Aion alkaa puhumaan tuhmia
Seksin aiksna :) outoa mulle sillä olen ollut hyvin ahdistunut omasta seksuaalisuudesta. Miehet..mitäs tuhmaa korviinne saisi kuiskia?
Kommentit (10)
Kuule ihan mitä vaan, kunhan et arvostele kumppaniasi. Itse toivoisin, että naiseni sanoisi suoraan, mitä haluaa hänelle tehtävän, tai vaikka ei uskalataisi suoraan kertoa, niin seksin aikana edes vihjasi, mitä haluaa.
Itseäni kiihottaisi jo se, että naiseni sanoisi, että "nyt saat panna minua ihan kunnolla".
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 22:33"]Kuule ihan mitä vaan, kunhan et arvostele kumppaniasi. Itse toivoisin, että naiseni sanoisi suoraan, mitä haluaa hänelle tehtävän, tai vaikka ei uskalataisi suoraan kertoa, niin seksin aikana edes vihjasi, mitä haluaa.
Itseäni kiihottaisi jo se, että naiseni sanoisi, että "nyt saat panna minua ihan kunnolla".
[/quote]
Kiitos vinkeistä :)
";)
Haluatko panna takaapäin; kysyy naiseni. Muuten aika ujo tyyppinä.
Rupes jöpöttämään heti kun ton kirjoitin
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 12:14"]
Haluatko panna takaapäin; kysyy naiseni. Muuten aika ujo tyyppinä.
[/quote]
"Pane minua takaapäin" vai
"Nussi minua takaapäin"
Anna mulle sun kovaa kyrpää, anna mä olen sun huoras, vain sun, ihanaa kyrpää, ihanaa kyrpää...
Jotain tommosta, takaapäin ja hoet työntöjen tahtiin. Sitten aktin jälkeen käperryt kainaloon ja hymyillen kuiskaat: "Senkin panokone" tms. niin saat uuden kierroksen samantien.
Ai hemmetti kun mua panettaa, nussi mua ja anna sitä kova kyrpää mulle. Tuntuuko mun märkä pillu hyvälle ja nyt AAAAAAHHHH! MÄ TUUN!!!!
Jos aiot tehdä jotain tuhmaa, älä koskaan pyydä siihen lupaa keneltäkään. Puhut just niin tuhmia kuin mieleesi juolahtaa. Ahdistus vähenee huomattavasti.
Tee mitä teet, mutta älä sano "saatanan lerppakyrpä", latistaa ikävästi tunnelmaa.