Mies haluaa että minä päätän suhteen laadun, ja sen jatketaanko tapailua ym ym
Minusta tuntuu että hän ota mitään vastuuta, ei kerro mitä haluaa, mitä toivoo minulta, koska ja kuinka usein haluaa tavata. Haluaako ylipäätään tavata. Kaikki on aina minusta kiinni. Hän vain myötäilee, vaikka tuntuu että hän ei aina ole ollenkaan varma mitä haluaa.
Kun ehdotin että hän miettisi, otetaan aikaa, ihan rauhassa. Hän silti yrittää siirtää kaiken vastuun minulle, ilman että hänen tarvitsee kertoa mitään.
Mitä ihmettä!!? Mitä sinä teksisit? En todellakaan halua päättää toisen puolesta yhtään mitään.
Kommentit (110)
Eikö ole ihanaa, että saat päättää kaiken! Miten tapaillaan, mitä tehdään, minne mennään jne. Ja mies ei edes pullikoi vastaan vaan tulee tyytyväisenä perässä. :)
Oletko varma ettei kyseessä ole koira?
Vierailija kirjoitti:
Olettaisin että mies haluaa, muttei rassukkana uskalla sanoa.
Minulla tosin ei ole tuollaista ongelmaa ollut koskaan, kyllä ne on tienneet että eivät minua halua jos on tiukoille vedetty.
En kyllä tiedä, en tykkää olettaa yhtään mitään. Enkä haluaisi lähteä kiristämäänkään.
Vierailija kirjoitti:
Sano että se on ero.
Minusta tämä on kiristämistä.
Mitä tekisin? No en ainakaan jatkaisi tuon miehen kanssa.
Kysy häneltä suoraan mitä hän haluaa niin sinun ei tarvitse olettaa sitten mitään. Joskus se aika tekee hyvää. Ei muuta kuin suoria kysymyksiä vaan👍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano että se on ero.
No, ei todellakaan ole. Se on ainoa oikea ratkaisu tilanteessa. Mitä tuollaisella miehellä tekee? Ei yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano että se on ero.
Ja vi tut on.
Mihin sinä tuollaisella turhakkeella teet? Välttämätön asuste joka sinulla on oltava?
Kuulostaa siltä, että mies on suhteessa pelkkä matkustaja.
Vierailija kirjoitti:
Kysy häneltä suoraan mitä hän haluaa niin sinun ei tarvitse olettaa sitten mitään. Joskus se aika tekee hyvää. Ei muuta kuin suoria kysymyksiä vaan👍
Olen kysynyt, olen pyytänyt. Hän yritti edelleen siirtää vastuun minulle. Tyyliin otat sitten yhteytä kun tiedät!?!?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sano että se on ero.
On, jos et oikeasti eroa. Itse eroaisin. Ei se tapailu tarkoita, että jokaisen kanssa pitää väkisin alkaa vääntämän jotain parisuhdetta ettei toiselle vaan tule paha mieli.
Vierailija kirjoitti:
Mihin sinä tuollaisella turhakkeella teet? Välttämätön asuste joka sinulla on oltava?
Pidän hänestä muuten, paljonkin!
Päätät nyt itsesi puolesta ettet tuota suhdetta halua.
Olet hänelle yhdentekevä. Hän pyörittää useita naisia samalla tavalla. Laiskasti ja on vain yhden asian perässä. Onneksi olkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No, sitten opit elämään asian kanssa. Toista ei voi muuttaa, mutta sitä voi miten itse suhtautuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja hän pitää sinusta paljon?
Olettaisin että mies haluaa, muttei rassukkana uskalla sanoa.
Minulla tosin ei ole tuollaista ongelmaa ollut koskaan, kyllä ne on tienneet että eivät minua halua jos on tiukoille vedetty.