Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tässä olisi miehille pari ilmaista vinkkiä.

Vierailija
19.01.2022 |

Muutaman tindertreffin perusteella annan pari vihjettä mitkä ihan oikeasti kannattaa hoitaa kuntoon jos haluaa vielä toisillekin treffeille.

Kohta 1. Älä haise tupakalta! Todella ällöttävää kun toinen pöydän toiselta puolelta asti voimakkaasti. Pahimmassa tapauksessa pitää ravata ulkona tupakalla puolen tunnin välein. Tupakointi on ehdoton turn off.

Kohta 2. Opettele keskustelemaan muustakin kuin jääkiekosta ja bensan hinnasta! Minulle on täysin ok jos tykkäät katsoa jääkiekkoa tai laitella autoja mutta keskustelu pitää onnistua muistakin aiheista.

Kohta 3. Älä tunge nuuskaa huuleen! Todella ällöttävää kuten tupakointikin.

Kohta 4. Kuuntele! Hyvä jos osaat puhua mutta ihan yhtä tärkeää on että osaat kuunnella.

Kohta 5. Älä kiroile! Ei jokunen kirosana siellä täällä haittaa mutta jos joka toinen sana on v*ttu tai sa*tana niin ei sellaista kukaan täysjärkinen jaksa kuunnella.

Kohta 6. Pukeudu siististi. Ei todellakaan tarvi puku päällä tulla mutta vähän pitää katsoa. Yksi mies tuli treffeille raksahousuissa ja turvakengissä. Ei niissä muuten mitään vikaa ole mutta ensi tapaamiseen voisi oikeasti vähän panostaa.

No siinä nyt muutama kohta. Jos tulee hyviä mieleen niin lisätkää ihmeessä.

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä olet sinäkin. Oletko koskaan tehnyt vastaavaa listaa itsestäsi miten voisit itseäsi kehittää, että joku mies haluaisi sinut pitää? Luulet olevasi virheetön ja voit vaatia täydellisyyttä? Onnea ja menestystä.

Vierailija
22/42 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muista että me naiset harvoin olemme persuja.

Ja miehet harvoin viher- vasemmistolaisia. Juopa on valmis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä voi feikata kuten naiset feikkaa orkkunsa

Vierailija
24/42 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä kehu exän rintoja.

Älä exiä muutenkaan.

Tai ylipäätään puhu existä. Niistä voi puhua sitten jos suhde etenee ja silloinkin niistä kannattaa puhua neutraaliin sävyyn.

Vierailija
25/42 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies tulo James Bond leffan ensi-iltaan verkkarit ja lenkkarit päällä. Itse olin kotelomekossa ja helmikoruissa, omasta mielestäni tyylikkäänä, mutta voin olla toki väärässäkin.

Ei jatkoon.

Enenmän mies oli tilanteen mukaan pukeutunut🤣

Vierailija
26/42 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sitä tietää miten hyvä tyyppi noiden kaikkien seikkojen takana on? Pitäisikö katsomisen sijasta myös kuunnella? Joku on kuitenkin kolahtanut, kun sinne treffeille on lähtenyt.

No ap:han kuunteli jauhantaa lätkästä ja bensan hinnasta.

Vierailija
27/42 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras vinkki on deittailla ulkomaalaisia naisia. Itäpuolelta löytyy naisia joiden kanssa tulee paremmin toimeen ja ymmärtävät miesten mieltymykset.

Vierailija
28/42 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset feikkaa muutenkin, esim meikit, push-upit, jne…

Vierailija
29/42 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei kelpaa sellaisena kuin arkena on niin hyvä vain jos toisia treffejä ei tule.

M35

Jos ei yhtään viitsi tsempata niin turha vinkua että jää ilman.

Vierailija
30/42 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi, mutta ei kukaan kotona jaksa tuota ajatusmaailmaa. Ei jatkoon.

Vierailija
31/42 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ei kelpaa sellaisena kuin arkena on niin hyvä vain jos toisia treffejä ei tule.

