Virallinen Euroviisujen semifinaaliketju
Kommentit (601)
Miks mulla tekee aina mieli vetää ranteet auki lusikalla ko kuulen ton Tanskan biisin?
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 23:40"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 23:35"]Miten Kari voi olla noin harmaa 38-vuotiaana? Liittyykö jotenkin näihin sairauksiin?
[/quote]Fabrizio Ravanelli oli harmaa jo alle 40-vuotiaana
[/quote]siis Alle 30-vuotiaana
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 23:38"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 23:36"]
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 23:33"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 23:29"] [quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 23:20"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 23:17"] Mä tykkään näistä selostajista. [/quote] Niin mäkin. Tosin taidan finaalissa kuunnella BBC:ltä Graham Nortonia. Hupaisaa settiä. [/quote] Hei, mäkin haluun. Onko se vapaana verkossa vai missä? [/quote] BBC Radio 2:lla on live stream. Netistä otan Grahamin puheen, telkusta kattelen. [/quote] Oho, ihan siis vapaasti! Kiitos sulle. Semifinaali 2 ja finaali mennään Grahamin kera.
[/quote]
Ymmärtääkseni Graham hoitaa vaan finaalin.
[/quote]
Oukei. Sitten vaan finaali.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 23:39"]PERSOONATOTTOMIA KAIKKI MAAT! Suomi ja romania oli ainoat maat jotka lauloivat äidinkielellää, plus romaniallaki oli englantia. Muut vetivät englanniks... Samanlaisia esityksiä jokainen oli. Onko kukaan muu samaa mieltä?
[/quote]
Olisi kyllä mukavaa, jos sääntöjen mukaan pitäisi laulaa vaikka 25 tai 50 prosenttia jollain maan kielistä. Romaniaa oli mukava kuulla.
Kallista äänestää kun maksuun lisätään päivämääräkin... *blondi*
Mahtavaa, meillä katkesi lähetys..
Lol. Aina etusivulta löytyy näitä VIRALLISIA ketjuja liittyen milloin mihinkin. :``D
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 23:43"]Mahtavaa, meillä katkesi lähetys..
[/quote] Täällä myös...
Ehkä tylsimmät viisut ohjelmaltaan ikinä!
Hullun tylsiä massabiisejä taas kaikki, kaikki muut paitsi PKN! Itse äänestäisin sitä joka erottuu harmaasta massasta.
Av-mammoilla on hallussa kaikki viralliset raadit. :D
Raportoikaa mitä siellä tapahtuu, meidän ruudussa näkyy vain mustaa. Prkl
Tällä hetkellä kaikki lähinnä puhuu toistensa päälle.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 23:41"]Miks mulla tekee aina mieli vetää ranteet auki lusikalla ko kuulen ton Tanskan biisin?
[/quote]
No, laulajakin irvisteli siihen malliin, että taisi miettiä samaa...
Meilläkin ohjelma katkesi! Äääääääääää...
Kuka tuon on suomentanut? Austrian ei ole aussi...voi yle taas kerran.
Ei saa mitään selvää kummastakaan selityksestä kun kuuluu päällekkäin itävaltalais- ja suomalaisjuontajien pälinät.
Moldova
Armenia
Kreikka
Viro
Serbia
Unkari
Valko-Venäjä
Venäjä
Tanska
Georgia
Siinä oikea rivi.