vihaan mun miestä
Peliriippuvainen alkoholisti, joka käyny tunkee pippeliään johonki semisakkolihaan. Eikä tajuu yhtään mistä mä voisin olla sille muka vihainen. Valehtelee kaikille ja kavereiltaan pummaa rahaa kiristämällä tyyliin, että mä vien lapset siltä pois, jos hän ei heti saa 300 e rahaa. Kaikki sen kaverit pitää mua mielenvikaisena hulluna, vaikka mä en oo mitään muuta yrittäny kun pitää tän perheen kasassa. En jaksa enää. En jaksa!
Kommentit (15)
Olet varmasti masokisti, kun haluat pitää "perheen kasassa" tuollaisen miehen kanssa. Vai luuletko että sun lapset jotenkin sua kiittelee tuosta? Mä olisi katkaissut välit äitiini jos olisi tuollaista paskaa roikottanut kuvioissa.
Pahoittelen OT, mutta mitä tarkoittaa "semisakkoliha": puolisakkoliha, tämä on minulle aivan tuntematon käsite.
OOT PERSEESTÄ RAKAS VAIMONI! OOT VAAN KATEELLINEN KUN SAAN TIUKKAA SAKKOLIHAA. OISKO SULLA LAINATA SEITTEMÄÄKYMPPIÄ TÄSSÄ VAIHEESSA? TARVIS MAKSAA VIINAVELKA.
-MIEHESI
Kuten joku tuossa jo sanoikin niin turha odottaa sitten, että lapsesi aikuisena kiittelevät sinua siitä, että pidit perheen "kasassa". Päin vastoin, sinä olet se henkilö joka perheessänne olet mahdollistanut miehesi sekoilut olemalla se kynnysmatto joka sopeutuu kaikkeen. Joku muu olisi jättänyt miehen pärjäämään yksikseen ja eläisi lapsineen tasapainoista elämää keskenään, kumpaa luulet lasten arvostavan enemmän?
Sun ei tarvitse kestää tuollaista. Mutta älä odota, että mies tajuaisi tekonsa ja muuttuisi.
sinä voit lähteä, ihan oikeasti voit. Sinä voit ottaa vastuun omasta elämästäsi. Se ei valittamalla parane, vaan teoilla.
Tsemppiä.
Jos käytät kaikki energiasi vihaamiseen ja valittamiseen, niin se valuu hukkaan.
Turhaan sinä vihoittelet hänelle. Pysähdy ja katso peiliin. On aika kysyä itseltäsi. Miksi jatkat yhdessäoloa vaikka vihaat häntä. Miksi et tee mitään. Ja vastus ei varmaankaan miellytä.
Eli jos et tee asialle mitään niin miksi valitat. Tuolla valituksella sinä osoitat vain oman tyhmyytesi ja sen että et arvosta itteäsi tarpeeksi vaan annat kohdella toisen miten haluaa. Jos et itte arvosta itteäsi niin ei ne muutakaan.
Sano sille: "Nyt lopeta se viinanjuonti, ja hommaa meille perseennuolentakone!" Istutte sitten kumpikin siihen ja huudatte: "Suffaraa!!"
No miksi helvetissä et ole jo eronnut? Itsesi takia, lasten takia? Ihme kynnysmattoja palsta täynnä. Etkö usko omaan pärjäämiseesi, voisit löytää ihan uudenlaisen onnen ja tyytyväisyyden elämään?
Ymmärrän, että vihaat miestäsi, mutta miksi vihaat lapsiasikin niin paljon, että altistat heidät tuollaiselle ympäristölle??? Aika helvetin julma äiti olet. Kaikki avaimet muutokseen ovat sinun käsissäsi, TEE JOTAIN, LÄHDE POIS!
Jätä se. Kuulostaa paskalta.