Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vanukset katsovat edelleen perinteistä tv:tä, nuoret suoratoistopalveluja

Vierailija
19.01.2022 |

Elämme jo kahdessa todellisuudessa tältä osin...
https://www.is.fi/digitoday/art-2000008550105.html

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 63 vuotias ja meillä on  3 suoratoistoa kuukausimaksulla.

Mies katsoo elokuvia niistä, minä katson sarjoja.

Petturi! Meidän vanusten on pidettävä yhtä!!

Vierailija
22/37 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, voin parin vuoden päästä alkaa kutsumaan itseäni vanukseksi. Vai olenko jo vanus koska katselen töllöä?

N43

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä katson vähän joka töötistä. Telkkarista, suoratoistopalveluista (maksullisia tällä hetkellä 3 kpl, lisäksi ilmaispalvelut), dvd:ltä... ei se minusta ole mikään mustavalkoinen joko/tai. 🙂

Vierailija
24/37 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä katson vähän joka töötistä. Telkkarista, suoratoistopalveluista (maksullisia tällä hetkellä 3 kpl, lisäksi ilmaispalvelut), dvd:ltä... ei se minusta ole mikään mustavalkoinen joko/tai. 🙂

MUTTA, ootko vanus?

Vierailija
25/37 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ihmettele yhtään. Jos mietin tv tarjontaa esim. mun perheen teineille. Ei heille ole juuri mitään kiinnostavaa katsottavaa.

Ei minullekaan, mutta ehkä sitten synttäreitteni jälkeen.

Vierailija
26/37 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vanhuksilla tarkoitetaan tässä tutkimuksess 45 vuoden ikärajaa. Siitä ylöspäin perinteinen tv on vielä kova sana, yhdeksän kymmenestä seuraa sitä.

Alle 45-vuotiaissa katsotaan jo enemmän suoratoistopalveluja kuin perinteistä tv:tä.

Mutta puhuttiin vanuksista

Joo, niin kova into vähätellä iäkkäämpiä ihmisiä, että ei malta edes korjata virheitään ennen lähettämistä.

Sitä se ikänäkö teettää, minullekin.

Terv. 45 v. vanus

Vierailija
27/37 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen 42v., mies 57v. ja tytär 18v. Kaikki katsovat sekä suoratoistoja että televisiota. 

Vierailija
28/37 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, allekirjoitan. En ole ainakaan kymmeneen vuoteen katsonut telkkaria, mutta minua 6 vuotta vanhempi 45v mieheni katsoo. Inhoan erityisesti mainoksia ja maksan mielelläni siitä, että sarjat ja leffat saa katsoa ilman niitä. Eikä TV:n tarjonnan taso muutenkaan huimaa päätä, pelkkää tosi-TV:tä tai uusintoja tuntuu nykyään olevan.

Vierailija
29/37 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lähellä 70 ja katsonut perinteistä televisiota viimeksi varmaan 15 vuotta sitten, eikä ole tullut mieleenkään käyttää mitään suoratoistopalveluja, netistä kun läytyy muutenkin kaikki, mitä niistä maksamaan.

Vierailija
30/37 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanus (sic) tässä, moi. En edes omista telkkaria, mitta kolmea suoratoistopalvelua katson läppäriltä.

Vierailija
31/37 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olen 42v., mies 57v. ja tytär

18v. Kaikki katsovat sekä suoratoistoja että televisiota. 

Mutta kuka teistä se vanus? Vaiko kaikki?

Vierailija
32/37 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vanhus mutta suoratoistopalvelun kanssa sohlaaminen on kyllä ihan perseestä tavalliseen telkkariin verrattuna. Salasanat ja kirjautumiset ja ketkut kk-maksut ja yhtäkkinen katkeilu tai "updated" - aivan saatanan ärsyttävää. Olen kyllästynyt kuulemaan kuinka nuoriso sitä ja nuoriso tätä - eivät vaan tiedä että lähes kaikki on netin myötä monimutkaistunut eikä helpottunut.

Ei mulla muuta!

Vierailija
33/37 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihanaa, voin parin vuoden päästä alkaa kutsumaan itseäni vanukseksi. Vai olenko jo vanus koska katselen töllöä?

N43

"Vanus" on ikävuodet 45-63 kun ei ole selkeästi vanhus eikä nuorus.

Vierailija
34/37 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis vanhus, 57 vuotias, ja katson sekä perinteistä tv:tä ja suoratoistopalveluja. En kuitenkaan maksullisia koska sisältöä on muutenkin riittämiin. En ole koskaan tajunnut mitä ideaa on jossain sarjamaraton-katselussa, että putkeen koko tuotanto päivässä. Mulla on muutakin tekemistä.

Mutta kyllä koko väestöllä tulee tv:n katselu muuttumaan sitä myötä kun vanhat telkkarit hajoavat ja uudet taitaa jo kaikki olla älytelkkareita.

Vierailija
35/37 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N43

"Vanus" on ikävuodet 45-63 kun ei ole selkeästi vanhus eikä nuorus.

Mut hei,vanus on karma,ja se tulee ja purasee berssieen noita....t

Vierailija
36/37 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä täytän 45 ensi kuussa. Vuosikausiin en ole telkkaria katsonut, mutta kai se on aloitettava, kun vanuus (?) saapuu.

Vierailija
37/37 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei täällä yksi vanus!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi yhdeksän