Miksi itseäni pidemmän naisen nähdessäni iskee pituuskateus?
Aina toivoisin olevani pidempi, kun näen jonkun pidemmän naisen.
N180cm
Kommentit (30)
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 01:06"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 00:52"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 00:50"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 00:43"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 00:42"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 00:40"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 00:39"]No ymmärrän täysin sinua, mutta suosittelen sylkemään lyhyempien naisten niskaan/selkään niin se helpottaa aika paljon. Niitä lyhyempiä kuin sinä, on aika paljon kuitenkin.
[/quote]
En ole idiootti, niin en sylje muiden niskaan. Käytöstavat kunniaan.
[/quote]
Ei siinä ole mitään kamalaa, jos teeskentelet että sinunkin päähäsi niskaasi tippui jotain/teet sen niin huomaamattomasti :)
[/quote]
Edelleenkään en ole idiootti.
[/quote]
Noh, se vain riippuu siitä, että miten kukin määrittelee idiootin. Minä pidän sinua idioottina, yllättikö? Ja perustelut sille on, että vingut täällä 180cm naisena tuntevasi kateutta pitempiin, oi kiitos! Etkä edes hyödynnä neuvoani.
[/quote]
Miksi helvetissä sylkisin kenenkään päälle? Se on typerää ja epäkunnioittavaa muita kohtaan.
[/quote]
sylkemisellä voi parantaa maailmaa. En jaksa edes perustella kun ei se tyhmientyhmien kaaliin mene millään :d
[/quote]
Miten maailmaa parannetaan häpäisemällä toisia?
Ei liity suoraan aiheeseen, mutta olen huomannut että äitini ikäiset naiset n. 50-vuotiaat on monesti 170cm tai yli ja rotevia kropaltaan. itse oon 23-vuotias ja 166cm aika pieni kropan mallilta. Olen huomannut, että ikäisissäni on paljon lyhyempää porukkaa kuin noi vanhemat naiset ja tää on ihan huomion kiinnittänyt viime aikoina.
Mulla on jotenkin edelleen tunne että oisin " teinin kropassa" koska äitini on 170cm ja 65kg ja olen pitänyt sitä jotenkin aina "aikuisen kokona"
En tiedä, mutta jotain tekemistä sillä on sun pituuden kanssa varmaankin. Tai ainakaan itse keskipituisena en edes huomaa toisten ihmisten pituuksia tai en ajattele niitä, katson aina lähinnä kasvoja
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 01:07"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 01:06"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 00:52"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 00:50"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 00:43"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 00:42"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 00:40"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 00:39"]No ymmärrän täysin sinua, mutta suosittelen sylkemään lyhyempien naisten niskaan/selkään niin se helpottaa aika paljon. Niitä lyhyempiä kuin sinä, on aika paljon kuitenkin.
[/quote]
[/quote]
Ei siinä ole mitään kamalaa, jos teeskentelet että sinunkin päähäsi niskaasi tippui jotain/teet sen niin huomaamattomasti :)
[/quote]
[/quote]
Noh, se vain riippuu siitä, että miten kukin määrittelee idiootin. Minä pidän sinua idioottina, yllättikö? Ja perustelut sille on, että vingut täällä 180cm naisena tuntevasi kateutta pitempiin, oi kiitos! Etkä edes hyödynnä neuvoani.
[/quote]
Miksi helvetissä sylkisin kenenkään päälle? Se on typerää ja epäkunnioittavaa muita kohtaan.
[/quote]
sylkemisellä voi parantaa maailmaa. En jaksa edes perustella kun ei se tyhmientyhmien kaaliin mene millään :d
[/quote]
Miten maailmaa parannetaan häpäisemällä toisia?
