Oksettaa ja paska olo.
Minua oksettaa ja mahassa kiertää :/ Piti kävellä takaisin kotiin koulusta. Sitten oksensin. Onko nyt liikkeellä jotai oksennustautia? Poikaystävällä ei ainakaan ole ollut mitään oireita. Kiva jäädä yksin kotiin murjottamaan.
N16
Kommentit (26)
Minulla oli jokin mahatauti pari viikkoa sitten. Vesiripulia ja pahoinvointia (tai lähinnä kuvotusta) koko viikon. Ja muutamalla tutullanikin on ollut vatsaoireita. Voihan se tietenkin olla jotain muutakin.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 08:46"]Minulla oli jokin mahatauti pari viikkoa sitten. Vesiripulia ja pahoinvointia (tai lähinnä kuvotusta) koko viikon. Ja muutamalla tutullanikin on ollut vatsaoireita. Voihan se tietenkin olla jotain muutakin.
[/quote]
Poissaoloja muutenkin riittävästi..*ituttaa.
-Ap
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 08:47"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 08:46"]Minulla oli jokin mahatauti pari viikkoa sitten. Vesiripulia ja pahoinvointia (tai lähinnä kuvotusta) koko viikon. Ja muutamalla tutullanikin on ollut vatsaoireita. Voihan se tietenkin olla jotain muutakin.
[/quote]
Poissaoloja muutenkin riittävästi..*ituttaa.
-Ap
[/quote]
Oksensin jo toisen kerran..tämä on hieno päivä.
-Ap
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 08:51"]Kenties raskaana?
[/quote]
Ei ehkäisy kyllä ole pettänyt kertaakaan..siis kun kortsua käytetään. Vaikka tiedän että täällä aina nauretaan kortsun täyttämiselle vedellä, mutta me kyllä aina tehdään niin. Eli en usko että olisin raskaana.
-Ap
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 08:53"]Jotain stressiä on keväällä.
[/quote]
Voi olla, en vaan yleensä stressaa mahalla.
-Ap
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 08:55"]Ajeletko ruusunnuppuasi?
[/quote]
Miten tämä liittyy mihinkään?
-Ap
Miksei olis mahatautia liikkeellä? Ja siihen vielä huonosti pestyt kädet, niin tuossahan on tulis. Jos et sitten ole raskaana. Sitä vastausta nyt tyrkytetään vaivaan kuin vaivaan tällä palstalla..
Siis tulos, tuohon ed. vastaukseen.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 08:59"]Miksei olis mahatautia liikkeellä? Ja siihen vielä huonosti pestyt kädet, niin tuossahan on tulis. Jos et sitten ole raskaana. Sitä vastausta nyt tyrkytetään vaivaan kuin vaivaan tällä palstalla..
[/quote]
Luultavasti vaan oksennus/maha tautia...toivottavasti.
-Ap
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 09:01"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 08:59"]Miksei olis mahatautia liikkeellä? Ja siihen vielä huonosti pestyt kädet, niin tuossahan on tulis. Jos et sitten ole raskaana. Sitä vastausta nyt tyrkytetään vaivaan kuin vaivaan tällä palstalla..
[/quote]
Luultavasti vaan oksennus/maha tautia...toivottavasti.
-Ap
[/quote]
*oksennus/mahatautia.
-Ap
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 09:07"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 08:57"]
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 08:55"]Ajeletko ruusunnuppuasi? [/quote] Miten tämä liittyy mihinkään? -Ap
[/quote]
No mua nyt miehenä kiinnostaa miltä se 16-vuotiaan neidon ruusu näyttää ;)
[/quote]
No tottakai kiinnostaa. Eiköhän se riitä että minä ja poikaystävä sen tietää.
-Ap
meillä oli just tota samaan kuin sulla oensin 2v pojalla sitten minulla.. on liikkellä...
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 09:21"]meillä oli just tota samaan kuin sulla oensin 2v pojalla sitten minulla.. on liikkellä...
[/quote]
Joo varmaan sitten sitä..kellään kaverilla ei ole.
-Ap
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 08:45"]Minua oksettaa ja mahassa kiertää :/ Piti kävellä takaisin kotiin koulusta. Sitten oksensin. Onko nyt liikkeellä jotai oksennustautia? Poikaystävällä ei ainakaan ole ollut mitään oireita. Kiva jäädä yksin kotiin murjottamaan.
N16
[/quote]
*Jotain