Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, missä kohtaa neuvoisit naisen laskevan Tinderissä rimaa?

Vierailija
19.01.2022 |

Jos pyyhkäisyvaiheessa pitäisi laskea rimaa, niin missä kohtaa se mielestänne pitäisi tehdä? Minun rima on tässä:
- ikähaarukka plus miinus 5 vuotta
- etäisyys max 50 km
- ei: seksiseuraa, salaseuraa, fwb, ons, avoin suhde, kimppa, tms
- ei: kuvaton = varattu
- ei: elämämkoulu
- ei: kuvassa näkyy merkittävä ylipaino tai kuin sarjamurhaajan pidätyskuva
- ei: viikko-viikko isä

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, vastatkaa nyt!

Vierailija
2/29 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärtänyt aloitusta.

Vierailija
4/29 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä vaiheessa on hyvä laskea rimaa kun alkaa netissä kitisemään miksei miehiä löydy.

Vierailija
5/29 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai mitään rimaa tarvitse laskea, jollet halua.

Ehkä samasta syystä olen sinkku, mies sellainen. Hyviä naisia olen kyllä kohdannut, mutta en ole ollut kyllin hyvä heille.

Pidetään rima korkealla. 😎👍

Vierailija
6/29 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei isät kelpaa? Mielestäni erittäin hyvä merkki olla vuoroviikko isä tai äiti. Sehän kertoo kyvystä kompromisseihin ja asiallisiin väleihin yms. Itselleni se olisi vain ihan plussaa.

Vierailija
7/29 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei isät kelpaa? Mielestäni erittäin hyvä merkki olla vuoroviikko isä tai äiti. Sehän kertoo kyvystä kompromisseihin ja asiallisiin väleihin yms. Itselleni se olisi vain ihan plussaa.

En halua äitipuoleksi, enkä olla yksin joka toinen viikko.

Vierailija
8/29 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mitä itse pistät pöydälle. Mutta ei seksiseuraa on jo turn off jos se jostain ilmoituksesta lukee. Jos ei seksi kiinnosta niin olen värrä tyyppi. 

Vierailija
9/29 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Js onhan toi ei isätkin yks turn off ..vaikka omia lapsia ei olekkaan.  Se on sen yh asia hoitaa sitä yhteistä aikaa ja jos sitä löytyy niin lapsetkin on ok. Tosin nyt puhun jo lapsista jotka mm kävelee ja paskoo itse.

Vierailija
10/29 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla about samat, mutta miehen pitää olla kokonaan lapseton. Ei oo edes pahat vaatimukset.

Vierailija
11/29 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kysyntä kohtaa ilmoituksesi niin eipä sitä rimaa kannata alentaa. Jos sen sijaan kukaan ei viesti ja asia harmittaa niin sitten varmaan kannattaa miettiä ihan itse voisiko jostain joustaa?

Vierailija
12/29 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kysyntä kohtaa ilmoituksesi niin eipä sitä rimaa kannata alentaa. Jos sen sijaan kukaan ei viesti ja asia harmittaa niin sitten varmaan kannattaa miettiä ihan itse voisiko jostain joustaa?

Nyt kysyttiin miehiltä sitä, pitäisikö nainen joustaa vaatimuksistaan.

Moni mies nimittäin suuttuu, kun profiilista ei kaikki asiat selviä, vaan vasta viestitellessä. Ilmoitan rehellisesti syyn, miksi ei kiinnosta tutustua enempää.

Vierailija
13/29 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kova sokerikuorrutus, mutta oikeasti se kertoo, että on kohellettu liian nopeasti, heppoisesti ja sössitty.

Vierailija
14/29 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäkää naiset se rima oikein korkealla.

Vierailija
15/29 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt kysyttiin miehiltä sitä, pitäisikö nainen joustaa vaatimuksistaan.

Moni mies nimittäin suuttuu, kun profiilista ei kaikki asiat selviä, vaan vasta viestitellessä. Ilmoitan rehellisesti syyn, miksi ei kiinnosta tutustua enempää.

Mitä on "moni mies"

Vierailija
16/29 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistä etäisyys isommaksi. Jos hyvin synkkaa niin varmasti selviätte hieman pidemmästäkin välimatkasta. Mulla menee työmatkaankin yli reilu tunti per suunta.

Vierailija
17/29 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuo kaikki lukee profiilissasi niin minusta se on kohdillaan.

Vierailija
18/29 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pistä etäisyys isommaksi. Jos hyvin synkkaa niin varmasti selviätte hieman pidemmästäkin välimatkasta. Mulla menee työmatkaankin yli reilu tunti per suunta.

Olet varmaan sitten myös valmis muuttamaan paikkakuntaa, jos suhde etenee. Minä en ole, enkä odota sitä keltään muultakaan. Ja työmatkani on 10min polkupyörällä.

Vierailija
19/29 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ei tullut ikä selville. Eli ehkä toi on alle 30v ihan ok lista. Mutta jos ikää on 35v niin oot turn off nais lapsi.

Vierailija
20/29 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ei tullut ikä selville. Eli ehkä toi on alle 30v ihan ok lista. Mutta jos ikää on 35v niin oot turn off nais lapsi.

Voisitko selittää mitä tällä tarkoitat?