Topi Sukari ikäerosta Nadjaan: "En haluaisi itseni ikäistä naista"
– Minusta ikäero on ihan hyvä ikäero. En haluasi saman ikäistä naista kuin itse olen. Nadja nuorentaa minuakin, pitää minut vetreänä, Topi aprikoi
Arvotus Topia kohtaa senkun nousee.
Kommentit (50)
Go Topi!!! Nuori pimpsukka pitää miehen vetreänä ja terveenä. Topi voi elää Nadjan nuoruutta ja elinvoimaa imutellen vaikka 100 -vuotiaaksi!!
Vierailija kirjoitti:
Nadja voipi vaihtaa jossain kohtaa nuorempaan
Sitä ennen pitää kartuttaa varallisuutta, ymmärrät mitä tarkoitan...
Eihän noilla ikäeroa paljonkaan ole, hyvin on laittanut tossun alle topin.
Vierailija kirjoitti:
Eihän noilla ikäeroa paljonkaan ole, hyvin on laittanut tossun alle topin.
Ei toki kun vertaa vaikkapa Dannyn naisiin
Oon kyllä onnekas kun mulla on itseäni vuotta vanhempi mies joka himoitsee mua yhä vaan, tänäänkin oli erittäin kuumia hetkiä kun tulin päivällä käymään töistä kotona ja mieheni piti taukoa etätöistään. Ah!
Mä olen 46 enkä todellakaan vielä haluis papparaista. Parikymppisenä en halunnut yli nelikymppistä, halut muuttuu oman iän mukana sopivasti, eiköhän mieheni ole 65 mielestäni kuuma kun olen silloin suht samanikäisen ❤️
Kuinkahan paljon tää mimmi himoitsis Topia jos ei ois rahaa, senhän Topi itsekin tietää.
Minua jotenkin hävettäis julkisesti OSTAA kumppani tai seksiä.
Enemmän hyväkuntoisia 67v. naisia on kuin miehiä. Ei taida pettäjä-Topi olla mikään saalis naiselle jolla on omat rahat.
Ei kai sillä ole väliä jos 150 vuotias seurustelee 3o vuotta nuoremman kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Siis nuorempaan ja paksumpaan lompakkoonko?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä ennen pitää kartuttaa varallisuutta, ymmärrät mitä tarkoitan...
Topi monttuun, massit kassiin ja nuoren kasanovan kepin nokkaan raidaamaan!
Menestyneelle miehelle kuuluu nuori nainen rinnalle, kyllä se vaan näin on. Miksi kukaan järjissään oleva ajaisi vanhalla Corollalla, kun voi saada tuliterän Ferrarin?
Topi on kaikkien hopeakettujen idoli.