Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 12 ja keyn tällä palstalla. Entä sitten?

Vierailija
18.05.2015 |

Miten se haittaa teidön elämäänne että 12-vuotias käy täällä?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn* teidän* ap

Vierailija
2/6 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa. Mutta älä ota näitä vakavasti.Täällä on selvästi paljon ikäisiäsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 21:04"]Ei haittaa. Mutta älä ota näitä vakavasti.Täällä on selvästi paljon ikäisiäsi.
[/quote]
En otakkaan. Nr av:laiset jotka tulevat haukkumaan lapsia niin ovat niin noloja. Ap

Vierailija
4/6 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se minun elämääni haittaa mitenkään. Mutta sinun elämääsi voi haittaa, joten olisi parempi, että kävisit ikäisillesi tarkoitetuille palstoilla. Tämä on kuitenkin aikuisille tarkoitettu palsta.

Vierailija
5/6 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 21:07"][quote author="Vierailija" time="18.05.2015 klo 21:04"]Ei haittaa. Mutta älä ota näitä vakavasti.Täällä on selvästi paljon ikäisiäsi.
[/quote]
En otakkaan. Nr av:laiset jotka tulevat haukkumaan lapsia niin ovat niin noloja. Ap
[/quote] se haukkuja on luultavimmin itse lapsi

Vierailija
6/6 |
18.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on sinun ikäisesi lapsi. Tiedän että hänellä ei ole vielä sitä elämänkokemusta että suodattaa täältä ne ilkeät ja valehtelijat, joten asioista voi tulla vähän erikoinen kuvan välillä. Aikuistakin voi jäädä painamaan jotkut todella sairaat kommentit, joten ethän käy täällä joka päivä. Mutta onhan tämä hyvä palsta jos todella haluaa kysyä jotain suoraan ja saada suoran vastauksen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yksi kuusi