Jos saisit poistaa yhden tv-ohjelman joka pyörii tv:ssä niin minkä poistaisit?
Minä poistaisin varmaan simpsonit. Ei nappaa piirretyt.
Kommentit (28)
Salatut elämät. Joo ei ole pakko katsoa, enkä katso. Mutta sanelee turhan paljon perheen naispuolista henkilöä. Aikataulutettava sen mukaan.
yhdenkö vain? "game of games" tai "olen julkkis... päästäkää minut pois!" koska en siedä katsoa aku hirviniemeä enää
Tempparit. Tyhmät saadaan ihannoimaan roistoja.
Urheilu, siis kilpaurheiluun liittyvän kaiken ohjelman.
Tilalla voisi olla hyviä liikuntaa käsitteleviä ohjelmia. Voisi olla vaikka ammattilaisten kanssa tehtyjä pitkiä dokumentteja että miten voi opetella hiihtämään/uimaan/juoksemaan paremmalla tekniikalla.
Oi juma jos olisi joku vuoden pituinen ohjelmasarja Juoksukoulu jonka aikana käytäisiin kannustavasi läpi tie nollasta kovavauhtisiin lenkkeihin. Mukana lihashuoltoa ja ravitsemusta ja katsojien parhaita lenkkikuvia aina interaktiivisesti mukana viikon harjoituksista.
Temppareille ääni täältäkin. Onhan noita vastaavia muitakin, mutta jo tuon poistaminen tekisi maailmasta reilusti paremman paikan.
Vierailija kirjoitti:
Kymppitonni.
Eikä. Tätä on ihan kiva kattoa.
Voi itsekin arvuutella sanoja.
Putous. Sen kukoistuksen aika oli ja meni.
Kaikki missä on ykkösinhokkini, Jaakko Saariluoma.
Jännä miten ihmiset menevät helppoon ja poistaisivat ohjelmia, joita joku toinen katsoo. Kysykää itseltänne, mikä on vialla, kun ette kyseenalaista kysymystä.
Mä poistaisin Sinkkuillallisen. Tulee niin usein ja vuodesta toiseen, mutta vaikea kuvitella, että tämä ohjelma olisi oikeasti jollekin tärkeä.
Vierailija kirjoitti:
Uutiset
Vuosituhannen terveysteko
Sinkut paljaana. Voi tätä YLE:n alennustilaa.
Temptation Island