Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies, missä kohtaa neuvoisit naisen laskevan Tinderissä rimaa?

Vierailija
19.01.2022 |

Jos pyyhkäisyvaiheessa pitäisi laskea rimaa, niin missä kohtaa se mielestänne pitäisi tehdä? Minun rima on tässä:
- ikähaarukka plus miinus 5 vuotta
- etäisyys max 50 km
- ei: seksiseuraa, salaseuraa, fwb, ons, avoin suhde, kimppa, tms
- ei: kuvaton = varattu
- ei: elämämkoulu
- ei: kuvassa näkyy merkittävä ylipaino tai kuin sarjamurhaajan pidätyskuva
- ei: viikko-viikko isä

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi laskea rimaa? Mikäli lasket rimaa, et olisi rimaa laskettuasi tyytyväinen valintaasi. Pidä toiveesi, ei nuo kohtuuttomilta vaikuta.

mies53v

Vierailija
22/29 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksei isät kelpaa? Mielestäni erittäin hyvä merkki olla vuoroviikko isä tai äiti. Sehän kertoo kyvystä kompromisseihin ja asiallisiin väleihin yms. Itselleni se olisi vain ihan plussaa.

Jatkuvasti saisi pelätä, että mikä korona/norovirus/heisimato miehellä on kakaroista tarttuneena.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riman laskeminen voi johtaa aika ikävään suhteeseen. Melkein sanoisin että jos ihminen ei kykene saamaan itselleen sellaista kumppania kuin haluaisi, niin kannattaa vaan luovuttaa ja elää yksin.

Vierailija
24/29 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä koskaan laske rimaa. Kandidaattien taso ei parane, päinvastoin. Voit saada osaksesi todella paljon huonompaa kohtelua. Ainoastaan kannattaa pitää mielessä se, että vastaako itse niitä kriteerejä. Ja ettei laita todella yksityiskohtaisia toiveita esimerkiksi että pitäisi olla käynyt tietyssä koulussa, harrastaa jotain tiettyä asiaa yms.

Vierailija
25/29 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kuvaa, ei kylläkään tarkoita, että olisi varattu. Siinä tekisin. Voi osa tietysti olla.

Vierailija
26/29 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei rimaa tarvitse laskea, mutta ehkä kannattaa miettiä miten tiukasti niissä kriteereissään pitäytyy. Aika moni kuitenkin on löytänyt onnen ainakin jollain tapaa erilaisen ihmisen kanssa, kuin mitä olisi alunperin ajatellut. Tietyt asiat voivat olla ehdottomia kynnyskysymyksiä, mutta kannattaa silti olla avoimin mielin ja katsella ehkä vähän niiden pienempien juttujen ulkopuoleltakin.

Vierailija
27/29 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No noilla kriteereillä pitäisi ensinnäkin mätsejä tulla aivan jäätävän paljon, jos ei tule niin et ole rehellinen kriteeriesi suhteen, juttele niiden mätsien kanssa. Se yhteinen kemia ei löydy jos ei kokeile...

Vierailija
28/29 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on suht samat ku ap:lla, mutta ite oon niin pitkä, että etin itteeni pitempää.

Ja mä luen aina niitä tekstei ja jos ei nappaa ni en sit klikkaa.

Ja mulla ei oo ylipaino ongelma, mut jos teksti on paska niin sit menee raksiin, monella ylipainoisella ollu teksti tosi huono, ettei se ulkonäöstä oo menny ruksiin.

-.-

Vierailija
29/29 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siinä vaiheessa on hyvä laskea rimaa kun alkaa netissä kitisemään miksei miehiä löydy.

Korjaus, miksi hyviä miehiä ei löydy.

Muistakaa se naiset että hyviä miehiä on yhtä paljon kuin hyviä naisia. He löytävät toisensa kyllä  :)

Asetelkaa itsenne kiltisti sinne normaalijakaumalle omalle paikallenne!