Palkka myöhässä lähes viikon
Aloitin työt kaupungilla huhtikuun alussa ja n. viikko sitten piti tulla ensimmäinen palkka. Soittelin sinne ja kyselin, että missä palkka oikein viipyy kun muut on saanut ja minä en. Sanoivat, että eivät ole saaneet mun työsopimusta jne. Noh, selvittelin asiaa ja soitin eilen uudestaan ja sanoin, että kyllä pitäisi sopparit ja muut siellä olla. Vastaukseksi sain, että he olivat hukanneet mun paperit ja nyt kuulemma löytäneet ne. Eivät kuulemma EHTINEET eilen maksaa mun palkkaa kun oli kiire. Noh, menin nyt katsomaan niin ei VIELÄKÄÄN ole palkkaa maksettu. Ei tässä varmaan auta muuta kun soittaa sinne TAAS ja vaatia palkanmaksua? Musta tää on todella naurettavaa.
Kommentit (3)
Tiedäthän että sulla on oikeus viivästyskorkoon. Sano tämä sille akalle ja kerro myös että otat yhteyttä esimieheesi ja teet valituksen hänelle. Ja sitten pyydät hänen esimiehensä (palkanlaskijan) tiedot ja teet hänelle myös ilmoituksen.
Ja nainen, jonka kanssa olen asioinut, on ollut todella tympeä. Kuulostaa juuri siltä, että häntä ei voisi vähempää kiinnostaa vaikka en palkkaani ole saanut. Jäänyt kyllä tosi paska maku suuhun. -ap