Virallinen Euroviisujen semifinaaliketju
Olkaa hyvät!
Kommentit (601)
Miks mulla tekee aina mieli vetää ranteet auki lusikalla ko kuulen ton Tanskan biisin?
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 23:40"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 23:35"]Miten Kari voi olla noin harmaa 38-vuotiaana? Liittyykö jotenkin näihin sairauksiin?
[/quote]Fabrizio Ravanelli oli harmaa jo alle 40-vuotiaana
[/quote]siis Alle 30-vuotiaana
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 23:38"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 23:36"]
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 23:33"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 23:29"] [quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 23:20"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 23:17"] Mä tykkään näistä selostajista. [/quote] Niin mäkin. Tosin taidan finaalissa kuunnella BBC:ltä Graham Nortonia. Hupaisaa settiä. [/quote] Hei, mäkin haluun. Onko se vapaana verkossa vai missä? [/quote] BBC Radio 2:lla on live stream. Netistä otan Grahamin puheen, telkusta kattelen. [/quote] Oho, ihan siis vapaasti! Kiitos sulle. Semifinaali 2 ja finaali mennään Grahamin kera.
[/quote]
Ymmärtääkseni Graham hoitaa vaan finaalin.
[/quote]
Oukei. Sitten vaan finaali.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 23:39"]PERSOONATOTTOMIA KAIKKI MAAT! Suomi ja romania oli ainoat maat jotka lauloivat äidinkielellää, plus romaniallaki oli englantia. Muut vetivät englanniks... Samanlaisia esityksiä jokainen oli. Onko kukaan muu samaa mieltä?
[/quote]
Olisi kyllä mukavaa, jos sääntöjen mukaan pitäisi laulaa vaikka 25 tai 50 prosenttia jollain maan kielistä. Romaniaa oli mukava kuulla.
Lol. Aina etusivulta löytyy näitä VIRALLISIA ketjuja liittyen milloin mihinkin. :``D
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 23:43"]Mahtavaa, meillä katkesi lähetys..
[/quote] Täällä myös...
Hullun tylsiä massabiisejä taas kaikki, kaikki muut paitsi PKN! Itse äänestäisin sitä joka erottuu harmaasta massasta.
Raportoikaa mitä siellä tapahtuu, meidän ruudussa näkyy vain mustaa. Prkl
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 23:41"]Miks mulla tekee aina mieli vetää ranteet auki lusikalla ko kuulen ton Tanskan biisin?
[/quote]
No, laulajakin irvisteli siihen malliin, että taisi miettiä samaa...
Kuka tuon on suomentanut? Austrian ei ole aussi...voi yle taas kerran.
Ei saa mitään selvää kummastakaan selityksestä kun kuuluu päällekkäin itävaltalais- ja suomalaisjuontajien pälinät.
Moldova
Armenia
Kreikka
Viro
Serbia
Unkari
Valko-Venäjä
Venäjä
Tanska
Georgia
Siinä oikea rivi.