Vähäinen seksikumppaneiden määrä
Olen kohta 40 vuotias, mutta olen harrastanut seksiä vain kahden miehen kanssa. Molemmat pitkiä parisuhteita. Minua hävettää todella paljon, että minulla on niin vähän kokemusta miehistä. Onko kohtalotovereita?
Kommentit (45)
Ainoa millä on merkitystä on seksin määrä ja laatu, ei kumppanien määrä. Jos olet pitkissä suhteissa vaikkapa 20 vuotta ja harrastat seksiä vaikka pari kertaa viikossa niin seksikertoja tulee 20 vuodessa yli 2000.
Jos taas olisit sinkku ja harrastaisit yhden yön irtosuhteita vaikka kerran kuussa niin 20 vuodessa kertyisi 240 kumppania ja 240 kertaa seksiä.
Seksi oman kumppanin kanssa on yleensä myös parempaa kuin random seksi.
Pitkiä parisuhteita ei tarvitse hävetä yhtään.
Minullakin 2, enkä kaipaa enempää.
N50
Minulla on ollut vain yksi rakastaja teini-iästä saakka. On riittänyt. Toivottavasti tämän saman miehen kanssa saa harrastaa vielä ainakin parikymmentä vuotta. Minkä seksikumppaneiden määrässä häviää niin seksikerroissa ja laadussa voittaa. Ei hävetä. N52
Mutta ei voi olla varma jos ruoho on sittenkin vihreämpää aidan toisella puolella.
Olen 48 ja harrastanut seksiä kolmen miehen kanssa elämäni aikana ja kolmas on aviopuolisoni jonka kanssa olen ollut yli 20 vuotta.
Ei hävetä yhtään koska yhden yön jutut ei ole mua varten.
Mulla kolme. Ja kolmas on aiomieheni. En ole koskaan välittänyt yhden yön jutuista vaikka on tilaisuuksia ollut joskus.
Mun nykyisellä miehellä on ollu naisia vaikka kuinka paljon. Kieltämättä tunnen itseni jotenkin huonoksi hänen rinnalla, ku itellä ollu vain yksi mies ennen häntä.
Nyt otat itseäsi niskasta kiinni ja haet munaa kodin ulkopuolelta. Etsi nuori ja jaksava kolli. Rietastele kunnilla, niin on mitä muistella.
Olen ollut yhdynnässä vain puolisoni kanssa ja lisäksi käsihoitoja harrastettiin aiemman tyttökaverin kanssa teininä. Ei isommin harmita.
Olen M48 ja ollut 30v vaimoni kanssa eli kumppaneita ollut vain yksi. Olen jo pitkään himoinnut ajatuksissani muita naisia ja nyt kun seksiä on kotona harvoin niin aion maistaa vihreämpää ruohoa heti kun saan tilaisuuden.
Pidän tätä yksiavioisuutta suurimpana virheenäni tähän saakka.
Mun lukema on myös kaksi. Harmittaa vähän itseänikin tuo määrä. Olisi mukava, jos vaimoni olisi ainoa.
Vaimolla oli muutama, vaimo mun ainut. 46v yhdessä, eikä hetkeäkään kaduta. Naitu koko ikä. Varmasti olisi ollut vientiä muuallakin, kun varustuksessakaam ole vikaa. Vieraat naiset olleet fantasioissa, mutta vaimo niistä nauttinut. En voisi kuvitella seksiä ilman tunteita. Sehän on juuri se paras ja nautittavin puoli. Sitä ei saa edes rahalla.
Minulla vaan 2 myös, vaimoilla 30+. Häiritsi kovasti alussa, mutta selvitty. Vaivasi kovasti, että millaisia muut miehet ovat olleet.
Pete1 kirjoitti:
Minulla vaan 2 myös, vaimoilla 30+. Häiritsi kovasti alussa, mutta selvitty. Vaivasi kovasti, että millaisia muut miehet ovat olleet.
Miten selvisit siitä?
Panin vaan, en murehtinut. Ja sen verran vaivasi, että piti kyllä kysellä paljon...
Olen ollut yli 50 vuotta saman kanssa. Olimme molemmat ekakertalaisia ja opettelimme yhdessä.
Kivaa on ollut. Välillä fantasioin tutuista. Haitanneeko tuo?
M74v
Olen 54v setä. Kokemusta on vain neljästä naisesta.
Ehkä joskus tulee mielee, että jotain kimppakivaan olis ollut mukava harrastaa. Nyt aviksessa se ei tulisi kuuloonkaan.
Vierailija kirjoitti:
Ainoa millä on merkitystä on seksin määrä ja laatu, ei kumppanien määrä. Jos olet pitkissä suhteissa vaikkapa 20 vuotta ja harrastat seksiä vaikka pari kertaa viikossa niin seksikertoja tulee 20 vuodessa yli 2000.
Jos taas olisit sinkku ja harrastaisit yhden yön irtosuhteita vaikka kerran kuussa niin 20 vuodessa kertyisi 240 kumppania ja 240 kertaa seksiä.
Seksi oman kumppanin kanssa on yleensä myös parempaa kuin random seksi.
Pitkiä parisuhteita ei tarvitse hävetä yhtään.
Höpö höpö :D
Voin auttaa, jos haluat hyvän kokemuksen.
Voidaan jutella paljon niin sitten tiedät enemmän.
M47