Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Aion alkaa puhumaan tuhmia

Vierailija
19.05.2015 |

Seksin aiksna :) outoa mulle sillä olen ollut hyvin ahdistunut omasta seksuaalisuudesta. Miehet..mitäs tuhmaa korviinne saisi kuiskia?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee mitä teet, mutta älä sano "saatanan lerppakyrpä", latistaa ikävästi tunnelmaa.

Vierailija
2/10 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuule ihan mitä vaan, kunhan et arvostele kumppaniasi. Itse toivoisin, että naiseni sanoisi suoraan, mitä haluaa hänelle tehtävän, tai vaikka ei uskalataisi suoraan kertoa, niin seksin aikana edes vihjasi, mitä haluaa.

Itseäni kiihottaisi jo se, että naiseni sanoisi, että "nyt saat panna minua ihan kunnolla".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 22:33"]Kuule ihan mitä vaan, kunhan et arvostele kumppaniasi. Itse toivoisin, että naiseni sanoisi suoraan, mitä haluaa hänelle tehtävän, tai vaikka ei uskalataisi suoraan kertoa, niin seksin aikana edes vihjasi, mitä haluaa.

Itseäni kiihottaisi jo se, että naiseni sanoisi, että "nyt saat panna minua ihan kunnolla".
[/quote]

Kiitos vinkeistä :)

";)

Vierailija
4/10 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluatko panna takaapäin; kysyy naiseni. Muuten aika ujo tyyppinä.

Vierailija
5/10 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rupes jöpöttämään heti kun ton kirjoitin

Vierailija
6/10 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 12:14"]

Haluatko panna takaapäin; kysyy naiseni. Muuten aika ujo tyyppinä.

[/quote]

"Pane minua takaapäin" vai

"Nussi minua takaapäin"

Vierailija
7/10 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mulle sun kovaa kyrpää, anna mä olen sun huoras, vain sun, ihanaa kyrpää, ihanaa kyrpää...
Jotain tommosta, takaapäin ja hoet työntöjen tahtiin. Sitten aktin jälkeen käperryt kainaloon ja hymyillen kuiskaat: "Senkin panokone" tms. niin saat uuden kierroksen samantien.

Vierailija
8/10 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai hemmetti kun mua panettaa, nussi mua ja anna sitä kova kyrpää mulle. Tuntuuko mun märkä pillu hyvälle ja nyt AAAAAAHHHH! MÄ TUUN!!!!

Vierailija
9/10 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pane ei käytä nussia sanaa

Vierailija
10/10 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos aiot tehdä jotain tuhmaa, älä koskaan pyydä siihen lupaa keneltäkään. Puhut just niin tuhmia kuin mieleesi juolahtaa. Ahdistus vähenee huomattavasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä