Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi joku varastaa lääkkeitä? Naistenklinikan juttu

Kommentit (187)

Vierailija
1/187 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

mietippä nyt vähän ihan itse!

Vierailija
2/187 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian pienet tuomiot. Tunnen venäläisen sairaanhoitajan ja kerran kysyin tapahtuuko Venäjällä lääkevarkauksia sairaaloissa? Hän vastasi, ettei tapahdu koskaan, koska siitä tulee vankeustuomio.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/187 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja juuri siinä pitkässä ketjussa synnyttäneet naiset kertoi että sairaalassa ei saa kipulääkettä. Moni sanoikin että omat pitää olla mukana. Vieläkö on vaikea uskoa?

Vierailija
4/187 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

uusavutonta? kirjoitti:

Mitä joku tekee jollain lääkkeillä?

Vierailija
5/187 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se aika käsittämätöntä.

Kaikki kuitenkin haluaa välttää kaikkia lääkkeitä viimeiseen asti.

Vierailija
6/187 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sairaalasta varastettujen lääkkeiden määrä on huomattava. Varastetut lääkkeet oli tarkoitettu potilaiden kivunlievitykseen ja ne on luokiteltu huumaaviksi lääkkeiksi."

Joku köyhä nisti-hoitaja. Ällöttävä. Toivottavasti menettää työmahdollisuutensa pysyvästi ja saa vankeustuomion. Kiva varmaan istua tutkintavankeudessa vieroitusoireiden kanssa.

Vierailija
7/187 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

uusavutonta? kirjoitti:

Kodeiini on hyvin koukuttava ja huumaava lääke joillekin.

Vierailija
8/187 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä varastetaan opiaatteja eli kivunlievitykseen tarkoitettuja lääkkeitä. Potilaat jäävät kipeiksi tämän vuoksi. Halveksuttavaa toimintaa. HUS:issa tuntuu tätä tapahtuvan joka paikassa kun valvontaa on vaikea järjestää tehokkaasti.

Vierailija
9/187 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Liian pienet tuomiot. Tunnen venäläisen sairaanhoitajan ja kerran kysyin tapahtuuko Venäjällä lääkevarkauksia sairaaloissa? Hän vastasi, ettei tapahdu koskaan, koska siitä tulee vankeustuomio.

Kaiken sinäkin uskot. 

Vierailija
10/187 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja juuri siinä pitkässä ketjussa synnyttäneet naiset kertoi että sairaalassa ei saa kipulääkettä. Moni sanoikin että omat pitää olla mukana. Vieläkö on vaikea uskoa?

On. Tuskin noille synnyttäneille huumelääkkeitä annetaan.

Vierailija
11/187 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä varastetaan opiaatteja eli kivunlievitykseen tarkoitettuja lääkkeitä. Potilaat jäävät kipeiksi tämän vuoksi. Halveksuttavaa toimintaa. HUS:issa tuntuu tätä tapahtuvan joka paikassa kun valvontaa on vaikea järjestää tehokkaasti.

Ei vaan kyse on siitä ettei tehokasta valvontaa haluta järjestää. 

Vierailija
12/187 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

uusavutonta? kirjoitti:

Narkkaa itse tai myy.

Tai sekä-että.

Vierailija
13/187 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotkut tosiaan eivät tiedä, että suurin osa narkkarien käyttämistä huumeista on lääkkeitä.

Tässä puhuttiin voimakkaista kipulääkkeistä, ne ovat huumaavia.

Toinen paljon väärinkäytetty lääkeryhmä on bentsodiatsepiinit(Diapam jne.)joita käytetään rauhoittavina lääkkeinä ja lihasrelaksantteina.

Vierailija
14/187 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttää ne itse tai antaa poikaystävälleen, ellei sitten varasta myyntiin.

Vierailija
15/187 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käsitä miten kukaan edes onnistuu varastamaan n-lääkkeitä, kaiken valvonnan läpi.

Tosi ikävä juttu ja erityisesti siksi, että nyt taas kerran syyllistetään kaikki Suomen hoitajat.

Vierailija
16/187 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käsitä miten kukaan edes onnistuu varastamaan n-lääkkeitä, kaiken valvonnan läpi.

Tosi ikävä juttu ja erityisesti siksi, että nyt taas kerran syyllistetään kaikki Suomen hoitajat.

Periaatteessa ihan helppoa: lääkäri määrää lääkettä A:lle, hoitaja merkitsee potilastietoihin antaneensa lääkettä ja nappaa ne matkaansa. Potilas itkee kivuissaan ja hoitaja toteaa, että ei tuo vielä mitään.

Vierailija
17/187 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naistenklinikalla hoidetaan paljon muitakin kuin synnyttäneitä. Siellä tehdään gynekologisia leikkauksia, hoidetaan kipupotilaita (esim. keskenmenot, kohdunulkoiset raskaudet, vaikeat tulehdukset) jne.

Vierailija
18/187 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naistenklinikalla ei hoideta pelkästään synnytyksiä vaan myös kohtukasvaimia yms.

Vierailija
19/187 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen yleensä ihan pöpperöinen jos saan opiaatteja. Kerran yksi hoitaja oikein tuputti ottamaan mutta sillä kerralla ei vaikuttanut yhtään. Silloin epäilin että menivät yöhoitajan omaan kotivarastoon. Ehkä yövuorossa on helpompi touhuilla filunkia.

Vierailija
20/187 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Periaatteessa ihan helppoa: lääkäri määrää lääkettä A:lle, hoitaja merkitsee potilastietoihin antaneensa lääkettä ja nappaa ne matkaansa. Potilas itkee kivuissaan ja hoitaja toteaa, että ei tuo vielä mitään.

Alapeukuttajalle tiedoksi: noin minulle kävi potilaana, lääkettä en saanut ja iltavuoron hoitaja katsoi tiedoistani, että sitä oli aamuvuoron aikana tuotu jopa kahdesti ja ilmoitti, ettei minua koko aikaa voida lääkitä leikkauksen jälkeen. MInä väitin, että en ole saanut mitään ja hoitaja totesi, että potilasasiakirjat eivät valehtele.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä seitsemän