Työpaikallani on mies, josta olen kiinnostunut. Mitä sitä oikein tekisi?
Olen työpaikassa enää muutaman kuukauden ja en ehkä näe häntä koskaan sen jälkeen. Hän on luultavasti minusta kiinnostunut ja on sinkku tietämykseni mukaan. Hän hakeutuu seuraani, joka on ihanaa, mutta olen huono etenemään tällaisessa. Tänään rupesi ujostuttamaan hänen seurassaan ja se ei johda mihinkään, jos menen karkuun. Hän on ihananoloinen. Miten tällainen tilanne etenisi? Yritänkö jutella hänen kanssaan paljon vai? Olen tosi huono tällaisessa. Aiemmat suhteeni ovat syntyneet netissä ja en osaa edetä sen takia näin livenä. Miten ihmiset etenevät? Kiitos vastaajille.
Kommentit (30)
Pyydä kahville.
Mä pyysin yhden vanhan työkaverini ihan kaveripohjalta, mutta hän käsitti kutsun väärin...
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 16:44"]Kirjotat viestin Facebookissa.
[/quote]
Hän on facessa, mutta ei kaverini ja en välttämättä halua tehdä niin. Haluaisin nähdä hänen reaktionsa livenä heti. Ja mitä siis pitäisi sanoa...
Rohkeutta nyt vaan! Hän voi vaikka olla elämäsi mies!
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 16:45"]Rohkeutta nyt vaan! Hän voi vaikka olla elämäsi mies!
[/quote]
Eihän sitä tiedä kyllä koskaan. Mitä rohkeata pitäisi tehdä? Olen epävarma itsestäni, mutta minun seuraani hakeutuminen viittaisi ihastukseen hänenkin puoleltaan. Hän on varmasti rohkeampi kun uskaltaa hakeutua lähelleni.
En ole tuntenut häntä kauan ja mietin että pitäisikö vielä odottaa tilanteen kehittymistä, kun työssäoloaikaa on jäljellä... -ap
Alat hymyilemään miehelle ja luot pitkiä katseita häneen. Kyllä luulis kohta treffikutsua tulevan jos mieskin hakeutuu sun seuraan.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 16:47"]Lähetä seksiviesti Facebookissa.
[/quote]
Nussittuna nukut paremmin ;)
Jos olet aivan varma, että on sinkku ja että tykkää seurastasi, niin sano hänelle joku kerta, kun olette kahden, että olisi mukava tavata sinut joskus vapaa-ajalla. Siitä se lähtee, jos on lähteäkseen. Jos saat pakit, niin sitten ainakin tiedät, ja siihen voi olla syy, että hän seurustelee jo. Hän kertoo sen varmaan silloin. Jos on sinkkumies, niin hän jatkaa tuosta, minkä keskustelun sinä avasin. Varattuun älä sekoa! Niistä tulee vaan ongelmia.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 16:51"]Alat hymyilemään miehelle ja luot pitkiä katseita häneen. Kyllä luulis kohta treffikutsua tulevan jos mieskin hakeutuu sun seuraan.
[/quote]
Mies on mua vanhempi ja varmasti kokeneempi tällaisessa. Ehkä voisin laskea sen varaan, että on ymmärtää kertoa tunteistaan minulle.
Käytä hyväksesi ne tilanteet, kun hän on lähelläsi. Katso silmiä ja erityisesti suuta. Kysy neuvoa johonkin esim. tekniseen asiaan. Vihjaa puheessasi että olet vapaa. Näitä vihjeitä voi antaa vaikka porukassa jollekin toiselle puhuessasi. Hän kuulee ja voi registeroöidä asioita sinusta ;)
Älä nyt ainakaan mitenkään ilmaise miehelle kiinnostuneisuuttasi. Se vois vaikka tehdä jonkin aloitteen ja ei se aloitteen tekeminen ole naiseltakaan kielletty.
