Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Todellisuus Suomessa - Odotin Te-keskuksen lausuntoa melkein 2 kk!!!!!!

Vierailija
20.01.2022 |

Odotin Te-keskuksen lausuntoa melkein 2 kk. Kyselin tämän perään useaan otteeseen, eihän niitä tietenkään kiinnosta kun oma palkka kilahtaa tilille joka kuukausi. Suomi on alennustilassa. Lähetämme rahaa kaikenmaailmankehitysapuihin, otamme Kelakortillaloisivia tänne, ITSE EMME KUITENKAAN SAA MITÄÄN PALVELUA NORMAALI AJAN PUITTEISSA. Alkaa kuulkaa pikku hiljaavituttamaan tää touhu täällä. Minulla on edelleen saamatta liitosta joulukuun 2021 ansiopäiväraha näiden odottelujen vuoksi. Pitäisi maksaa asuminen ja muut, tätä on todellisuus Suomessa vuonna 2022. Ovatko muut huomanneet saman asian?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemuksia?

Vierailija
2/6 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu. Samaa odottelin kesällä ties kuinka kauan. Pari kertaa tekivät vielä päivämäärä virheen ja käsittely viivästyi lisää. Lopulta odotin viimeisen palkan jälkeen yli 2kk liitosta rahaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hämmentävää. Minulla se lausunto tuli pari viikkoa sitten samantien kun olin tehnyt kaikki "tehtävät" netin kautta eli kahdessa päivässä. Se oli joku automaattilausunto joka meni suoraan kassallekin.

Vierailija
4/6 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kela ilmoittaa nykyään jossain laskukiimassa kaikkien tositteiden tai kuittien oltava laskuja. Jos lähetät verkkopankin kautta maksetun kuitin, se ei ole ilmeisesti nykyään kuitti.

Lisäksi lähetin yhden hakemuksen liitteineen jo lähes kk sitten, mitään ei kuulunut, liitteet katosivat lähetettyjen listasta.. Nyt otin varmuuden vuoksi kuvakaappaukset lähetetyistä.

Tsuhnat kutevat siellä varmaan jännäkakka housuissa, että nyt taas saatiin päsmättyä.

Vierailija
5/6 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hämmentävää. Minulla se lausunto tuli pari viikkoa sitten samantien kun olin tehnyt kaikki "tehtävät" netin kautta eli kahdessa päivässä. Se oli joku automaattilausunto joka meni suoraan kassallekin.

Noin tapahtuu jos ei tahalleen kuseteta. Mutta ihmettelen vaan mikä saa viranomaisen käymään tahalleen jonkun taviksen kimppuun eli tahalleen esim. hankaloittaa jotain päätöksiä tms. Ei se yleensä toimi minään hyvänä kostona edes. Kyllä sitä on tottunut, että rahat tulee ennemmin tai myöhemmin.

Vierailija
6/6 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kiusa se on pienikin kiusa. Jos on tylsä työ voi toimia tuollainen virikkeenä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi yhdeksän