Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pyysin kaverilta lainaan pari kymppiä. Hän siirsi tililleni 20k€.

Vierailija
19.01.2022 |

Olen ymmyrkäisenä. Totta kai soitan kohta kaverilleni, mutta eipä ole ketään kenelle "valittaa/hämmästellä" tätä. Kirjoitan siis ensimmäistä kertaa tänne teille.

Rohkaistuin alku viikosta kahvilla käydessä kertomaan kaverilleni, että olen todella tiukilla. Olen työttömänä ja kaverini miehineen tulevat hyvin toimeen. Mietin ensin kehtaanko pyytää, mutta jotta saisin loppu viikoksi itselleni ja lapselle ruokaa päätin rohkaistua ja pyytää, koska olemme tunteneet lukioikäisestä asti.

Pyysin 20 euroa ja kaveri pyysi tilinumeroni. Sitä ihmettelin, että onpa tiukka kuri rahojen käytössä, kun kaverina sanoi, että kyllä hän siirtää, kunhan maksujärjestelystä sovitaan ja hän juttelee vielä miehensä kanssa.

Tänään tililleni oli tullut 20.000 euroa! Kaverilta viesti, että haluavat miehensä kanssa tavata, että tehdään velkakirja ja/tai maksusuunnitelma tms.

Olen puulla päähän lyöty. Soitan kyllä kohta kaverille, mutta näin eri maailmoissa ihmiset voi elääkin

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

2vuotta,833euroa kuussa,ei paha maksaa takas,tarkkana pitää kuiteskin olla,ihana ystävä sulla!

Vierailija
2/19 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on hyviä ystäviä. Itse en lainaisi edes sitä kahta kymppiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensin velkakirja, sitten siirto.

Vierailija
4/19 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ottas yhteyttä, muuten kun kiitos, laitan kortin etelästä. 0/5

Jos tää nyt ois totta, niin voisit tehdä velkakirjan, et maksat heti 19 980e. Ja loput ensi kuussa.

Vierailija
5/19 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinulla on hyviä ystäviä. Itse en lainaisi edes sitä kahta kymppiä.

Onneksi et ole "ystäväni". Itse välitän ystävistäni, auttaisin ihan pyytämättäkin jos itselleni tärkeä ihminen apua tarvitsisi. Raha on vain rahaa.

Vierailija
6/19 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai ensin laittoivat rahan ja sitten vasta velkakirja. Joopa joo. 

Vierailija
7/19 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit pyytänyt parisataa niin olisit saanut 200k€

Vierailija
8/19 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katoa kuin pieru saharaan ;D

Vierailija
9/19 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuta Malille ja ala vetämään heroiinia.

Vierailija
10/19 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauratti tämä, miten joku jaksaa kehitellä tällaisia aloituksia.

Vierailija
11/19 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivitys. 

Soitin hänelle. Pidän 50 euroa, ei kuulemma tarvitse maksaa takaisin. Loppu osan siirrän heti takaisin. 

Täytyy kyllä myöntää, että vaikka olemme olleet kavereita pitkään, niin en ymmärtänyt, miten hän tulisi hädän hetkellä näin isosti taloudellisesti vastaan. 

Mutta tosiaan, toisille pari kymppiä on se pari kymppiä, toisille kolmen nollan kera. 

Vierailija
12/19 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tässäpä päivän provo.

Laitatko myös mun tilinumeron sille kaverillesi? 

Vierailija
13/19 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytitkö sanaparia ”pari kymppiä”? Se voi tarkoittaa puhekielessä jo 20 tai 20 000 euroa. Varakkailla usein jälkimmäistä.

Vierailija
14/19 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selitäppä tuo tilisiirto sitten kelaan

Vierailija
15/19 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tyyppi taas satuilee. Tunnistaa heti kirjoitusasusta. Hänelle on muuten tapahtunut niin erikoisia asioita ettei kenellekään. Ihmisikä ei riittäisi niiden kokemiseen. 

Vierailija
16/19 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko aloittajaa.!

Vierailija
17/19 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen on valuutta K€:n vaihtokurssi euroon?

Vierailija
18/19 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Päivitys. 

Soitin hänelle. Pidän 50 euroa, ei kuulemma tarvitse maksaa takaisin. Loppu osan siirrän heti takaisin. 

Täytyy kyllä myöntää, että vaikka olemme olleet kavereita pitkään, niin en ymmärtänyt, miten hän tulisi hädän hetkellä näin isosti taloudellisesti vastaan. 

Mutta tosiaan, toisille pari kymppiä on se pari kymppiä, toisille kolmen nollan kera. 

Sulla on todella vääristynyt käsitys siitä miten uskottavia satuja osaat kehitellä, ja siitä miten helposti saat ihmiset uskomaan juttujasi. Voin vain kuvitella millaista oikea elämäsi on jos sulla on krooninen tarve sepitellä juttuja myös lähipiirillesi. Voin luvata, että ne ihmiset eivät usko sinua läheskään niin usein kuin luulet. 

Tai vaihtoehtoisesti harjoittelet vauva-palstalla fiktiivistä kirjoittamista, missä tapauksessa jatka harjoituksia koska harjoittelemista riittää. 

Vierailija
19/19 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän selittää varakkaiden ylinopeudet. 100km/h rajotus on niille 100 000km/h. KAASUA!!! 😂😂

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan yhdeksän