Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtuu että nainen, jolla on dildo tai satisfyer, on voimaantunut ja moderni, mutta mies jolla on pumpattava Barbara on säälittävä luuseri?

Vierailija
20.01.2022 |

Ei mene tasan.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nolon näköistä touhua barbaralla

Vierailija
2/12 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minusta ainakaan ole säälittävä ja olen nainen. Mua jopa kiihottaa miehet joilla on leluja. Saa mielikuvan että ei ihminen on sopivasti vaihtelun haluinen ja mielikuvituksekas, haluaa löytää uusia keinoja löytää nautintoa, mikä on sitten plussaa myös seksielämässä. Omistan itsekin seksileluja joten olisi tekopyhää väittää että mies ei saisi omistaa. Ne tuo paljon lisäiloa elämään.

Vasta-argumentti tosin Barbara vertausta kohtaan - nykyään miehilläkin on paljon erilaisia MODERNEJA seksileluja enkä usko että kovin moni nykymies puhallettavasta nukesta enää paljon nautintoa saisi, nyt kun elämme aikaa kun on kaikkia Fleshlighteja, eturauhasleluja ja vibroja myös miehille. En siis ymmärrä miksi verrata satisfyeriä puhallettavaan leluun jostain historian havinasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ei minustakaan ole mitään vikaa, itse olen miehelleni tilannut kaikenlaista,mutta hän ei oikein innostu noista.Sanoo että mun käsi ja pilde on parhaat ja että ne riittää. Musta olis vaan kiva kokeilla sille kaikkee, mutta kun ei niin ei. Onhan tuo ilmanki ihanaa leikkiä, seksi on ihan perfect.

Vierailija
4/12 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossa alempana on kysely, jossa kyllä käy selväksi, että vastaajat eivät edusta yleistä mielipidettä.

Vierailija
5/12 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tosiaan pitäisi johonkin säälittävään muutaman kympin puhallettavaan barbaraan tyytyä, kun löytyy todella realistisia seksinukkejakin. Niitä on naishahmoja kuin mieshahmoja ottamatta kantaa mikä sukupuoli nukkea haluaa käyttää?

Tuo vertailu on täysin epäreilu muutenkin, kun seksileluja löytyy miehillekin ilman vaikka millasia ihan ilman nukkeakin. Puhallettavaa barbaraa pitäisi verrata puhallettavaan miesnukkeen, jolloin välineen hupaisuus tai säälittävyys olisi lähellä samaa tasoa.

Erilaiset enemmän tai vähemmän moottoroidut masturbaattorit painii dildojen, sauvojen ja satisfaiereiden kanssa samassa sarjassa.

Vierailija
6/12 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri tuon takia. Kysyjä voi ottaa hyvillä mielin peilin käteen ja miettiä, miksi aina jää ilman

Vierailija
7/12 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhallettavaa barbaraa pitäisi verrata puhallettavaan miesnukkeen, jolloin välineen hupaisuus tai säälittävyys olisi lähellä samaa tasoa.

Tämä! En pidä missään nimessä säälittävänä miestä, joka käyttää seksileluja. Säälittäviä on ne nuket itsessään. 98% on ihan älyttömän tökerön, halvan ja koomisenkin näköisiä. Kauniitakin nukkeja toki on, mutta maksavat hunajaa.

Hyvännäköisistä miesnukeista tuntuu olevan vielä vähemmän tarjontaa, ja niidenkin hinnat on pilvissä kun olen välillä käynyt uteliaisuudesta katselemassa. Ja suurin osa on aika poikamaisen näköisiä ja siroja. Mä haluaisin sellaisen isivartaloisen nuken karvoineen päivineen. Ei ole vielä tullut vastaan :D

Vierailija
8/12 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska vaimoni nimi on Barbara.

Vierailija
9/12 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen treenannut kestävyyttä halvalla "masturbaattorilla". Ennen kestin noin 15min riippuen naisen tiukkuudesta mutta nykyään kestää ainakin 30min ennen kuin laukeaa ns pakosta.

Kannattaa ostaa vähintään 20€ laite muuten tuppaavat repeilemään noin 10 käytön jälkeen vaikka liukkaria olisi kuinka, kaikista halvimpia ei kanna ostaa ollenkaan, ovat nimittäin todella ahtaita jos varustus on hieman normaalia isompi eikä liukkaria palja auta.

Vierailija
10/12 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

dildoja ja satisfayereita käyttävät naiset ovat laamapaitaisia feministejä. ei saa miestä. noloa.

Vierailija
11/12 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pumpattava Barbara jäi 70-80 -lukujen vaihteeseen. Toki pop-taide käyttää niitä dekoratiivisista syistä edelleen.

M48, osaaja

Vierailija
12/12 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pumpattava Barbara jäi 70-80 -lukujen vaihteeseen. Toki pop-taide käyttää niitä dekoratiivisista syistä edelleen.

M48, osaaja

Myynnissä vastaavia on silti, enemmän näyttää pilailuvälineiltä kuin seksileluilta. Jollain festareilla olivat puhallettavan lampaan täyttäneet, se vasta hupaisa näky olikin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi