Topi Sukari ikäerosta Nadjaan: "En haluaisi itseni ikäistä naista"
– Minusta ikäero on ihan hyvä ikäero. En haluasi saman ikäistä naista kuin itse olen. Nadja nuorentaa minuakin, pitää minut vetreänä, Topi aprikoi
Arvotus Topia kohtaa senkun nousee.
Kommentit (50)
Heh.. tässä se totuus nähdään taas kaiken "saahan ihminen himoita/haluta/tavoitella millaista haluaa" -bullshitin takaa, jota palstalla
Saa, jos
- on ajatuksena että, heh heh... ei se kuitenkaan ketään saa (miehestä), tai
- haluaja on nainen
Voihan sitä viisikymppistä nadjaa nuoreksi sanoa, kun ukko kolkuttelee seitsemää kymppiä :D
Eipä sillä, itsekin vahdoin itseäni vanhemman keski-ikäistyvän miehen parikymppiseen. Ei ole kaduttanut sekuntiakaan. Kaikki oli ok kun olin itse 22 ja mies 28, mutta kun olen 32 ja mies kohta nelikymppinen, niin eipä hotsita enää. Kaksvioselta saa kunnon kyydit ❤️
Vierailija kirjoitti:
Menestyneelle miehelle kuuluu nuori nainen rinnalle, kyllä se vaan näin on. Miksi kukaan järjissään oleva ajaisi vanhalla Corollalla, kun voi saada tuliterän Ferrarin?
Aika heikoilla eväillä ollaan liikkeellä jos suhde perustuu vain ikään ja ulkonäköön ja ne eväät on aika nopeasti syöty.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nadja voipi vaihtaa jossain kohtaa nuorempaan
Sitä ennen pitää kartuttaa varallisuutta, ymmärrät mitä tarkoitan...
Testamentista riippuu. Toivottavasti on tehty fiksu paperi. Sitten voi Nadjakin katsella sen ikäisiä kuin huvittaa. Ero ei taida tulla kyseeseen ellei ole laitettu jotain bonusta avioliiton keston suhteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menestyneelle miehelle kuuluu nuori nainen rinnalle, kyllä se vaan näin on. Miksi kukaan järjissään oleva ajaisi vanhalla Corollalla, kun voi saada tuliterän Ferrarin?
Aika heikoilla eväillä ollaan liikkeellä jos suhde perustuu vain ikään ja ulkonäköön ja ne eväät on aika nopeasti syöty.
Mistä tiedät heidän suhteestaan noin hyvin?
Näinhän se on. Itäblogit rules.
Suomessa on naisella itsekunnioitus. Ollaan kouluttautuneita, pärjätään omillaan, osataan olla omillaan.
Nadjat ja Olgat takavasemmalta haluaa rikkaan lompakon ja sehän Topilla on.
Oon työni merkeissä ollut Topin kanssa tekemisissä ja iso respect miehelle. Ahkera mies, ei valita jos kahvi on kylmää ja sähköpistorasia ei toimi. Riitti, kun sanoin venaa 10 min. Laitoin kuntoon, Topi sanoi suomalaisen sanaan voi luottaa.
Nadja tuo hänelle hyvää ja Nadja saa toista hyvää Topilta.
Topi on eläkepiireissä hyvin arvostettu mies. Kyllä kaikki tietää pelin hengen
Hirveen katkeraa porukkaa täällä. On se kamala uhka aina taviskäppänälle, kun tällaista tapahtuu!
Vierailija kirjoitti:
Minä taas en haluaisi Topin ikäistä miestä.
Iällä ei ole niin väliä itselleni, mutta Topin NÄKÖINEN ja itseään alati esittelevä mies (vaikka on kuinka hyvin säilynyt, niin mua etoo nämä vanhukset, jotka koikkelehtivat kroppa paljaana. Se alapääkään ei ole enää kuin nuorella miehellä, vaan kaikki roikkuu.).
Vierailija kirjoitti:
Voihan sitä viisikymppistä nadjaa nuoreksi sanoa, kun ukko kolkuttelee seitsemää kymppiä :D
Eipä sillä, itsekin vahdoin itseäni vanhemman keski-ikäistyvän miehen parikymppiseen. Ei ole kaduttanut sekuntiakaan. Kaikki oli ok kun olin itse 22 ja mies 28, mutta kun olen 32 ja mies kohta nelikymppinen, niin eipä hotsita enää. Kaksvioselta saa kunnon kyydit ❤️
6 vuotta! Onpa kamala ikäero tosiaan! 😄 Oot säälittävä pelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät heidän suhteestaan noin hyvin?
Tarkoitin noin yleisesti, vähän kyllä vaikuttaisi siltä että Nadjan ja Topin suhtessa on muutakin.
Ihanan naiivi tuo papparaisten harhaluulo, että se nuori nainen vierellä nuorentaisi jotenkin miestäkin. Päinvastoin, naisen nuoruuden hehkeys oikein korostaa vanhan miehen rupsahtaneisuutta.
Näitä juttuja lukiessa käy kyllä vähän sääliksi kaikkia niitä tavallisia miehiä, jotka kuvittelevat näiden rikkaiden vanhusten ja rahaa kärkkyvien nuorten naisten suhteiden perusteella itselläänkin olevan mahkuja nuoriin naisiin vaikka minkä ikäisenä. Tulee jossain vaiheessa rankka pudotus takaisin maanpinnalle.
Ei tuo 50v Nadja nyt varsinaisesti mikään nuori ole. 50v ja 65v on käytännössä ihan samaa ikäluokkaa. Jos oikeasti haluaisi nuoren kumppanin, niin pitäisi tehdä Saulit, Dannyt tai Rennyt, joilla sentään puhutaan vuosikymmenten ikäerosta ja täysin eri sukupolvesta.
Minä taas en haluaisi Topin ikäistä miestä
Iällä ei ole niin väliä itselleni, mutta Topin NÄKÖINEN ja itseään alati esittelevä mies (vaikka on kuinka hyvin säilynyt, niin mua etoo nämä vanhukset, jotka koikkelehtivat kroppa paljaana. Se alapääkään ei ole enää kuin nuorella miehellä, vaan kaikki roikkuu.) on kyllä no no. Jos ei tuohon ikään mennessä ole hyväksynyt sitä, että kaikki vanhenevat ja voi olla onnellinen tavoittelematta ikuista nuoruutta, niin ei tajua koskaan.
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä näitä naisia jotka vaihtaa miehen ainoastaan iän takia. Minusta pinnallista ja säälittävää
Tuskin se Nadjakaan haluaa Topin ikäistä miestä, mutta Topin rahat kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Nadja voipi vaihtaa jossain kohtaa nuorempaan
Kaikki me kuollaan jossain kohtaa. Tällä hetkellä Topi panee Nadjaa, ja sä jossittelet vauvapalstalla. Vaan sil on välii, sanoisi Elastinen.
Hyh, itse en haluaisi Nadjan ikäistä naista
M25