Oletko miettinyt miten uutisten lukeminen netissä tai tällä palstalla viestien lukeminen vaikuttaa sinun oloosi?
Tuleeko sinulle aina ihana fiilis, kun luet netissä uutisia tai luet ja viestittelet täällä? Tuleeko ikinä ahdistavaa oloa uutisista tai keskusteluista? Oletko joskus miettinyt lopettavasi? Itse olen joskus miettinyt ja jopa taidan tehdä niin.
Kommentit (21)
Olen täällä tiedon takia. Paljon on irronnut.
Sanoisin opiskeluksi.
Aiemmin oli erilaista. Ehkä ihmisillä on liikaa aikaa nykyään.
Vierailija kirjoitti:
Olen täällä tiedon takia. Paljon on irronnut.
Sanoisin opiskeluksi.
Aiemmin oli erilaista. Ehkä ihmisillä on liikaa aikaa nykyään.
Mitä täällä voi oppia tai opiskella?
"Kommenttisi julkaistaan hyväksynnän jälkeen". Tämä ärsyttää eniten.
Mitäköhän väärää sanaa nyt käytin??
Yritin vain kertoa, että ei todellakaan tule hyvä fiilis. Uutisia en jaksa edes käydä enää lukemassa, koska kaikki on vaan sitä koronaa. Täällä käyn siinä toivossa, että pääsisi juttelemaan edes jonkun kanssa, mutta yleensä tulee vain kiukku tai pettymys, kun joka asiassa kettuillaan tai väännetään kommentit ihan eriksi, kuin mitä kirjoittaja on tarkoittanut. Varmaan sitten pitäisi olla vaan hiljaa yksikseen...
Vierailija kirjoitti:
Yritin vain kertoa, että ei todellakaan tule hyvä fiilis. Uutisia en jaksa edes käydä enää lukemassa, koska kaikki on vaan sitä koronaa. Täällä käyn siinä toivossa, että pääsisi juttelemaan edes jonkun kanssa, mutta yleensä tulee vain kiukku tai pettymys, kun joka asiassa kettuillaan tai väännetään kommentit ihan eriksi, kuin mitä kirjoittaja on tarkoittanut. Varmaan sitten pitäisi olla vaan hiljaa yksikseen...
Väli kysymys, onko koskaan julkaistu tuon ilmoituksen ilmestyttyä?
Itsellä ei ainakaan ole kertaakaan.
Ei vaikuta mitenkään. Ne unohtaa kun sivun sulkee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan nähnyt, että olisi julkaistu. Olen joskus jopa yrittänyt etsiä, koska olen saattanut kirjoittaa pidemmänkin kommentin.
Miksiköhän se ilmoitus ei voi olla, että "käytit kommentissasi kiellettyä sanaa/sanoja, ole hyvä ja muuta tekstiäsi, jotta se voidaan julkaista"? Ja sitten se kommentti voisi edelleen näkyä siinä kirjoitettuna, että sitä voisi muokata, eikä tarvitsisi kirjoittaa kokonaan uudestaan.
Tulee yhtä paha olo kuin ketjutupakoinnista, mutta sitäkin edelleen teen. En ymmärrä, miksi ihminen koukuttuu niin helposti paskaan. Tai ei kaikki tietenkään. Ajatelkaa: on niitäkin, jotka ei oo tuhlannu yhtäkään sekuntia tällä palstalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan nähnyt, että olisi julkaistu. Olen joskus jopa yrittänyt etsiä, koska olen saattanut kirjoittaa pidemmänkin kommentin.
Miksiköhän se ilmoitus ei voi olla, että "käytit kommentissasi kiellettyä sanaa/sanoja, ole hyvä ja muuta tekstiäsi, jotta se voidaan julkaista"? Ja sitten se kommentti voisi edelleen näkyä siinä kirjoitettuna, että sitä voisi muokata, eikä tarvitsisi kirjoittaa kokonaan uudestaan.
Tästä oppineena itse kirjoitan pidemmät sepostukset wordille talteen ennen kuin tänne postasen.
negatiivisesti, mutta en voi lopettaa, palsta koukuttaa yksinäistä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tästä oppineena itse kirjoitan pidemmät sepostukset wordille talteen ennen kuin tänne postasen.
Minäkin nykyään ennen lähettämistä kopioin tekstin leikepöydälle. Mutta tyhmä systeemi on. Varsinkin, kun ei yhtään voi ennakoida, mitä ne kielletyt sanat ovat. Äskenkään en mitään erikoista kirjoittanut, mutta sinne vaan hävisi tarkistukseen.
Vierailija kirjoitti:
En tajua tuota naisten fiilistelyä. Itse en tunne mitään negatiivisia tunteita täällä. Olen näiden valitusten myötä alkanut ajattelemaan ja ymmärtämään kuinka herkkiä naiset voivat olla ja toisaalta kaikki se mt-ongelmien lisääntyminen vaikuttaa sitten vaan todellakin johtuvan siitä että naiset ovat tulleet vaan entistä neuroottisemmiksi koska naisiahan te tietenkin olette. Sitähän se on - high negative emotion.
Ja nyt meidän kaikkien pitäisi kustantaa ne teidän terapiat jossain vastaamoissakin ja takuulla ihan. Puhutaan mt-ongelmien kasvusta kun pitäisi puhua juuri naisten mt-ongelmien kasvusta. Hyvä neuvo teillekin olisi ihan vaan että man up.
Niinpä niin. Ei ketjua ilman kettuilua. Tässä on ihan hyvä esimerkki tästä keskustelukulttuurista.
Mitään "ihanaa fiilistä" ei tule kyllä koskaan. Luen mieluummin hyviä kirjoja kuin nettiuutisia ja jotain palstoja. Niissä kuluu kork. vartti viikossa.
Tulee liian paljon informaatiota, kun selaa palstan otsikoita. Yleensä hakeudun tänne väsyneenä ja stressaantuneena.
Ei varmaan tee hyvää olotilalle.
Toisaalta, kun olen väsynyt, en jaksa lukea kirjoja tai katsoa TV:tä. Tämä palsta on sopivaa hömpänpömppää, aivot rentoutuvat.
Vierailija kirjoitti:
negatiivisesti, mutta en voi lopettaa, palsta koukuttaa yksinäistä
Olen täällä ikään kuin seurassa (:
Täällä on joskus hauskoja ja ystävällisiä kommentteja, mutta sivutuotteena negatiivista sitten.
En koskaan tule tänne jos olen jotenkin heikoilla tai haavoittuvassa tilassa. Vain silloin, kun olen reipas ja vahva kohtaamaan kaiken kuonan. Lisäksi yritän pitää huolen siitä, etten itse keskusteluihin osallistuessani sorru pahansuopaisuuteen tai ilkeämieliseen pilkkaamiseen ja provosointiin. Aina se ei tosin ole helppoa.
Riippuu kokonaan kommenttien laadusta ja tyylistä. Joidenkin asiattomien kommenttien lukeminen
aiheuttaa suuttumusta.
Vierailija kirjoitti:
Tulee yhtä paha olo kuin ketjutupakoinnista, mutta sitäkin edelleen teen. En ymmärrä, miksi ihminen koukuttuu niin helposti paskaan. Tai ei kaikki tietenkään. Ajatelkaa: on niitäkin, jotka ei oo tuhlannu yhtäkään sekuntia tällä palstalla.
Juurikin näin!
Ei todellakaan tule hyvä fiilis aina.. Parempi olisi todellakin pysyä täältä pois. Tämä on oikeasti vihonviimeinen paikka missä kannattaisi lukea yhtään mitään. Se on niin.