Et mitään. Aloite on miehen tehtävä.
t. Naisellinen nainen
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 16:56"]Jos olet aivan varma, että on sinkku ja että tykkää seurastasi, niin sano hänelle joku kerta, kun olette kahden, että olisi mukava tavata sinut joskus vapaa-ajalla. Siitä se lähtee, jos on lähteäkseen. Jos saat pakit, niin sitten ainakin tiedät, ja siihen voi olla syy, että hän seurustelee jo. Hän kertoo sen varmaan silloin. Jos on sinkkumies, niin hän jatkaa tuosta, minkä keskustelun sinä avasin. Varattuun älä sekoa! Niistä tulee vaan ongelmia.
[/quote]
Kuulin viime viikolla kun yhdet työkaverit mainitsivat eräässä yhteydessä hänen olevan sinkku, tietenkään hän ei varmaan heti päivittäisi statustaan työkavereille, mutta sen perusteella kuvittelisin olevan sinkku edelleen. -ap
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 16:56"]Käytä hyväksesi ne tilanteet, kun hän on lähelläsi. Katso silmiä ja erityisesti suuta. Kysy neuvoa johonkin esim. tekniseen asiaan. Vihjaa puheessasi että olet vapaa. Näitä vihjeitä voi antaa vaikka porukassa jollekin toiselle puhuessasi. Hän kuulee ja voi registeroöidä asioita sinusta ;)
[/quote]
Aion katsoa häntä kauemmin silmiin, koska hänkin vilkuilee minua ellen täysin väärin lue tilannetta. Hän vaikuttaa rohkeammalta kuin minä ja eiköhän hänkin ymmärrä sen etten ole ikuisesti hänen kanssaan samalla työpaikalka...ap
Onko vielä lisää vinkkejä, kaikki neuvot otan vastaan... ap
Mieti ensiksi tuota mitä sanoit, että "hakeutuu seuraasi". Hakeutuuko hän puhtaasti työasioissa vai ihan muuten vain, tekeekö tikusta asiaa päästäkseen lähellesi? Jos olet sitä mieltä, että selkeästi hakeutuu koska on kiinnostunut, niin sinun pitää rohkaista häntä. Katso silmiin ja hymyile, jos hän kertoo vitsin, naura. Jokin pikku kikka voisi myös tulla kyseeseen, ohimennessä voit muka horjahtaa ja siinä sitten otat tukea hänen vahvasta olkapäästään... kyllä niitä keinoja löytyy. Jos em. keino vaikuttaa läpinäkyvältä, älä huolestu, mies saattaa olla tosi imarreltu ja rohkaistuu siitä. Ja koskapa te olette ilmeisesti useinkin puheissa, niin siinä puhellessa muista mainita, että olet lähdössä siitä duunista kohtapuoliin, ehkä tämä pistä mieheen vauhtia.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 17:11"]Mieti ensiksi tuota mitä sanoit, että "hakeutuu seuraasi". Hakeutuuko hän puhtaasti työasioissa vai ihan muuten vain, tekeekö tikusta asiaa päästäkseen lähellesi? Jos olet sitä mieltä, että selkeästi hakeutuu koska on kiinnostunut, niin sinun pitää rohkaista häntä. Katso silmiin ja hymyile, jos hän kertoo vitsin, naura. Jokin pikku kikka voisi myös tulla kyseeseen, ohimennessä voit muka horjahtaa ja siinä sitten otat tukea hänen vahvasta olkapäästään... kyllä niitä keinoja löytyy. Jos em. keino vaikuttaa läpinäkyvältä, älä huolestu, mies saattaa olla tosi imarreltu ja rohkaistuu siitä. Ja koskapa te olette ilmeisesti useinkin puheissa, niin siinä puhellessa muista mainita, että olet lähdössä siitä duunista kohtapuoliin, ehkä tämä pistä mieheen vauhtia.
[/quote]
Mielestäni tekee tikusta asiaa, koska hän esim. eilen tuli lähelleni työpaikallani tekemään töitä ja minun vaihtaessa paikkaa hän seurasi. Töissä on periaatteessa sama missä olet kun ei ollut kiire. Joten ei pelkästään työasioita. Huomaan sivusilmällä hänen myös katsovan minuun aika usein. Olen kyllä naureskellut hänen kanssaan ja tulemme toimeen hyvin. Horjahdustemppu kuulostaa aika hankalalta toteuttaa ja en tiedä olisiko minusta siihen. -ap
Ota donu?