Mikä paras karkinkorvike leffaan?
Haluaisin napostella siellä jotain hieman terveellisempää välillä, rakastan kyllä makeaa yli kaiken. Ja leffassa käymiseen nyt minun osaltani kuuluu se että jotain hyvää siellä on mukana. Eli "älä syö mitään" ei ole nyt vaihtoehto.
Mikä olisi kevyempää kuin karkit mutta kuitenkin hyvää? Viinirypäleitä olen joskus ottanut mutta olisiko jotain muuta ideaa?
Kommentit (29)
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 19:41"]
Viinirypäleet
[/quote]
Nerokas idea. Ap varmaan kiittää.
Porkkanoiden rouskuttamisesta lähtee kova ääni, jos siis leffateatteriin on menossa
Coctail tikkuja joissa on lihapulla,nakki ja viinirypäle. Mm i love it
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 20:06"]Vihreitä kuulia.
[/quote]
Ei ole karkkia vai?
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 20:07"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 20:06"]Vihreitä kuulia.
[/quote]
Ei ole karkkia vai?
[/quote]
Saatanan munia.
kuivattuja karpaloita, k-kaupoista saa kuivahedelmien hyllystä pirkan pussin, eikä oo edes kallis :) yhtäkään en oo tavannu kuka ei tykkäis !
Lidlistä Candiez pikkutomaatteja pikarissa tai niitä pienellä pahvialustalla myytäviä pieniä terttutomaatteja. Tuoksu ihan mahtava ja sisältö kuin karkkia. NamiNami :)
Muistaaka että kuivatut hedelmät ei ole varsinaisesti mikään terveellinen herkku. Ne on sokeria täynnä.
Manteleita, pähkinöitä, ruis nachoja
Suolapähkinöitä. Itse tehtyjä popcorneja.
Itsellä on ollut mm. porkkanasiivuja, omenan/päärynän tms. hedelmän paloja valmiiksi pilkottuna muovirasiassa, viinirypäleitä, mansikoita, rusinoita, pähkinöitä, kuivattuja omena "sipsejä" (ainakin lidlista ja punnitse&säästä kaupoista on saanut). Itse tosin napsin makean nälkääni mitä vain mitä on karkin sijasta tarjolla, jos ei sitä karkkia ole saatavilla ;)