[/quote]
Ensinnäkin lyhyet ihmiset saavat osakseen sitä mitä ansaitsevatkin, heillä kun on taipumus vittuilla pitkille ihmisille. Toiseksi sylkeminen, joka siis tehdään HUOMAAMATTOMASTI, ei jää satuttamaan niinkuin haukut, lyömiset tms. Itselle tulee parempi olo, eikä välttämättä menetä malttiaan kun kuulee taas ilkeitä kommentteja. Myös silloin itsetunto kasvaa, koska tajuaa pystyvänsä johonkin,johon oikeasti lyhyet eivät pysty ja jolloin tunnet itsesi ihan sopivan pitkäksi :) 
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 01:13"]
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 01:07"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 01:06"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 00:52"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 00:50"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 00:43"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 00:42"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 00:40"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 00:39"]No ymmärrän täysin sinua, mutta suosittelen sylkemään lyhyempien naisten niskaan/selkään niin se helpottaa aika paljon. Niitä lyhyempiä kuin sinä, on aika paljon kuitenkin. [/quote] En ole idiootti, niin en sylje muiden niskaan. Käytöstavat kunniaan. [/quote] Ei siinä ole mitään kamalaa, jos teeskentelet että sinunkin päähäsi niskaasi tippui jotain/teet sen niin huomaamattomasti :) [/quote] Edelleenkään en ole idiootti. [/quote] Noh, se vain riippuu siitä, että miten kukin määrittelee idiootin. Minä pidän sinua idioottina, yllättikö? Ja perustelut sille on, että vingut täällä 180cm naisena tuntevasi kateutta pitempiin, oi kiitos! Etkä edes hyödynnä neuvoani. [/quote] Miksi helvetissä sylkisin kenenkään päälle? Se on typerää ja epäkunnioittavaa muita kohtaan. [/quote] sylkemisellä voi parantaa maailmaa. En jaksa edes perustella kun ei se tyhmientyhmien kaaliin mene millään :d [/quote] Miten maailmaa parannetaan häpäisemällä toisia? [/quote] Ensinnäkin lyhyet ihmiset saavat osakseen sitä mitä ansaitsevatkin, heillä kun on taipumus vittuilla pitkille ihmisille. Toiseksi sylkeminen, joka siis tehdään HUOMAAMATTOMASTI, ei jää satuttamaan niinkuin haukut, lyömiset tms. Itselle tulee parempi olo, eikä välttämättä menetä malttiaan kun kuulee taas ilkeitä kommentteja. Myös silloin itsetunto kasvaa, koska tajuaa pystyvänsä johonkin,johon oikeasti lyhyet eivät pysty ja jolloin tunnet itsesi ihan sopivan pitkäksi :)
[/quote]
Sulle saattais mielenterveyshoito tuoda pitkäkestoisemman hyvän olon.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 01:11"]Ei liity suoraan aiheeseen, mutta olen huomannut että äitini ikäiset naiset n. 50-vuotiaat on monesti 170cm tai yli ja rotevia kropaltaan. itse oon 23-vuotias ja 166cm aika pieni kropan mallilta. Olen huomannut, että ikäisissäni on paljon lyhyempää porukkaa kuin noi vanhemat naiset ja tää on ihan huomion kiinnittänyt viime aikoina.
Mulla on jotenkin edelleen tunne että oisin  " teinin kropassa" koska äitini on 170cm ja 65kg ja olen pitänyt sitä jotenkin aina "aikuisen kokona"
[/quote]
Outoa. Minusta nuoremmat naiset ovat tosi pitkiä ja monet rotevia ja lihavia. Vanhemmissa naisissa taas paljon pieniä naisia. Itse olen nelikymppinen, 164 cm ja linnunluinen, pienempi kuin moni nuorempi. Ei se taida ikää katsoa.
Mut sähän oot just täydellisen pituinen. Pitkä, mutta et ihan totaaliamatsooni. Taitaa mallitkin olla noilla main. Ehkä sen pari senttiä lyhyempiä.
Sulle on varmaan ap lapsuudesta jäänyt sellainen alitajuinen mielikuva että ihmiset joiden päät heiluu korkeammalla on vaikutusvaltaisempia kun ne on edustaneet sulle aikuisia. Sitten ajattelet vieläkin niin vaikka todellisuudessa sillä pään sisällöllä on ainoastaan merkitystä. Joku kehitysvaihe tuon suhteen on jotenkin jäänyt välistä tai jotain.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 01:27"]
Sulle on varmaan ap lapsuudesta jäänyt sellainen alitajuinen mielikuva että ihmiset joiden päät heiluu korkeammalla on vaikutusvaltaisempia kun ne on edustaneet sulle aikuisia. Sitten ajattelet vieläkin niin vaikka todellisuudessa sillä pään sisällöllä on ainoastaan merkitystä. Joku kehitysvaihe tuon suhteen on jotenkin jäänyt välistä tai jotain.
