Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täysin kylmä ystävä

Vierailija
19.01.2022 |

Kamppailen vaikeiden asioiden kanssa ja olo on lähellä shokkitilaa.
Hän ei välitä yhtään, ei tule luo, ei mitään tukea tai apua.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi ymmärtää.

Vierailija
2/7 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on aika paljon oletettu, että ystävä vain jättää oman elämänsä ja on käytettävissä 24/7, jos toinen "kamppailee vaikeiden asioiden kanssa". Tuollaista voisi ehkä olettaa, jos on tyyliin sattunut perheenjäsenen kuolema tjsp., mutta ei muissa tilanteissa.

Milloin sinä olet kysynyt ystävältäsi, että mitä hänelle kuuluu? Ei ystävyys mene niin, että toiselle saa vuodattaa kaiken, eikä hän koskaan saa mitään takaisin. Ethän vain pidä ystävääsi ilmaisena terapeuttina, vaan mieti myös ihan oikeaa terapiaa, mikäli sille on tarve.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaaloissa on paljon kylmiä ihmisiä, niille on oma konttikin valmiina.

Vierailija
4/7 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin kylmä ystävä. Ystäväni pelastui täpärästi sairaskohtauksesta, johon olisi voinut kuolla. Mä olin paikalla ja soitin apua. Kun kotiutui vajaakuntoisena, isäni taisteli hengestään teho-osastolla.

Ystävä oli mulle katkera siitä, kun en tukenut hänen kotiutumistaan ja kun myöhemmin autoin isääni enemmän kuin häntä.

Joo, siirsin hänet osastolle "etäisemmät tuttavat".

Vierailija
5/7 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on aika paljon oletettu, että ystävä vain jättää oman elämänsä ja on käytettävissä 24/7, jos toinen "kamppailee vaikeiden asioiden kanssa". Tuollaista voisi ehkä olettaa, jos on tyyliin sattunut perheenjäsenen kuolema tjsp., mutta ei muissa tilanteissa.

Milloin sinä olet kysynyt ystävältäsi, että mitä hänelle kuuluu? Ei ystävyys mene niin, että toiselle saa vuodattaa kaiken, eikä hän koskaan saa mitään takaisin. Ethän vain pidä ystävääsi ilmaisena terapeuttina, vaan mieti myös ihan oikeaa terapiaa, mikäli sille on tarve.

Siinäpä se. En ole juuri koskaan mitään kertonut tämän kylmyyden takia.

Osaa kyllä itse ilmaista jos on jotakin.

Vierailija
6/7 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En sanonut että pitää olla 24/7 käytettävissä.

Olen lähellä kuolemaa ollut ja nytkään se ei ole kaukana.

Vierailija
7/7 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panitko ystävän kylmäksi? Olitteko siis friends with benefits -tyylisessä kaveruudessa?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kuusi