Miksi itseäni pidemmän naisen nähdessäni iskee pituuskateus?
Aina toivoisin olevani pidempi, kun näen jonkun pidemmän naisen.
N180cm
Kommentit (30)
En tiedä. En ole koskaan nähnyt livenä itseäni pidempää naista. M
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 00:39"]No ymmärrän täysin sinua, mutta suosittelen sylkemään lyhyempien naisten niskaan/selkään niin se helpottaa aika paljon. Niitä lyhyempiä kuin sinä, on aika paljon kuitenkin.
[/quote]
En ole idiootti, niin en sylje muiden niskaan. Käytöstavat kunniaan.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 00:40"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 00:39"]No ymmärrän täysin sinua, mutta suosittelen sylkemään lyhyempien naisten niskaan/selkään niin se helpottaa aika paljon. Niitä lyhyempiä kuin sinä, on aika paljon kuitenkin.
[/quote]
[/quote]
Ei siinä ole mitään kamalaa, jos teeskentelet että sinunkin päähäsi niskaasi tippui jotain/teet sen niin huomaamattomasti :)
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 00:42"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 00:40"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 00:39"]No ymmärrän täysin sinua, mutta suosittelen sylkemään lyhyempien naisten niskaan/selkään niin se helpottaa aika paljon. Niitä lyhyempiä kuin sinä, on aika paljon kuitenkin.
[/quote]
[/quote]
Ei siinä ole mitään kamalaa, jos teeskentelet että sinunkin päähäsi niskaasi tippui jotain/teet sen niin huomaamattomasti :)
[/quote]
Edelleenkään en ole idiootti.
Ymmärrän, mitä tarkoitat. Olen itse melkein 180-senttinen, mutta minullekin tulee hiukan vihreä olo kateudesta, kun näen itseäni pidemmän naisen purjehtivan kadulla ohi. (toki tyyliäkin pitää olla). Pituus tuo vaikutusvaltaa, on pakko katsoa ylöspäin. Vaatteet näyttävät myös hyviltä
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 00:43"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 00:42"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 00:40"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 00:39"]No ymmärrän täysin sinua, mutta suosittelen sylkemään lyhyempien naisten niskaan/selkään niin se helpottaa aika paljon. Niitä lyhyempiä kuin sinä, on aika paljon kuitenkin.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Noh, se vain riippuu siitä, että miten kukin määrittelee idiootin. Minä pidän sinua idioottina, yllättikö? Ja perustelut sille on, että vingut täällä 180cm naisena tuntevasi kateutta pitempiin, oi kiitos! Etkä edes hyödynnä neuvoani.
Hahah! Itse olen 151 cm pitkä, en tunne kateutta itseäni pidempiin enkä lyhyempiin, enkä haluaisi myöskään olla yhtään erilainen pituuteni tai vartaloni suhteen. Sen sijaan tunnen nenäkateutta, kun näen jonkun jolla on täydellisen siro ja kaunis nenä.
[quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 00:50"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 00:43"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 00:42"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 00:40"][quote author="Vierailija" time="19.05.2015 klo 00:39"]No ymmärrän täysin sinua, mutta suosittelen sylkemään lyhyempien naisten niskaan/selkään niin se helpottaa aika paljon. Niitä lyhyempiä kuin sinä, on aika paljon kuitenkin.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Noh, se vain riippuu siitä, että miten kukin määrittelee idiootin. Minä pidän sinua idioottina, yllättikö? Ja perustelut sille on, että vingut täällä 180cm naisena tuntevasi kateutta pitempiin, oi kiitos! Etkä edes hyödynnä neuvoani.
[/quote]
Miksi helvetissä sylkisin kenenkään päälle? Se on typerää ja epäkunnioittavaa muita kohtaan.
No niitä taitaa nähdä kerran vuodessa, jos ei asu Hollannissa.
-Mies 29v + 1v-
No ymmärrän täysin sinua, mutta suosittelen sylkemään lyhyempien naisten niskaan/selkään niin se helpottaa aika paljon. Niitä lyhyempiä kuin sinä, on aika paljon kuitenkin.