Pelottavaa :o just niinku minä. Olen 169cm ja oon ihan tyytyväinen mun pituuteen mutta en vaan tajua miksi usein ei tosin aina iskee kanssa joku "kateus" kun kävelee pidempi nainen ohi. Tolloin tunnen myös jotain outoa alemmuutta mut mulla on aika luultavasti jonkin näköstä skitsofreniaa. Välillä haluan olla "pitkä ja todella vahva ja näyttävä" välillä pieni, naisellinen yms
[/quote]
Normi juttu alle 160cm miehel / KÄÄPIÖLLE =D
Vaikka maasta se pienikin ponnistaa =D
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 00:45"]Ymmärrän, mitä tarkoitat. Olen itse melkein 180-senttinen, mutta minullekin tulee hiukan vihreä olo kateudesta, kun näen itseäni pidemmän naisen purjehtivan kadulla ohi. (toki tyyliäkin pitää olla). Pituus tuo vaikutusvaltaa, on pakko katsoa ylöspäin. Vaatteet näyttävät myös hyviltä
[/quote]
Olen mies, enkä tiedä kauheasti miehiä, jotka ottaisivat ennemmin 180- kuin 160-senttisen naisen. Minulle ihannenainen on pituudeltaan 155–165 cm pitkä. 
Pitkät naiset ei ole seksikkäitä :(
Miten pitkä siis haluaisit olla?? Hieman luonnotonta heilua tuolla lipputankona.
Kuten itse kirjoitat: koska haluaisit olla pidempi. Koska kuitenkin olet 180 cm, koet näitä kateuskohtauksia varmaan aika harvoin. Tilannettasi helpottaa tietysti myös korkokenkien käyttö.
Anteeksi nyt, mutta avauksesi oli minusta niin tyhmä, että sinuna kadehtisin mielummin älykkäämpiä miehiä ja naisia. Pituudellesi et voi varsinaisesti mitään, fiksuudellesi voit.
Minä olen lyhyt, mutta en jouda kadehtimaan pituudesta ketään, kun olen kateellinen kauniista sääristä. Tai no joo, olisin mielelläni vähän pitempi, mutta takaisin sääriin. Minulla on niin pahasti pihtikintut, että väljätkään housut ei kunnolla sitä peitä. Ei puhettakaan, että voisin pitää hametta tai shortseja.
Mutta ap:lle minulla on pätevän kyökkipsykologin selitys. Olet tottunut olemaan ehkä se luokkasi ja ryhmän pisin, onko näin? Kun tulee se tilanne, että joku on pitempi, niin sinua vähän harmittaa, ettet nyt olekaan. Salilla muuten tuntuu, että näkee paljon normaalia pitempiä ja normaalia lyhyempiä naisia enemmän kuin kadulla. Pitkät tajuaa, koska urheilijat ovat usein pitempiä kuin tavallinen kansa, mutta miksi meitä pieniä on niin paljon? Itse juuri salilla tunnen oloni kotoisaksi, kun samanmittaisia on muitakin.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 06:12"]Miten pitkä siis haluaisit olla?? Hieman luonnotonta heilua tuolla lipputankona.
[/quote]
No pidempi. :D onneksi on korkokengät, niin yllän samaan pituuteen miehen kanssa. :D
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 06:42"]Minä olen lyhyt, mutta en jouda kadehtimaan pituudesta ketään, kun olen kateellinen kauniista sääristä. Tai no joo, olisin mielelläni vähän pitempi, mutta takaisin sääriin. Minulla on niin pahasti pihtikintut, että väljätkään housut ei kunnolla sitä peitä. Ei puhettakaan, että voisin pitää hametta tai shortseja.
Mutta ap:lle minulla on pätevän kyökkipsykologin selitys. Olet tottunut olemaan ehkä se luokkasi ja ryhmän pisin, onko näin? Kun tulee se tilanne, että joku on pitempi, niin sinua vähän harmittaa, ettet nyt olekaan. Salilla muuten tuntuu, että näkee paljon normaalia pitempiä ja normaalia lyhyempiä naisia enemmän kuin kadulla. Pitkät tajuaa, koska urheilijat ovat usein pitempiä kuin tavallinen kansa, mutta miksi meitä pieniä on niin paljon? Itse juuri salilla tunnen oloni kotoisaksi, kun samanmittaisia on muitakin. 
[/quote]
Toi voi olla. Olin amiksessakin toiseksi pisin, ja luokallani oli vain poikia itseni lisäksi.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 00:52"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 00:50"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 00:43"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 00:42"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 00:40"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 00:39"]No ymmärrän täysin sinua, mutta suosittelen sylkemään lyhyempien naisten niskaan/selkään niin se helpottaa aika paljon. Niitä lyhyempiä kuin sinä, on aika paljon kuitenkin.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]