lääkekorvauksista ja lyhyen kaavan ivf
ootteko saanu kelalta korvauksia vaikka kaikki korvauksiin oikeuttavat kuitit ei oo ollu tallessa???? minä onneton oon hävittänyt kesän aikana synarelan ostokuitit ja kesällä tuli antibiootti kuurikin syötyä ja senkin kuitti on häveyksissä. Tuossa kävin ti ostamassa ekan annoksen gonal-f:ää ja ensi ma lisää ja orgalutrania kans. noi yhteen laskettuna on ihan siinä hilkulla et meneekö jo rikki omavastuu. Entäs kun ei oo onnettomalla niitä kuitteja kun tuosta ekasta gonalista????? Keväällä aloitettiin pitkän kaavan ivf joka meni täysin puhin ja kesäks tuli tauko kun meni poli kiinni ni kesän elin ku pellossa ni eipä sit tullu mieleen pitää tiukemmin kiinni niistä kuiteista. nyt ti 19.9. aloitettiin lyhyen kaavan ivf luonnolliseen kiertoon. punktio vko 40.
Eilen ite selvittelin tota kela-asiaa, kun apteekissa kävin. Eli Ymmärsin et kela pitää huolen siitä millon 617euroo menee täyteen ja lähettää siitä ilmotuksen. kannattaa säilyttää siitä ylimenevien lääkkeden kuitit niin niistä saa rahat takasin. Eli ei oo väliä että et oo säilyttäny vanhoja kuitteja.
Ja kannattaa aina käyttää samaa apteekkia, ne näkee millon lääkkeet menee yli katon ja saa loput ilmaseks tai se 1.50 euron omavastuu. Eikä tarvi lähetellä kelaan mitään.
Jotenkin noin se menee. Ite oon kaikki lääkkeet paitsi yhen puregonin ostanu samasta apteekista ja nyt ärsyttää se. Ei mullakaan oo ihan vielä rikki, jotain reilu 500euroo. Et sellasta.