Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mulla flunssa vai siitepölyallergia?

Vierailija
20.05.2015 |

Mistä ne erottaa? Kun mulla on nuha, mutta ei kuitenkaan mitenkään kovin sairas olo, niin mietin, että onkohan tämä siitepölystä johtuvaa. Jos on allerginennuha, niin millaista se räkä silloin on?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Allergialääkkeistä tulee aina niin hirvittävän huono olo. 

Vierailija
22/28 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 10:55"]Juo koivunmahlaa. Jos oireet loppuu siihen sinulla on koivuallergia. 
[/quote]

Höpö, höpö. Ei todellakaan diagnosoida koivuallergiaa noin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään lääkärit koska et maksa heille rahaa. 

Kokeile koivunmahlaa. Jos oireet poistuu sinulla on koivuallerigaa. Moni tuttu saa poistettua koivuallergian oireet koivumahlalla. 

Vierailija
24/28 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ollut liian vähissä vaatteissa? 

Vierailija
25/28 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 10:55"]

Juo koivunmahlaa. Jos oireet loppuu siihen sinulla on koivuallergia. 

[/quote]

Hullu neuvo. Itse olen koivuallerginen ja saan koivunmahlasta erittäin vahvat allergiaoireet, alkaa suu ja nielukin turvota. Toki hyvin varovasti aloitettuna voi sitä ajatella siedätyshoitotyyppisenä hoitona, mutta jos nyt on pahat oireet päällä, ei sellainen toimi nopeasti, vaan parempi olisi hakea vaan se antihistamiini apteekista, ja vaikka ensi keväänä kokeilla siedättyä koivunmahlalla tai siitepölyhunajalla.

Tuo muuten että yön aikana räkä oli "paksuuntunut" ei tarkoita ettei voisi olla allergiaa. Olen itse koivuallergikko ja kyllä mulla yön jälkeen aina tulee kellertävää tai verensekaista räkää, ilmeisimmin koska yöllä sitä ei niistetä ulos ja se jotenkin ärsyttää ja paksuuntuu siellä nenässä ja keuhkoputkissa se räkä.

Vierailija
26/28 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla koivumahla auttoi:)Koivuallergiaa on mulla ollut aina paitti nää kaks viimeistä vuotta kun oon juonut mahlaa.Oireet oli todella pyörryttävä ja oksettava olo, aivan kun ois ollu juovuksissa, silmät vuoti suoraan ja oli punaiset ja kipeät, kauhea räkätauti non-stop ja päänsärkyä. 

Vierailija
27/28 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 10:57"]

[/quote]

Aika harvalla on niin, että kaikista tulisi huono olo. Käsikauppalääkkeistäkin löytyy erilaisia vaikuttavia aineita kokeiltavaksi, ja useimmille löytyy niistä jo lääke joka ei aiheuta tolkutonta väsymystä tai muita sivuoireita. Jos ei löydy, lääkäreillä on vielä laajemmat vaihtoehdot mistä etsiä sopivaa.

Vierailija
28/28 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 11:33"]

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 10:57"]

[/quote]

Aika harvalla on niin, että kaikista tulisi huono olo. Käsikauppalääkkeistäkin löytyy erilaisia vaikuttavia aineita kokeiltavaksi, ja useimmille löytyy niistä jo lääke joka ei aiheuta tolkutonta väsymystä tai muita sivuoireita. Jos ei löydy, lääkäreillä on vielä laajemmat vaihtoehdot mistä etsiä sopivaa.

[/quote] 

Kaikki on kokeiltu eikä mikään sovi minulle. Kaikki väsyttää, tekee hermostuneeksi sekä tuottaa päänsärkyä ja sydämentykytyksiä. Jotkut enempi, jotkut vähempi mutta lopputulos on kuitenkin se sama