mies antoi luvan raskauteen ja reaktio
Eli sunnuntai-iltana mies sanoi että tulkoon toinen jos tulee. Tänään plussasin ja hän huudahti "mitä helvettiä?" :(
Kommentit (17)
Ehkä se kävi salaa vasektomiassa. Selittäisi reaktion.
Oot tullu raskaaksi ennen miehen suostumusta..
Eli olet ollut mieheltä salaa ilman ehkäisyä jo muutaman viikon. Ihmekään että reagoi noin
Aika äkkiä plussasit, ehkä siinä syy reaktiolle. Ei kai plussa kahdessa päivässä näkyviin tule.
No jos nyt jo plussasit ja mies antoi pari päivää sitten "luvan"raskaudelle niin etkös ole raskautunut jo aiemmin? Ehkä siitä johtui miehen reaktio..ettekö siis ole käyttäneet ehkäisyä aiemmin vai lopetitteko vasta sunnuntaina ehkäisyn?
Olit kuitenkin raskaana jo ennen "lupaa", joten tässä syy reaktioon.
Amatööri, olisit nyt edes odottanut pari-kolme viikkoa ennen kuin kerrot asiasta. Elämässä on huijauksen makua.
Hei! En ole huijannut, kiristänyt uhkaillut tai muuta. Olemme ilman ehkäisyä olleet. Salaa olen tässä kuumeillut. En silti tuollaista reaktiota odottanut!
AP
Eihän tämmöisiä ihmisiä voi oikeasti olla olemassa! Kyllä on taas oikee...
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 13:18"]
Hei! En ole huijannut, kiristänyt uhkaillut tai muuta. Olemme ilman ehkäisyä olleet. Salaa olen tässä kuumeillut. En silti tuollaista reaktiota odottanut!
AP
[/quote]
Ilman ehkäisyä vaikka mies ei ehkä halunnut toista lasta? Luuleeko se että voit itse päättää tuletko raskaaksi vai et?
Siis teillä ei ole ollut ehkäisyä, mutta mies nyt sitten antoi luvan raskauden tulla. Miten se kuvitteli kieltonsa tehoavan sukusoluihin?
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 13:46"]
Siis teillä ei ole ollut ehkäisyä, mutta mies nyt sitten antoi luvan raskauden tulla. Miten se kuvitteli kieltonsa tehoavan sukusoluihin?
[/quote]
No en tiedä! :( Olimme pitkään lapsettomia, kunnes sain luomuplussan. Nyt tuo lapsi on jo kaksi vuotta. Seksiä on harvoin muutenkin, joten kai hän ajatteli että riski raskautumiseen on pieni! Idiootti! Vituttaa! Miten tästä voi muka iloita. Tuntuu että mies huijasi MINUA! Ensin sanoo että raskaus ok ja nyt onkin ihan että mitä helvettiä, ei voi olla.. :(
Todennäköisesti miehesi ei ole vielä ehtinyt vain sisäistää asiaa. Jos hän pari päivää sitten vasta myöntyi ajatukselle ja nyt jo tuli plussa. Anna ajan mennä vähän eteenpäin, älä vielä miestäsi huijaamisesta syytä, Kyllä hänkin varmasti ajatukseen tottuuu ja sitten fiilis onkin jo ihan eri.
Ymmärrän miehesi reaktion, hän luultavasti ajatteli että sinun raskautumiseen menee vielä viikkoja ja olikin suuri yllätys kun plussa tuli jo parin päivän päästä.
Miehet on ihania!