En ole siiderivalas vaikka näytän siltä.
Sairastan diabetesta ja kilpirauhasen vajaatoimintaa. Hiukseni ovat harventuneet sen verran, ettei mikään kampaus näytä hyvältä. Mutta en juo. Toki syön/olen syönyt väärin. Kaverini, joka on laiha (normaalipainon alarajoilla) ja "tukka hyvin" juo joka ilta noin puoli pulloa viiniä ja viikonloppuisin pullon (näin on itse kertonut)
Häneltä ei kysytä koskaan alkoholin käytöstä, mulla tuntuu jokapaikassa! Tänään viimeksi, kun olin viimein saanut itseni pitkän harkinnan jälkeen kuntosalin PT:lle (joka siis maksaa) tämä kysyi kuinka paljon voin vähentää alkoholin käyttöä. (Eli siis kaloreita tätä kautta) No en yhtään. Kaveriltani ei kysytä koskaan tuommoisia. Ottaa päähän tuommoinen, pitäis varmaan alkaa juoda, jos ei olis sitä diabetesta.
Kommentit (8)
Vihan diabeetikko dokata ihan hyvin
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 18:04"]Vihan diabeetikko dokata ihan hyvin
[/quote]
Se vielä menee, että on diabeetikko, mutta vihainen diabeetikko!
Ootko saanu munaa kunnolla ikinä????
Mistä PT olisi voinut tietää juotko vai et? Hän vain yritti neuvoa lihavaa laihtumaan, ja alkoholista saadut kalorit on fiksuinta karsia ensimmäisenä. Kaveriltasi varmaan kysyttäisiin samaa, jos hän olisi lihava.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 18:12"]
alkoholista saadut kalorit on fiksuinta karsia ensimmäisenä.
[/quote]
Alkoholin kalorit sentään antaa sulle hauskan ja hilpeän olotilan koko illaksi. Hyvä trade-off.
Täällä kohtalotoveri!
Minulla on turvonneet kasvot ja keskivartalo. Uskon, että minua tituleerataan joka paikassa alkoholistiksi. En kuitenkaan ole, vaan kyseessä on kilpirauhasen vajaatoiminta ja kortisoni. Painoindeksiltäni olen normaali, mutta kasvot ovat todella turpeat.
Ei kuitenkaan ole kysytty asiasta suoraan missään.
Kannattaisi olla. Valas on vähän niin ja näin, mutta siiderivalas kyllä kelpaa.