Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miesystävällä jo harrastuksena laittaa parisuhteemme

Vierailija
19.05.2015 |

välillä poikki. Sitten hän anelee päästä takaisin, "rakastaa" ja haluaa olla kanssani "aina". Nyt on sellainen tilanne, että mies jätti minut taas sunnuntaina. Tänään on jo tullut "pusuja kulta" tyyppisiä viestejä ja on käynyt tykkäilemässä fb-kuvastani. En ole vastannut viesteihin mitään enkä jaksaisi lähteä tähän ruljanssiin enää.

Silloin kun ollaan yhdessä, meillä on tosi kivaa yhdessä. Olen ollut vakavissani tämän miehen suhteen, mutta eikös tää nyt kannata jättää tähän?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, pliiiis anna joku vihje, esim. hänen ikänsä, missä päin asuu tai jotain. Kuulostaa meinaan aivan eräältä minun exältäni, tai no emme seurustelleet virallisesti, mutta se oli sellaista... enemmän kuin kahvittelua. Itse asiassa treffeillä emme käyneet kertaakaan vaan ajauduimme jotenkin pidemmälle heti.

Vierailija
22/30 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 20:09"]Ap, pliiiis anna joku vihje, esim. hänen ikänsä, missä päin asuu tai jotain. Kuulostaa meinaan aivan eräältä minun exältäni, tai no emme seurustelleet virallisesti, mutta se oli sellaista... enemmän kuin kahvittelua. Itse asiassa treffeillä emme käyneet kertaakaan vaan ajauduimme jotenkin pidemmälle heti.
[/quote]

Ja hän oli erittäin pipi päästään :D juurikin noiden on/off-tunteidensa kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy ilmoittamassa sen kavereille että nuohouksen piirimestaruuskisat alkais heti tältä seisomalta! Sit ilmotat sille kutaleelle että on limalompakolla käyny tuohta jos toista ja se menee ihan mustikseksi. Tuomiokirkossa häät seuraavana kesänä. Hääjuhlat edullisesti Korsossa aamuun asti!!! Morsiamen äiti itkee kun pappi lausuu aamenen. Häistä tulleita laskuja lyhennetään yhdessä ja käydään joskus siiderillä.

Vierailija
24/30 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohda tollanen sika. Mä oon seurustellut 8kk, eikä puhettakaan puolin tai toisin mistään jättämisistä.

Vierailija
25/30 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on jättämisen syy, mistä se kimmastui? Ressi ei kelpaa vaan mikä tapahtuma on aiheuttanut jättämisen. Jättäminen johtuu ihan ettei osaa käsitellä riitatilannetta, ei osaa riidellä vaan poistuu, ei usko omaan kykyynsä tulla toimeen toisen kanssa ja ahdistuu riidassa. Ja tarvitsee aikaa jäähtymiseen.

Mun mies ei osannut riidellä vaan pakeni suhteen alussa, kerran puolessa vuodessa. Piti opettaa hänet riitelemään paremmalla tavalla, että tykkään susta mutta nyt ottaa päähän sun käytöksessä tämä, selvitetäämpä. Sitten kun mies oppi luottamaan meihin, että riita ei ole maailmanloppu tai suhteen loppu niin loppu se hötkyily. Tärkeää on tulla kuulluksi, no ei huutamalla ;) ja olla reilu. Tätä kommunikoinnin avaamista tosin jaksaa vaan jos mies on tavoittelemisen arvoinen. Neljä viisi fataalista riitaa parissa vuodessa ja nyt ollaan läheisiä, rakkaita ja reiluja. Riitaa voi tulla väsyneenä ja kiukkuisena mutta ne sovitaan pian ja ollaan kartalla mistä riidellään. Hyvä tuli.

Vierailija
26/30 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinuna lopettaisin suhteen. Ei noin tuulella käyvän ihmisen kanssa voi rakentaa mitään pysyvää. Jos sinua ei haittaa, että loppuelämänne on tuollaista eestaas-tempoilua, niin sitten voit toki ottaa hänet takaisin yhä uudelleen ja uudelleen.

Vierailija
27/30 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tällä alvariinsa eroavalla parilla on ikää?

Vierailija
28/30 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin mies on tommoinen, joka viikonloppu eroavat kun miehellä alkaa kaljahammasta kolottamaan ja hinku vieraita naisia. Silloin kun kuullemma saa naida muita kun ei olla yhdessä!

Vierailija
29/30 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se pistää suhteen poikki aina kun käy jonkun muun sängyssä. Silloinhan se ei ole niinku pettämistä niinku.

Vierailija
30/30 |
27.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap täällä taas. Tilannepäivitystä... Kun mies tosiaan jätti minut taas edellisen kerran, itkin ja pyysin että voitaisiin taas palata yhteen. Mies heltyikin kuten aina ennenkin ja olin hetken tyytyväinen. Sitten yhtenä aamuna tajusin, ettei tässä ole mitään järkeä. Itkin vain koko päivän, annoin kaiken sen tuskan ja pettymyksen tulla ulos.

Sitten ilmoitin miehelle, että tarvitsen nyt omaa aikaa ja pidetään vähän taukoa. Hän meni jotenkin paniikkiin ja alkoi pommittaa minua viesteillä. Viesteissä hän puhuu rakkaudesta ja ikävästä ja lupaa, että koskaan enää kohtele minua yhtä huonosti kuin ennen. On kuulemma nyt varma, että haluaa olla kanssani. Mutta jännä huomata, että minua _ei_voisi_vähempää_kiinnostaa. Yksinkertaisesti tunteet vain kuolivat miehen paskan käytöksen takia. En enää aio lähteä tuon ihmisen kelkkaan. ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä