Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehen kokemattomuus on naiselle ongelma?

Vierailija
19.01.2022 |

Kun kaikki tietää miten vaikea on saada sitä kokemusta tavallisena miehenä

Kommentit (49)

Vierailija
41/49 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokemattomuus ei itsessään ole ongelma, mutta minulla on todella mielikuvitukseton mainstream miesmaku, joten on äärimmäisen epätodennäköistä että minua kiinnostava mies olisi 30+ iässä kokematon.

Vierailija
42/49 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska ei todellakaan halua että yhtä ja samaa naista joutuu jyystämään lopun ikäänsä kun kerran on päässyt pillun makuun. Minä taas haen vakavaa parisuhdetta. Parempi siis mies, joka on jo koittanut useampaa naista, niin ei niin helposti enää kiinnosta juosta jokaisen houkutuksen perään..

Höpöhöpö, kun sattuu oikea kohdalle kerta laakista niin ei siinä lähdetä juoksemaan joka naisen perässä tavara mielessä.

No, totta kai sinä niin sanot...

Sanon ja elän. 20 vuotta jo takana.

Täällä voit myös sanoa mitä hyvänsä...ihminen on myös itsepetoksen mestari, joten eihän sitä poikien reissulla tapahtunutta lipsahdustakaan edes lasketa, kun tapahtui vaan kerran vuosia sitten, eikä siitä edes muista melkein mitään...

Älä ala parisuhteeseen, ennen kuin olet käsitellyt traumasi. Suhteesi on tuhoon tuomittu koska olet tuominnut tulevan kumppanisi jo ennalta ja odotat pahimman tapahtuvaksi. Toimit tietämättäsi juuri sen eteen, että pelkosi käyvät toteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/49 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole mikäli nainen on yhtä kokematon. Lika barn leka bäst eli etsi saman kokemustaustan omaava tyttis kuin mitä itselläsi on. Yllättävän moni suomalainen 20-, 30-, 40- jne. vuotias ei ole harrastanut seksiä lainkaan.

Silti miehet sanovat, että heidän pitää muka mennä maksulliselle hakemaan kokemusta, että saa varmuutta lähestyä muitakin naisia. 

Tämä johtuu siitä että tuo on minimivaatimus, ei toivevaatimus.

Mies ei koskaan saa alittaa naista pituudessa, tuloissa tai kokemuksessa.

Mutta kokemattomienkin naisten toiveena on kokenut ja varmaotteinen mies.

Minä otin kokemattoman miehen ja päivääkään en ole valintaani katunut. Hän on parasta, mitä eteeni on tullut ja hän antoi minulle ihanat lapset. 

Vierailija
44/49 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisestä ihmisestä puhutaan? Se, onko kokemattomuus outoa vai ei, näyttäytyy kovin erilaisessa valossa parikymppisen vs. nelikymppisen ollessa kyseessä.

Onko hän kokemattomuudestaan huolimatta avoimin mielin innokas oppimaan? Jos on, eikä hänelle ei ole pinttynyt mitään kummallisia oletuksia, patoutumia, katkeruutta tms. joista ei päästä sitten kirveelläkään eroon, ei minusta ole ongelmaa.

Vierailija
45/49 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmille naisille tuo on ongelma.

Naisten pitää aina verrata. Mies ei saa olla lyhyempi, hoikempi, pienituloisempi, epävarmempi, kokemattomampi, jne.

Toinen syy on naisten halu alistua. Kokemattoman miehen kanssa ei saa sitä fiilistä että mies vie varmaotteisesti kuin merikarhu.

Ja miehen on vietävä heti alussa, koska asioiden pitää tapahtua tietyssä järjestyksessä.

Vierailija
46/49 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos mies on Cuckmies.

Vierailija
47/49 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin se kenellekään muulle on ongelma kuin itsellesi.

Miksi vähättelet miesten kokemuksia?

Vierailija
48/49 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisestä ihmisestä puhutaan? Se, onko kokemattomuus outoa vai ei, näyttäytyy kovin erilaisessa valossa parikymppisen vs. nelikymppisen ollessa kyseessä.

Onko hän kokemattomuudestaan huolimatta avoimin mielin innokas oppimaan? Jos on, eikä hänelle ei ole pinttynyt mitään kummallisia oletuksia, patoutumia, katkeruutta tms. joista ei päästä sitten kirveelläkään eroon, ei minusta ole ongelmaa.

Tämähän se.

Se näyttäytyy eri tavalla naiselle ja näyttäytyy eri tavalla myös sille miehelle. Ei minua kaksikymppisenä niin hirveästi haitannut kokemattomuuteni vaikka toki olihan se hieman outoa, kun kaikki kaverit olivat aloittaneet seksielämän jo yläasteella ja itse en ollut ketään vielä edes suudellut. Nyt sitten 20 vuotta myöhemmin ja samassa tilanteessa elävänä on asia vaikuttanut niin pahasti itsetuntoon, että en koe enää mahdolliseksi edes yrittää löytää ketään. Ongelma on kasvanut niin suureksi pään sisällä ja häpeä varjostaa jokaista elämääni sekuntia niin pahasti, että se vaikuttaa käytökseeni ja omanarvontuntooni jatkuvasti. Ei ole itseluottamusta. On vain itseinhoa.

Vierailija
49/49 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mikään ongelma minulle. Opetan sinut äkkiä.

T. Hyvin kokenut nainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi yhdeksän