M35

Vaikka mä arkisin pyörin pieruverkkareissa, t-paidassa ja villatakissa, niin en mä usko, että yksikään mies hyvällä katsoisi, joa mä ne päällä ilmestyisin treffeille 🙄 Jos ei yhtään viitsi panostaa, edes ensitapaamiselle, niin kyllä se jo kertoo paljon siitä ihmisestö. Tuskin se viitsii myöskään minkään muunkaan eteen sitten myöhemmin nähdä vaivaa.

Vierailija
32/42 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paras vinkki on deittailla ulkomaalaisia naisia. Itäpuolelta löytyy naisia joiden kanssa tulee paremmin toimeen ja ymmärtävät miesten mieltymykset.

Se on heille elinkeino. Venäläiset naiset opetetaan pitämään huolta miehestä. Vastineeksi odottavat että mies pitää huolta heistä.

Vierailija
33/42 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan käsittämätön ketju. Omasta mielestäni treffeille panostetaan ja yritetään saada niin tasokas kumppani kuin suinkin mahdollista. Mitä ihmettä voi odottaa toiselta saavansa jos itse ei ole valmis panostamaan, edes sitten osoittamaan kiinnostusta toiseen. Hyi.,

Vierailija
34/42 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lista kertoo vain millaisia miehiä ap matchaa

Vierailija
35/42 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35

Vaikka mä arkisin pyörin pieruverkkareissa, t-paidassa ja villatakissa, niin en mä usko, että yksikään mies hyvällä katsoisi, joa mä ne päällä ilmestyisin treffeille 🙄 Jos ei yhtään viitsi panostaa, edes ensitapaamiselle, niin kyllä se jo kertoo paljon siitä ihmisestö. Tuskin se viitsii myöskään minkään muunkaan eteen sitten myöhemmin nähdä vaivaa.

Täää on muuten surullisen totta.

Ei naiset panosta enää kun on vähän "turvallisempaa" eli he keskittyvät tekemään valheellisen mainoksen "tällänen mä oon!!!" ja totuus paljastuu vast myöhemmin. 

Taas mieheltä meni 6kk hukkaan.

Vierailija
36/42 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tupakointi sinua häiritsee, niin miksi menet treffeille tupakoivan miehen kanssa? Ainekin naisissa useimmat kertovat jo profiilissaan jos tupakoivat. Itse kerron olevani savuton, niin ehken joku tupakoiva nainen joka ei asiaa kerro tajuaa vihjeen. 

Vierailija
37/42 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ainoa tinderdeittini vietti koko illan listaten kaikkia tapaamiaan julkkiksia ja kehuskeli rahoillaan. Kyseessä siis yli kolmekymppinen mies eikä mikään teinipoika.

Ei tullut toisia treffejä vaan löysin ihanan keskustelutaitoisen mieheni ihan vanhanaikaisesti baarista.

Vierailija
38/42 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tässä ole ongelmaa, ei miehen yleensä tarvitse vasemmalla ollakaan. Persujen jälkeen jää vielä kokoomusta, keskustaa ja sen semmoista, ennen kuin tullaan vasemmalle. Vihreyttä noissa voi olla kenessä vaan.

Ainoa ehdoton nou-nou on katsos pelkät persut. Melko marginaalinen ryhmä loppujen lopuksi.

Vierailija
39/42 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä kehu exän rintoja.

Älä exiä muutenkaan.

Tai ylipäätään puhu existä. Niistä voi puhua sitten jos suhde etenee ja silloinkin niistä kannattaa puhua neutraaliin sävyyn.

Jos et halua kuulla eksästä niin älä kysy miksi olen sinkku tai miksi olen eronnut.

Vierailija
40/42 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä kehu exän rintoja.

Älä exiä muutenkaan.

Jos et halua kuulla eksästä niin älä kysy miksi olen sinkku tai miksi olen eronnut.

Ei mua haittaa kuulla treffikumppanin eksistä mutta ei niistä nyt ekoilla treffeillä tartte keskustella.

279