Öööö, Europpa ei ollut valmis
Käsi sydämellä, oliko kappale hyvä tai esitys? Niin........
Kommentit (25)
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 00:30"][quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 00:21"]Voi hyvää päivää.
PKN oli kannanotto, pisteillä ei ole merkitystä.
[/quote]
Kannanotto joka vähän lässähti.
[/quote]
En mä tajua enää mihin otettiin kantaa. Että euroviisut on paskat ja tää me laitettiin sinne? No, ens vuonna voidaanki laittaa takahikiän tarharyhmä jos lapset sais paremmin säälipisteitä. Musiikki ja sanojen muistaminen on samaa tasoa mutta näyttävät söpömmiltä, voi pärjätä. Kuka nyt jättäisi lapset finaalista?
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 00:31"]PKN, ainoa aito esitys kaiken muovin ja teeskentelyn ja tekohymyjen keskellä.
[/quote]
Kyllä tuolla on ollut monta aitoa esitystä.
Ei haittaa yhtään ettei voitettu. Suomi säästää rahaa kun ei tarvitse järjestää viisuja. PKN sen sijaan toi hämmästyneen euroyleisön tietoisuuteen, että vammainenkin voi tehdä ihan oikeaa työtä vaikkapa musiikin alalla ja jopa edustaa maataan. Ja keikkoja satelee! Minun näkökulmastani tavoite on saavutettu, ehkäpä jopa ylitetty. Voisin lyödä vetoa, että PKN kiertelee Euroopan festareita vielä pitkään sen jälkeen kun suurin osa viisufinalisteista on vaipunut unholaan.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 00:06"]Ei tarviikkaa olla valmis tollaseen paskaan biisiin ja paskaan esitykseen.
Kehitysvammaisuudella ei ole tämän kanssa mitään tekemistä. Kehitysvamma ei ole syy sääliä ja siksi äänestää. Tuntuu että PKN on kylvetty täyteen kehuja vaan koska kukaan ei uskalla kertoa totuutta. Suomi koitti pärjätö laittamalla vammaisia sirkukseen. Not cool
[/quote][quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 00:14"][quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 00:06"]Oli Viisujen aliarviointia lähettää pkn edustamaan. Harmittaa kun siellä Suomen karsinnoissa oli ihan hyviä ja potentiaalisia finalisteja (opera scaala), mut suomalaiset äänesti sit näin.
[/quote]
Tää on nyt taas tätä. Heti kun ei pärjätty niin jengi on tätä mieltä. Mä koitin alusta asti kaikille hokea että eihän tässä ole mitään pointtia, törkeetä showta vaan, niin syytettiin rasistiksi ja vammaisvihaajaksi jne.
[/quote]
Sepä se, itse kerroin myös mielipiteeni vain muutamille valituille koska huomasin, että heti tuli lokaa niskaan urakalla. Luulen että suuri osa oli hiljaa tai eivät osanneet omata omaa mielipidettä asiaan- oli vaan siistiä olla innoissaan tasa-arvoisesta Suomesta