Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vähäinen seksikumppaneiden määrä

Vierailija
19.01.2022 |

Olen kohta 40 vuotias, mutta olen harrastanut seksiä vain kahden miehen kanssa. Molemmat pitkiä parisuhteita. Minua hävettää todella paljon, että minulla on niin vähän kokemusta miehistä. Onko kohtalotovereita?

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin auttaa, jos haluat hyvän kokemuksen.

Voidaan jutella paljon niin sitten tiedät enemmän.

M47

Vierailija
2/45 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa millä on merkitystä on seksin määrä ja laatu, ei kumppanien määrä. Jos olet pitkissä suhteissa vaikkapa 20 vuotta ja harrastat seksiä vaikka pari kertaa viikossa niin seksikertoja tulee 20 vuodessa yli 2000.

Jos taas olisit sinkku ja harrastaisit yhden yön irtosuhteita vaikka kerran kuussa niin 20 vuodessa kertyisi 240 kumppania ja 240 kertaa seksiä.

Seksi oman kumppanin kanssa on yleensä myös parempaa kuin random seksi.

Pitkiä parisuhteita ei tarvitse hävetä yhtään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin 2, enkä kaipaa enempää.

N50

Vierailija
4/45 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut vain yksi rakastaja teini-iästä saakka. On riittänyt. Toivottavasti tämän saman miehen kanssa saa harrastaa vielä ainakin parikymmentä vuotta. Minkä seksikumppaneiden määrässä häviää niin seksikerroissa ja laadussa voittaa. Ei hävetä. N52

Vierailija
5/45 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ei voi olla varma jos ruoho on sittenkin vihreämpää aidan toisella puolella.

Vierailija
6/45 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 48 ja harrastanut seksiä kolmen miehen kanssa elämäni aikana ja kolmas on aviopuolisoni jonka kanssa olen ollut yli 20 vuotta.

Ei hävetä yhtään koska yhden yön jutut ei ole mua varten.

Vierailija
7/45 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opinko niistä 56:sta mitään🙄

Vierailija
8/45 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla kolme. Ja kolmas on aiomieheni. En ole koskaan välittänyt yhden yön jutuista vaikka on tilaisuuksia ollut joskus.

Vierailija
9/45 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun nykyisellä miehellä on ollu naisia vaikka kuinka paljon. Kieltämättä tunnen itseni jotenkin huonoksi hänen rinnalla, ku itellä ollu vain yksi mies ennen häntä.

Vierailija
10/45 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt otat itseäsi niskasta kiinni ja haet munaa kodin ulkopuolelta. Etsi nuori ja jaksava kolli. Rietastele kunnilla, niin on mitä muistella.

Vierailija
11/45 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut yhdynnässä vain puolisoni kanssa ja lisäksi käsihoitoja harrastettiin aiemman tyttökaverin kanssa teininä. Ei isommin harmita.

Vierailija
12/45 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen M48 ja ollut 30v vaimoni kanssa eli kumppaneita ollut vain yksi. Olen jo pitkään himoinnut ajatuksissani muita naisia ja nyt kun seksiä on kotona harvoin niin aion maistaa vihreämpää ruohoa heti kun saan tilaisuuden.

Pidän tätä yksiavioisuutta suurimpana virheenäni tähän saakka.

Vierailija
13/45 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun lukema on myös kaksi. Harmittaa vähän itseänikin tuo määrä. Olisi mukava, jos vaimoni olisi ainoa.

Vierailija
14/45 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimolla oli muutama, vaimo mun ainut. 46v yhdessä, eikä hetkeäkään kaduta. Naitu koko ikä. Varmasti olisi ollut vientiä muuallakin, kun varustuksessakaam ole vikaa. Vieraat naiset olleet fantasioissa, mutta vaimo niistä nauttinut. En voisi kuvitella seksiä ilman tunteita. Sehän on juuri se paras ja nautittavin puoli. Sitä ei saa edes rahalla.

Vierailija
15/45 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla vaan 2 myös, vaimoilla 30+. Häiritsi kovasti alussa, mutta selvitty. Vaivasi kovasti, että millaisia muut miehet ovat olleet. 

Vierailija
16/45 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pete1 kirjoitti:

Minulla vaan 2 myös, vaimoilla 30+. Häiritsi kovasti alussa, mutta selvitty. Vaivasi kovasti, että millaisia muut miehet ovat olleet. 

Miten selvisit siitä?

Vierailija
17/45 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panin vaan, en murehtinut. Ja sen verran vaivasi, että piti kyllä kysellä paljon...

Vierailija
18/45 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut yli 50 vuotta saman kanssa. Olimme molemmat ekakertalaisia ja opettelimme yhdessä.

Kivaa on ollut. Välillä fantasioin tutuista. Haitanneeko tuo?

M74v

Vierailija
19/45 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 54v setä. Kokemusta on vain neljästä naisesta.

Ehkä joskus tulee mielee, että jotain kimppakivaan olis ollut mukava harrastaa. Nyt aviksessa se ei tulisi kuuloonkaan.

Vierailija
20/45 |
20.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa millä on merkitystä on seksin määrä ja laatu, ei kumppanien määrä. Jos olet pitkissä suhteissa vaikkapa 20 vuotta ja harrastat seksiä vaikka pari kertaa viikossa niin seksikertoja tulee 20 vuodessa yli 2000.

Jos taas olisit sinkku ja harrastaisit yhden yön irtosuhteita vaikka kerran kuussa niin 20 vuodessa kertyisi 240 kumppania ja 240 kertaa seksiä.

Seksi oman kumppanin kanssa on yleensä myös parempaa kuin random seksi.

Pitkiä parisuhteita ei tarvitse hävetä yhtään.

Höpö höpö :D