20v miehet ovat parempia sängyssä kuin 40v miehet.
40v miehellä ei enää seiso ja kyllä 20v kundeilla on nuo seksitaidotkin paremmin hanskassa.
Kommentit (29)
Ihan sontaa. 20v pystyy kyllä teknisesti panemaan mutta rakastella hän ei osaa. Vanhempi mies hullaantuessaan on kestävä, pystyy jo puolen tunnin päästä uudestaan että osaa ilmaista tunteensa monilla tavoilla.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 18:48"]
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 18:31"]
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 18:29"]
Ite oon 17 ja panen paremmi ku sun vanha ukkos.
[/quote]
Toiseen ketjuun viitaten, ootko sä se Jenni vartiaisen uusi poikaystävä?
[/quote]
Onko jennillä joku boytoy?
[/quote]
On.
Kuka edes haluaa yli 25-vuotiasta miestä?
N24
Siis kenen 40 v mies panee vain kerran? Syy on muualla kuin iäsä. Tapasin mieheni, kun hän oli juuri täyttänyt 40, ja kyllä 4-6 kertaa päivässä oli ensimmäisinä vuosin normi. Väsymystä alkoi tulla tossa 60 v tienoilla, toki sitä ennen seksiä oli harvemmin kun alkuun lasten ja kiireisen rlämän vuoksi.
Häh katoaako se taito sitten jonnekin, kun alkaa keski-ikä lähestyä vai mitä tarkoitat?
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 21:55"]
Kuka edes haluaa yli 25-vuotiasta miestä? N24
[/quote]
Aiotko alkaa puumaksi sitten 1-2 vuoden päästä?
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 22:01"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 21:55"]
Kuka edes haluaa yli 25-vuotiasta miestä? N24
[/quote]
Aiotko alkaa puumaksi sitten 1-2 vuoden päästä?
[/quote]
Mikä jottei. Kyllä 18v pesee aina yli 25-vuotiaan.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 18:27"]
40v miehellä ei enää seiso ja kyllä 20v kundeilla on nuo seksitaidotkin paremmin hanskassa.
[/quote]
Se on upeaa tuo nuorten miesten itsevarmuus (naisten mielestä hävytön itsevarmuus on yleensä seksikästä).
Nuoret miehet useinkin kokevat olevansa mahtavia rakastajia, mutta he eivät ole ehkä vielä sisäistäneet sitä, että rakastelu ei ole nopeuslaji.
Ei muuten ole totta, reilu parikymppinen, jonka kanssa oon ollut ajatteli usein vain itseään ja seksistä mitään. Nyt oon tapaillut 37-vuotiasta, joka ottaa minutkin huomioon ja taidotkin on paremmat.
samaa mieltä. kyllä pojat panee miehiä paremmin.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 18:29"]
Ite oon 17 ja panen paremmi ku sun vanha ukkos.
[/quote]tuu näyttää mitä osaat! t. ritva 47v
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 22:13"]
Ei muuten ole totta, reilu parikymppinen, jonka kanssa oon ollut ajatteli usein vain itseään ja seksistä mitään. Nyt oon tapaillut 37-vuotiasta, joka ottaa minutkin huomioon ja taidotkin on paremmat.
[/quote]
siis en saanut itse seksistä mitään tyydytystä tuon parikymppisen kanssa.
17-vuotias poika on vielä epävarma siitäkin, missä pillu sijaitsee. Ja koko nainti on sähläämistä. Luulevat sitten olevansa vielä hyviäkin...
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 22:02"]
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 22:01"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 21:55"] Kuka edes haluaa yli 25-vuotiasta miestä? N24 [/quote] Aiotko alkaa puumaksi sitten 1-2 vuoden päästä? [/quote] Mikä jottei. Kyllä 18v pesee aina yli 25-vuotiaan.
[/quote]
Et säkään tule koko elämääsi saamaan niitä 18-vuotiaita, kun sulle ikää tulee lisää. Eiköhän nekin pojat etsi ennemmin niitä omanikäisiään tyttöjä tai naisia. :D
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 18:29"]Ite oon 17 ja panen paremmi ku sun vanha ukkos.
[/quote]
Neljä sekuntia.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 18:27"]
[/quote]
En allekirjoita tätä. Kyllähän 20v kundi on innokas, ja moni toki kehittymiskelpoinenkin niin että kun saa kunnon opastusta oppii jotain naisista ja naisten anatomiasta. On tullut kokeiltua kaikenikäisiä miehiä ikähaitarilla 16-50 jotain vuotta, ja kokemuksen syvällä rintaäänellä sanoisin kyllä että ehdottomasti nelikymppinen on parempi.
Oma mies, jota on tullut tässä nyt seurattua jo 15 vuotta, on kyllä kehittynyt taidoissaan aivan huikeasti ja mikä hauskinta, myös erektiossaan ja sen kestävyydessä. Sillä kas: 25-vuotiaana hän vielä tupakoi sekä käytti alkoholia eikä juurikaan harrastanut liikuntaa. Nyt nelikymppisenä hän ei enää juo eikä polta ja harrastaa liikuntaakin säännöllisesti. Sillä on kuulkaas ällistyttävä vaikutus miehen erektioon. Sitäpaitsi itseluottamus on kasvanut niin että miehellä ei lerpahda yks kaks jos joitain omituista tapahtuu, lapset vaikka rapistelee tai pudotaan sängystä tai mitä vaan. Lisäksi pystyy pidättelemään laukeamista pitkään ja kasvaa siinä vielä muhkeampiin mittoihin- taito jota en kyllä yhdelläkään kaksikymppisellä ole havainnut. Enkä kyllä ole havainnut mitään erektiovaikeuksia niillä yli viisikymppisilläkään joiden kanssa olen ollut sängyssä- ettei olisi urbaanilegendaa? Ainoat erektiovaikeudet mitä on tullut vastaan, ovat olleet niillä kaksikymppisillä jotka ovat juoneet liikaa.
Katsos kun jörnii parikymppisenä oman kiintiönsä yli enemmän kuin lääkäri määrää ja laki sallii, niin on jokseenkin yhdentekevä sellainen asia kuin seksi. Eniten kuitenkin ärsyttää se kaikki aika ja vaiva mikä tuli hukattua pinpin jahtaamiseen.
Itse olin parikymppisenä nelikymppisen kanssa seksisuhteessa ja kyllä se olin aina minä joka väsyi ekana. Tuossa miehessä oli parasta se että hänen kanssaan seksi ei ollut pelkästään sisään-ulos -leikkiä. Hän todella osasi ottaa naisen huomioon ja tiesi mitä teki. Nuoremmille joku suuseksikin oli aina vain pakollinen paha siinä missä nelikymppinen halusi harrastaa sitä yksipuolisesti minun hyväkseni ilman yhdyntääkin.
Muistelen haikeudella niitä koko yön kestäviä sessioita kun seuraavana päivänä koulussa ei ollut nukkunut yhtään. <3
Jos omaa miestä ajattelee niin on kyllä taitavampi nelikymppisenä ja melkein yhtä innokas
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 18:27"]40v miehellä ei enää seiso ja kyllä 20v kundeilla on nuo seksitaidotkin paremmin hanskassa.
[/quote] Luin et seksitauditkin paremmin hanskassa.