Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sairaus jossa ihminen kävelee kuin hidastettuna ja jäykkänä?

Vierailija
19.05.2015 |

Häiritsee, näin n. vuosi sitten ulkomailla tällaisen henkilön, näytti siltä kuin voisi murhata jonkun. Käveli todella hitaasti ja jäykästi. Robottimaisesti? Oikeasti pelottavan näköinen kun näytti niin vihaiselta, sitten tajusin ettei varmaan ollutkaan mitään pelottavaa, oli vain sairas.

Joo, eli mitähän vaihtoehtoja tällaselle voi olla vai voiko mitään? :D

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivovamma, parkinsson..

Vierailija
2/15 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla raskas lääkitys. Lääkkeet salpaa ihmisen kokonaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mun setä kävelee toispuoleisesti noin. Oli puoleksi halvaantunu veritulpan taki

Vierailija
4/15 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reumaa sairastava voisi hyvinkin olla.

Vierailija
5/15 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli justiinsa joku 25v mies.

Vierailija
6/15 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihassairaus voi olla myös syynä.

Vierailija
7/15 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

katkokävely? Lihaskivut? Nivelkivut?

Vierailija
8/15 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kädetkin menivät hyvin hitaasti ja robottimaisesti. Ja pää. Enkä usko että huvikseen niin käveli..

ap

Vierailija
9/15 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parkinson tai jokin psyykkinen sairaus, jossa kova lääkitys. Ne tulevat ensimmäisenä mieleen. 

Myös MS-tauti voi aiheuttaa kuvailemasi efektin. Vaikea sanoa, kun ei näe tapausta. 

Mutta miksi se nyt niin sinua jäi vaivaamaan? Erilaisia ihmisiä, pelottaako se jotenkin? Jos ei mitään uhkaavaa tehnyt. Vammaisen lapsen äitinä olen kiinnostunut, että mikä siinä uhkaa, jos joku ei aivan perusnormien mukaan kävele tai käyttäydy. 

Vierailija
10/15 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ms-tauti

Vierailija
11/15 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 19:11"]

Parkinson tai jokin psyykkinen sairaus, jossa kova lääkitys. Ne tulevat ensimmäisenä mieleen. 

Myös MS-tauti voi aiheuttaa kuvailemasi efektin. Vaikea sanoa, kun ei näe tapausta. 

Mutta miksi se nyt niin sinua jäi vaivaamaan? Erilaisia ihmisiä, pelottaako se jotenkin? Jos ei mitään uhkaavaa tehnyt. Vammaisen lapsen äitinä olen kiinnostunut, että mikä siinä uhkaa, jos joku ei aivan perusnormien mukaan kävele tai käyttäydy. 

[/quote]

Vammaisen lapsen äitinä luulisi että olisit ottanut itse selvää tuijottelun psykologiasta. Tuskin saat kattavaa vastausta nettipalstalla ja toisaalta se mitä ihmiset itse kuvittelevat vastaukseksi ei välttämättä ole kuin osatotuus, jos sitäkään.

Vierailija
12/15 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 19:11"]

[/quote]

Tutkailen ihmisiä, jää mieleen 'mielenkiintoiset' ja jollain tapaa erikoiset ihmiset, ei tarvitse olla vammaa. Tämän henkilön katse oli niin vihainen etten ikinä ole nähnyt. Mitenkään pahasti en mieti enkä yleensä pelkää, mutta tämän katse oli sellainen.

Vierailija
13/15 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No yksi kaveri kävelee noin. On juonut aivonsa (nykyisin siis on raitis).

Vierailija
14/15 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalkapäivä?

Vierailija
15/15 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

se on dressman-tauti