Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Topi Sukari ikäerosta Nadjaan: "En haluaisi itseni ikäistä naista"

Vierailija
19.01.2022 |

– Minusta ikäero on ihan hyvä ikäero. En haluasi saman ikäistä naista kuin itse olen. Nadja nuorentaa minuakin, pitää minut vetreänä, Topi aprikoi
Arvotus Topia kohtaa senkun nousee.

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se Topi aika komistus, että ei ole ihme että kiinnostaa nuorempiakin naisia.

Vierailija
42/50 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän hyväkuntoisia 67v. naisia on kuin miehiä. Ei taida pettäjä-Topi olla mikään saalis naiselle jolla on omat rahat.

Ei 67-v. naisesta saa mitään vaihdossa, vaikka olisikin hyvin pidetty ja katsastettu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuskin se Nadjakaan haluaa Topin ikäistä miestä, mutta Topin rahat kyllä.

Win-win.

Vierailija
44/50 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo sukari on kyllä niin ällö kuiva vanha ukonrumilus että ihan paree pysyä noissa maksullisissa vaan, ne pystyy oleen ihan minkä miehen kanssa vaan kun saa vähän mania.

Päässähän niillä vikaa on mutta ei niitä historian saatossa olekkaan pidetty minään, paitsi suomen yle joka hehkuttaa näitä säännöllisesti ilmeisesti "rohkeina" tai mikä se upeus tässä sitten onkaan noilla mielisairailla vasemmistotoimittajilla. 

Vierailija
45/50 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en halua Topin ikäistä miestä. Miehessä olennaista on erektio.

Olet siis ollut Topin kanssa niin läheisissä tekemisissä, että olet nähnyt hänen erektionsa. Sinä tuskin olet saanut sitä aikaiseksi, mutta kerro toki lisää!

Vierailija
46/50 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet siis ollut Topin kanssa niin läheisissä tekemisissä, että olet nähnyt hänen erektionsa. Sinä tuskin olet saanut sitä aikaiseksi, mutta kerro toki lisää!

Olet siis reputtanut peruskoulun äidinkielen oppimäärän, mutta kerro toki lisää.

Sinulla tuskin on mitään kokemusta seksistä muiden kuin kätesi kanssa. Se ei kiinnosta.

Vierailija
47/50 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nähnyt ja kokenut 67-vuotiaan erektion eikä siinä ollut kehumista. Se oli ihanampaa sille miehelle, joka ei siis ollut Topi vaan eräs älykäs mies.

Naiset ehkä tietävätkin, ettei puoliveltto tunnu miltään. Ei tiedä onko se sisällä vai ei.

Vierailija
48/50 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja naiset eivät haluaisi köyhää Topia.

Vierailija
49/50 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Enemmän hyväkuntoisia 67v. naisia on kuin miehiä. Ei taida pettäjä-Topi olla mikään saalis naiselle jolla on omat rahat.

Mihin perustat tämän?

Vierailija
50/50 |
19.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olet siis reputtanut peruskoulun äidinkielen oppimäärän, mutta kerro toki lisää.

Sinulla tuskin on mitään kokemusta seksistä muiden kuin kätesi kanssa. Se ei kiinnosta.

Näköjään osui ja upposi. Vaikkei se mitenkään tähän liitykään, mainittakoon, että olen koulutukseltani FT. Kerro toki oma koulutustasosi! Siinä ei ole mitään hävettävää.