Kaverini ei syötä lapsilleen ollenkaan tummaa leipää.
Lapset alle kouluikäisiä. Meidän lapsi taas tykkää todella paljon ruis-sekä näkkileivästä.
Ihmetyttää vaan, että miksi jotkut eivät opeta lapsiaan syömään terveellisempää vaihtoehtoa kuin pelkkä vehnähöttö? Ö_ö
Kommentit (28)
Lapset eivät välttämättä syö, vaikka yrittää. T. Jonna
Ei sitä ruisleipää syötetä etelä-euroopassakaan. Täysjyväjauhoista tehty olisi tietty terveellisintä, mutta ruista ei todellakaan viljellä kuin pohjoisessa ja silti lapset voivat hyvin.
Ei munkaan kaverini. Itse asiassa hänen maastaan ei edes saa ruisleipää. Pitempään elävät kuin suomalaiset.
Kysy siltä. Voisi avartaa sunkin maailmaa.
Iiik! En syötä lapsilleni leipää ollenkaan!!!
Ei mekään syötetä, ja mahdollisimman vähän viljoja muutenkin. Oikein terveitä ja reippaita lapsia.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 23:41"]
[/quote]
VÄÄRIN!!! Apua, teet täysin suomalaisten ravitsemussuositusten vastaisesti. Lasua kehiin, kuolo tulee.
Sitä samaa vehnähöttöä se kaupan ruisleipäkin on. Jos terveellisestä vaihtoehdosta puhutaan, niin silloin jätät leivän kokonaan sinne kaupan hyllylle.
LOL. Tyhmien mammojen juttu taas. Monissa maissa se on ihan normi että syödään vain valkoista leipää ja kyllä sielläkin lapset kasvaa ihan hyvin ja ihmiset elää pitkään.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 23:43"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 23:41"]
[/quote]
VÄÄRIN!!! Apua, teet täysin suomalaisten ravitsemussuositusten vastaisesti. Lasua kehiin, kuolo tulee.
[/quote]
Ok. Miksi pitää syödä leipää? Emme asu Suomessa.
Mitäpäs se muille kuuluu mitä kukin lapsilleen syöttää,niin kauan kun siitä ei lapsille mitään suoranaista vaaraa aiheudu?? Mä en henk.koht. katsois hirveän hyvällä jos mulle tultais mussuttamaan että annan lapsilleni jonkun toisen mielestä vääränlaista ruokaa.Ja uskoisin useimpien vanhempien olevan samoilla linjoilla. Jos ihmiset malttaisi vaan huolehtia niistä omista asioistaan...
Somaalit räjähtää jos syö ruisleipää. Tätä väitettiin kun ekat tuli suomeen
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 23:39"]Kysy siltä. Voisi avartaa sunkin maailmaa.
[/quote]
Oon kysynytkin. Sanoi, että lapset ei syö tummaa leipää, koska eivät tykkää mausta.
No kyllä voisivat oppia jos sinnikkäästi maistattaisi sitä. Luonnollistahan se on, että lapselle pitäis maistattaa uutta ruokaa 10-15 kertaa ennenkuin lapsi oppii tykkäämään siitä.
Mun lapsikin ei yhtenä kesänä suostunut syömään mansikkaa ollenkaan, mutta seuraavana kesänä se olikin jo lapsen suurta herkkua. Ap
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 23:52"]
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 23:43"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 23:41"] Iiik! En syötä lapsilleni leipää ollenkaan!!! [/quote] VÄÄRIN!!! Apua, teet täysin suomalaisten ravitsemussuositusten vastaisesti. Lasua kehiin, kuolo tulee. [/quote] Ok. Miksi pitää syödä leipää? Emme asu Suomessa.
[/quote]
En tiedä eikä juurikaan kiinnosta, suosituksissa vain on leipä mukana. Mulle on ihan sama, syökö joku leipää vai ei.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 23:43"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 23:41"] Iiik! En syötä lapsilleni leipää ollenkaan!!! [/quote] VÄÄRIN!!! Apua, teet täysin suomalaisten ravitsemussuositusten vastaisesti. Lasua kehiin, kuolo tulee. [/quote] Ok. Miksi pitää syödä leipää? Emme asu Suomessa.
[/quote]
Ei kai siihen syytä ole mutta onhan tuosta joskus lasuja tehtykin ja saatu huolestuneita sossuntätejä pohtimaan pitääkö leipää syödä vai ei...
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 00:24"]
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 23:39"]Kysy siltä. Voisi avartaa sunkin maailmaa. [/quote] Oon kysynytkin. Sanoi, että lapset ei syö tummaa leipää, koska eivät tykkää mausta. No kyllä voisivat oppia jos sinnikkäästi maistattaisi sitä. Luonnollistahan se on, että lapselle pitäis maistattaa uutta ruokaa 10-15 kertaa ennenkuin lapsi oppii tykkäämään siitä. Mun lapsikin ei yhtenä kesänä suostunut syömään mansikkaa ollenkaan, mutta seuraavana kesänä se olikin jo lapsen suurta herkkua. Ap
[/quote]
Oisit silloin yhtenä kesänä vain sinnikkäästi maistattanut.
Ei se ny vttu ole samantekevää! Jos minä syön leipää niin kyllä sinunkin pitää tehdä samoin
[/quote]
Ei tule tiskiä.
Ruisleipää syödään, jotta paska lentäis.
Lienee perheen oma asia.