Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vähäinen seksikumppaneiden määrä

Vierailija
19.01.2022 |

Olen kohta 40 vuotias, mutta olen harrastanut seksiä vain kahden miehen kanssa. Molemmat pitkiä parisuhteita. Minua hävettää todella paljon, että minulla on niin vähän kokemusta miehistä. Onko kohtalotovereita?

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

M39 kirjoitti:

Itellä on ollut vain yksi, ex tyttöystävä, nykyinen vaimo jo 15vuotta. Toistaiseksi ei valittamista.

Toistaiseksi. Pidä huolta suhteenne emotionaalisesta puolesta hyvin, niin voit poistaa tuon sanan 😉

Vierailija
42/45 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun nykyisellä miehellä on ollu naisia vaikka kuinka paljon. Kieltämättä tunnen itseni jotenkin huonoksi hänen rinnalla, ku itellä ollu vain yksi mies ennen

Miksi kokisit itsesi huonoksi? Ennemminkin monia naisia läpikäyneen miehen pitäisi katsoa peiliin ja miettiä, missä mättää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt otat itseäsi niskasta kiinni ja haet munaa kodin ulkopuolelta. Etsi nuori ja jaksava kolli. Rietastele kunnilla, niin on mitä muistella.

Huono ohje mun mielestä. Mitä tuosta rietastelusta muka saa mitä saa paremminkin rakastelusta hyvän kumppanin kanssa? Oikeat hyvät seksikokemukset on ne, missä on hyvä tunneyhteys toiseen. Meitä on tietty moneen junaan.

Vierailija
44/45 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies meni kehuskelemaan, että osaa siksi tyydyttää naisen niin hyvin, ku sillä on niin paljon naisia ollut. Itellä ollu vain yksi mies ennen häntä, joten tuli vähän semmonen olo, että taidan olla aika paskan huono sängyssä. Olis pitäny nuorempana kartuttaa kokemuksia. Tällä iällä se alkaa olla jo myöhäistä.

No olipa aika mulkvisti sua kohtaan. Machoilua. Eikä tuo tarkoita sun osalta yhtään mitään. Monta kumppania ollut, se ei kerro kyvystä tyydyttää nainen kummaakaan. Voi olla toisinkin päin. Paras seksikokemus syntyy hyvästä tunneyhteydestä. Oisko tuossa teillä parannettavaa?

Vierailija
45/45 |
27.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies meni kehuskelemaan, että osaa siksi tyydyttää naisen niin hyvin, ku sillä on niin paljon naisia ollut. Itellä ollu vain yksi mies ennen häntä, joten tuli vähän semmonen olo, että taidan olla aika paskan huono sängyssä. Olis pitäny nuorempana kartuttaa kokemuksia. Tällä iällä se alkaa olla jo myöhäistä.

No olipa aika mulkvisti sua kohtaan. Machoilua. Eikä tuo tarkoita sun osalta yhtään mitään. Monta kumppania ollut, se ei kerro kyvystä tyydyttää nainen kummaakaan. Voi olla toisinkin päin. Paras seksikokemus syntyy hyvästä tunneyhteydestä. Oisko tuossa teillä parannettavaa?

Ensin ymmärrät naista ja haukut miehen, mutta kuitenkin sitten annat ymmärtää että naisessa on vikaa kun ei ole tunneyhteyttä? Ps. Kaikki eivät tarvitse tunneyhteyttä seksissä, joten puhu vain omasta puolestasi äläkä jakele muille neuvoja.