Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

EI ole todellista!!

Vierailija
19.05.2015 |

Tyttäreni on ylä-asteelta lähtien jatkuvasti puhunut että haluaisi bändin, mutta luulin että se olisi vain vaihe joka menee ohi. Nyt tyttö on 17v, asuu eri kaupungissa ja soitti että tervetuloa heidän keikkaa katsomaan ensi lauantaina siellä ja siellä!?

Luulin että tämä rokkityttö imagokin olisi vaihe mutta ei..samanlaiset rytkyt päällä vieläkin. Kuulemma on soolo-kitaristina siinä bändissä. Yritin selittää tytölle että musiikki ei ole hyvä uravalinta, mutta tyttö vaan sanoi että tekee juuri sitä mitä haluaa.

Siis pitääkö minun tottua tytön, kamalan näköisen poikaystävän lisäksi vielä tytön rock-bändiin..ei ole todellista.

Tämä ei ole provo, vaikka sille kuulostaakin.
Olen aina arvostanut konservatiivisia-arvoja enkä mitään turhuutta. Minä olin tuon ikäisenä jo kaupassa töissä ja 20-vuotiaana sain tytön. Minusta muusikon ura ei ole kunnon ammatti.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä olet kamala äiti.

Vierailija
2/8 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna tytön kasvaa. T. Jonna

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja soittaa T.Jonna

Vierailija
4/8 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä voit olla mitä mieltä vain, mutta se on tytön elämä, ei sinun.

Vierailija
5/8 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten joku voi kirjoittaa noin huonosti. Hoi ap, oikeinkirjoituskurssi on nyt paikallaan. Siinä sulle puuhaa vähäksi aikaa.

Vierailija
6/8 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuomitseminen on varma keino karkoittaa nuori kokonaan, kohta ei enää soittele jos aina vaan tulee paheksuntaa. T: entinen nuori joka ei koskaan kelvannut vanhemmilleen

Vierailija
7/8 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 20:59"]Tuomitseminen on varma keino karkoittaa nuori kokonaan, kohta ei enää soittele jos aina vaan tulee paheksuntaa. T: entinen nuori joka ei koskaan kelvannut vanhemmilleen
[/quote]

Tytär sanoi myös olevansa ateisti! Luulin että sekin villitys loppuisi ylä-asteen jälkeen. En vaan pysty hyväksymään tätä.
-Ap

Vierailija
8/8 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm anna tytön elää omaa elämäänsä ja nuoruuttaan, tosi nuori hän vielä on kuitenkin ja voi yhtäkiä lähteä vaikka yliopistoon 25v. Musiikki on hyvä harrastus ja kulkee monilla läpi elämän siinä työn vierellä. Jossain kohtaa tyttö kyllä huomaa itsekin mitä todellinen menestyminen vaatii ja valitsee sitten itse ottaako jonkun työn harrastuksen tueksi vai syökö näkkileipää ja kulkee kirpparikledjuis menestyksen toivossa. Mitään ei saa jos ei yritä ja tyttös vaikuttaa poikkeuksellisen yritteliäältä nykynuoreksi eli siitähän voi tulla vielä vaikka mitä! Kyllä sielä äitimamma olis täpinöissä jos likka oliskkn yhtäkiä esim euroviisuedustaja ;)