mulla on päästä teoriakoe läpi?
Ajokorttia suorittamassa ja harjoitellut olen teoriakokeeseen. Tasokokeet läpäistä ripaa hipoen.
Teoriakokeen harjoittelussa on ensimmäiset 2 kertaa mennyt pieleen kun kuvallisissa ollut yksi ylimääräinen virhe. Eli 42/50.
Loput kerrat menneet läpi. Viimeiset 15 kertaa mennyt läpi 93-100% todennäköisyydellä.
Harjoittelukertoja yhteensä 20.
Kommentit (30)
Aloittaja kirjoitti aloituksessaan "ripaa hipoen" ja se on väärä vastaus. Se on rimaa hipoen. Ei ihme että autokoulu tuottaa vaikeuksia, jos ei ymmärrä sanojen merkityksiä ja kirjoittelee ihan mitä huvittaa.
75% mahdollisuus, jos 15 kertaa 20 on mennyt läpi, mutta kun lisätään se että vähän jännittää, niinnaika 50-50 on oiiea tilanne.
Hyvin suurella todennäköisyydellä aloittaja menettää korttinsa vuoden sisällä, koska ei osaa kirjoittaa "rimaa hipoen", vaan kirjoittaa aloituksessaan "ripaa hipoen". Se on törkeä ja anteeksiantamaton asiavirhe.
Vierailija kirjoitti:
Hyvin suurella todennäköisyydellä aloittaja menettää korttinsa vuoden sisällä, koska ei osaa kirjoittaa "rimaa hipoen", vaan kirjoittaa aloituksessaan "ripaa hipoen". Se on törkeä ja anteeksiantamaton asiavirhe.
😂😂😂 Ei saatana nyt miten idioottia jengiä täällä on! 😂
Se antoi varmaan pill#a katsastusinssille että pääsi läpi.
Itse kävin autokoulun vasta 5-kymppisenä. Teoria meni heittämällä, mutta ajokokeissa tuli konflikteja useamman kerran. Jätin sitten koko autoilun sikseen ja huomasin, että on helpompi saada kuski kuin omistaa auto ja ylläpitää kaikki siitä koituvat kulut.
~ mummo ~
Täälläkin vaan kateelliset huutelemassa 😂😂
Hienoa AP
Hienoa AP!