Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajattelin ostaa itselleni 4-kymppislahjaksi nenäleikkauksen. Turhaako?

Vierailija
19.05.2015 |

Mulla on tosi iso nenä. Siis oikeasti iso, se tulee selkeästi esiin kasvoistani, yläasteella sain kuulla nimittelyä asiasta, ja senkin jälkeen joskus sitä on kommentoitu, ei tosin onneksi enää niin rumasti kuin teininä.

Muuten olen ihan suht näpsäkän näköinen ikäisekseni.

Täytän kahden vuoden päästä 40 v. Ajattelin, että josko vihdoinkin leikkauttaisin tuon klyyvarin paremmin kasvoihini sopivaksi? Olisiko tyhmää...? Kun toisaalta mietin, että josko siinä sitten neljänkympin jälkeen kuitenkin rupsahdan, niin paljonko se iso nenä siinä enää menoa haittaa tai sievempi nenä tilannetta parantaa?

Sanokaas ny jotain fiksua ja asiallista asiasta, kiitos :)

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä oma nenä sopii kasvoihin parhaiten. Leikattu voi näyttää helposti luonnottomalta.

Vierailija
2/13 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 16:38"]

Yleensä oma nenä sopii kasvoihin parhaiten. Leikattu voi näyttää helposti luonnottomalta.

[/quote]

Siis mun nenäni näyttää aikalailla just tältä, kuin tällä kuvan naisella.. sopiiko tämän mallin kasvoihin tämä nenä mielestäsi parhaiten? http://static6.businessinsider.com/image/4fd607146bb3f7a02f000003-480/woman-big-nose.jpg

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla on ylimäärästä rahaa ja koet, että sitä ei voi mihinkään muuhun parempaan käyttää. Matkusteluun..lapsiin? Ja sun mielestä elämänlaatu paranis kapeammalla nenälle, ni go for it! Toisaalta, jos vieläki mietit mitä kommentteja oot saanu kuulla nenästäsi, niin luultavasti leikellystä nenästä saisit vieläkin enemmän kommentteja osakses. Lisäksi jos sulla on olllu 40 vuotta oma nenä, joka on tehny sut itsesi näköiseksi, niin ehkä voi olla vähän totuttelemista uuden näkösiin kasvoihin. Ja jos sun pitää vauva-palstalta kysellä mielipiteitä, niin ehkei niin sydämenasia kuitenkaan sitten. Ps. Leikatut nenät näyttää yleensä vaan leikellyiltä, ei sen kauniimmilta.

Vierailija
4/13 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tietenkään ole turhaa ja tyhmää. Itse olisin kuitenkin leikkauttanut nenän jo aiemmin, mutta parempi myöhään kuin milloinkaan. Itse asiassa olen itsekin miettinyt nenäleikkausta, mutta suomalaisten kirurgien taidot vähän epäilyttävät. Eikä netistäkään oikein löydy kunnon keskustelua aiheesta, mikä on harmi.

Suomessa nämä nenäleikkaukset ja muut operaatiot eivät kuitenkaan ole niin arkipäivää kuin vaikka Etelä-Amerikassa, Yhdysvalloissa tai Etelä-Koreassa, joten kokemuskaan ei voi olla niin vankkaa kuin ulkomailla.

Mutta pointti oli se, että jos koet, että leikkaus tekee sun elämänlaadusta paremman ja susta tyytyväisemmän, niin go for it. Kerranhan täällä vain eletään.

Vierailija
5/13 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nelonen, katsopas tuohon aiemmin linkkaamani kuvaa, kuvan naisen nenää. Mulla on aikalailla sellainen. Miten on, jos itselläsi olisi tuollainen nenä, harkitsisitko leikkausta vai et?

ap

Vierailija
6/13 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksipä et leikkaisi? Eihän se rupsahtamista estä, mutta toisaalta pieni nenä nuorentaa. Suomessa lääkärit leikkaavat melko konservatiivisesti, eli eivät ota liikaa.

Vierailija
7/13 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai leikkautat, jos on rahaa ja nenäsi on vaivannut sinua

Vierailija
8/13 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 16:59"]

Miksipä et leikkaisi? Eihän se rupsahtamista estä, mutta toisaalta pieni nenä nuorentaa. Suomessa lääkärit leikkaavat melko konservatiivisesti, eli eivät ota liikaa.

[/quote]

Joo, tuskin on pelkoa siitä, että suomalaiset kirurgit leikkaisivat liikaa nenästä. Eli muutos ei tule olemaan kuitenkaan silmiinpistävän radikaali. Eikä oma nenä todellakaan aina ole se paras nenä kasvoihin. Eikä sun ap tarvitse miettiä tässä päätöksessä mitään lapsia tai matkustelua ja syyllistyä siitä, että haluat panostaa itseäsi, kuten tuo nelonen vihjaili. -5-

Vierailija
9/13 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en uskaltaisi, kaikki se kipu ja muu. Mutta jos susta siltä tuntuu että tarvitset leikkausta, itsesi takia, ei niiden typerien nimittelijöiden ja muiden takia. Niin senkun, omapa on nokkas ;)

Vierailija
10/13 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ostin neäleikkauksen mutta sisäisen sellaisen. Maksoi 3000 eur.On niin epämuodostuneet poskiontelot että lähdin ulkomaille leikkaukseen. Ei ole enää tulehtuneet sen jälkeen.

Vierailija
11/13 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse kävin kymmenisen vuotta sitten tunnetulla kirurgilla (nyt jo lopettanut) Helsingin keskustassa leikkauttamassa ison nenäni. Maksoi jo silloin n. 5000 euroa, mutta teki kyllä hyvää jälkeä. Näyttää luonnolliselta. En ole katunut päivääkään. Eikä ole kukaan enää kommentoinut liian isosta nenästä. Uskomatonta että vielä aikuisena sai kuulla asiasta ja aikuisten suusta...suosittelen siis, mutta valitse suomalainen kirurgi.

Vierailija
12/13 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli nuorena oikein todella nätti nenä, mutta nyt se on jotenkin oudosti levinnyt. Haluaisin korjauttaa sen sellaiseksi kuin se oli, mutta en uskalla. Ap:lle sanon, että jos nenäsi sinua vaivaa ja on kanttia mennä veitsen alle, niin ilman muuta menet! Aina on ihmisiä joiden mielestä mikään ei ole hyvä vaan kaikki on älytöntä, mutta älä heitä kuuntele. :)

Vierailija
13/13 |
19.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on myös iso nenä ja siitä olen saanut koulussa kuulla jonkun verran, mutta en ajattele nenääni oikeastaan koskaan. Nenäni ei ole minulle ollut ongelma, se ei ole estänyt saamasta ystäviä ja miestä, päinvastoin. Nenäni on persoonallinen, mutta olen sen kanssa elänyt yli 40 vuotta ja niin myös tästä eteenpäin. Tee toki itsellesi nenäleikkaus jos et mielestäsi nenäsi kanssa pysty elämään. Jos itsetuntosi siitä paranee niin kai sitten kaikki on hyvä? Mitään ihmeellistä elämänmuutosta en odottaisi kuitenkaan tapahtuvan nenäleikkauksen jälkeen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan